Sara
Lassan 1 éve, hogy Avaval kibékültünk és újra együtt vagyunk. Ezalatt Ő befejezte az iskolát és nyomozóként dolgozik, rettenetesen jó a munkájában. Igyekszünk minél több időt tölteni egymással, de én most pont Gagával turnézom így keveset vagyunk együtt, bár amióta Ava-t meglőtték egy bevetés alkalmával nagyon rossz távol lenni tőle ezért is döntöttem úgy, hogy ez a turné lesz az utolsó amin részveszek. Elég volt nélküle, így is megküzdöttünk a kapcsolatunkért nem szeretném elszúrni és minél többet akarok életem szerelmével lenni, mert Ő az igazi akit ha meglátsz hevesebben ver a szíved, ha rá gondolsz egyből mosoly jelenik meg az arcodon, aki ha megcsókol megszűnik a külvilág. Csak boldog akarok lenni és őt is azzá tenni, remélem ezt Gaga is meg fogja érteni.
Most indulok a szobája felé, de egy kicsit ideges vagyok nem tudom hogy fogja fogadni.
Vettem egy mély levegőt és bekopogtam.- Szia! - nyitotta ki az ajtót.
-Szia! Bejöhetek? - kérdeztem.
-Gyere beljebb. - mosolygott. Mi a gond Sara?
-Miért lenne gond? - kérdeztem meglepetten.
-Kicsit idegenek tűnsz, ezért gondoltam hogy valami gond van.
-Jól ismersz, bár nem tudom ez mennyire lesz gond neked. - sóhajtottam. Nos azért jöttem, hogy elmondjam a turné végén elhagyom a csapatot.
-Már vártam, hogy megkeress emiatt szóval nem ért váratlanul. Sőt azt hittem, az Avaval történtek után rögtön elmész.
-Nehéz volt, de nem akartalak a turné közepén cserbenhagyni. Mostmár csak 3 koncert és vége, utána meg kitalálok valamit a pihenés utánra. Mert azért valljuk be elég fárasztó volt ez a majd egy év.
-Terveid vannak?
-Még nem gondolkoztam ezen, de kitalálok valamit.
- Ha segíthetek szólj bátran. - mosolygott.
- Most hagylak pihenni, hiszen nemrég érkeztünk.
-Okés, később látlak.
Mentem vissza a szobámba és rögtön felhívtam Ava-t,el akartam neki mondani, hogy mi történt.
- Szia Kicsim! - szólt a telefonba lágy hangon.
- Szia Édesem! - mosolyogtam. Egy fontos hírem van a számodra.
- Ugye nincs baj? - kérdezte aggódva.
- Dehogyis, hacsak nem probléma hogy a turné után többet leszek Veled.
- Mi? Ez most komoly?
- Igen az, nagyon is! Gondot jelent?
- Sara, dehogy csak tudom mennyire fontos számodra a tánc, ez az életed.
- Nekem Te vagy az életem, nálad semmi sem fontosabb! Ezt jól jegyezd meg!
- Awww. Most annyira megcsókolnálak.
- Már csak három állomás és megteheted.
- Már alig várom! - mosolygott.
Még sokáig beszéltünk, majd miután letettük elmentem letusolni és aludtam egy nagyot.
Ava
Rettenetesen hiányzik Sara, rossz úgy hazamenni hogy nincs ott, nem vár vagy nem várhatom én, de hamarosan itt lesz. Meglepett azzal, hogy úgy döntött befejezi a turnézást, nem gondoltam volna hogy abbahagyja a táncolást értem. Viszont nem kell mondjam ez mennyit jelent nekem és ez a dolog megerősít abban, amit terveztem. Úgy érzem megtaláltam azt a nőt akivel le szeretném élni az életemet és ezért úgy döntöttem, megkérem Sara kezét az utolsó koncert után. Már minden meg van szervezve, Gaga segített mindenben.
Ettől függetlenül kicsit aggódom, mert tudom mennyire nem szeret Sara kötöttségek között élni,félek hogy nem mond igen. Viszont bízom abban, hogy Ő is így érez és van olyan erős a kapcsolatunk, hogy ez nem lesz probléma. Legalábbis nagyon remélem.
A gyűrűt Zari segített kiválasztani, mindenre találtam cinkostársat és Sarat aznap el is fogják vinni valamerre, hogy mindent élő tudjak készíteni a nagy napra.
Azt hiszem, az egyik legfontosabb nap lesz a számomra.
Jaj, remélem fog tetszeni neki a gyűrű.
ESTÁS LEYENDO
Harc az érzelmekkel
FanficEz lesz az első írásom, de remélem azért elnyeri a tetszéseteket!