XY- Buna.. dimineața M..marina! Cum ai ajuns aici?
Marina- Prostuț ca intotdeauna (si chicoteste usor, apoi îsi da părul de pe fața si imi zâmbește aplicându si capul într-o parte), de asta te iubesc asa de mult mai..
XY- Stiu.. inca de cand eram mici..
Marina- Stii și ca nu e frumos sa interupi o fata? ( si scoate limba la mine)
XY- Vezi sa nu ti mușc limbuta aia jucăușă ( si o dau si eu in chicotit)
Marina- Ha ha, ce amuzant esti micule spiriduș..
Da ati auzit bine .. la 1,97 ai mei.. sunt numit micul spiriduș.. doar ea si Betty si fratele meu de suflet James, pentru ca, pana prin clasa a 6 a, fetele erau cu jumatate de cap mai înalte decât noi, si plus ca am jucat rolul de spiridușul moșului in a 2 a.. si de atunci cei 3 ma numesc așa.
XY- Aveti voi o boala sa mi spuneți așa no ?
Marina- Exact. Ador să te vad cum faci pe supăratul.
XY- Ce norocoase sunteți ca va iubesc asa mult, mici diavoli ce sunteți ..
Marina- Suntem diavoli tai dragul meu, ce sa faci (si scoate iar limba la mine , apoi da sa se uite unde ii sunt hainele)
XY- Exact. Apropo.. nu mi ai raspuns la intrebare.. Cum ai ajuns aici.. si unde e Betty ?
Marina- Defapt sunt 2 intrebari..
XY- MARINAAA..
Marina- Gata periculosule.. Betty e acasa, sigur doarme dupa petrecerea de aseară ..
XY- Chiar.. ce s a intamplat? Nu m ai tin minte nimic
Marina- E a 2 a oara cand ms întrerupi.. a 3 a oară te mușc și de partea cealaltă a pieptului..
Atunci ma uit in jur si văd pe piptul meu o urma de dinți, in mijlocul careia pielea era supta si inrosita
XY- Nu te ai putut abține așa i?
Marina- Erai prea suculent sa nu musc.. ( se uită cu o privire perversă la mine si scoate un marait jucăuș)
XY- Ma v a omora Betty.. stii nu ?
Marina- Stai liniștit blegule.. inca am chiloți pe mine cap sec.. n as fi făcut nimic cu tine oricum.. prima la mana erai beat mort, si 2.. Betty e sora mea.. nu i as face asa ceva.. nici macar pentru băiatul pe care il iubesc de cand am învățat să merg..
XY- Ai dreptate .. nu știu de ce m am gândit la asta.. Dar totusi ce s a întâmplat?
Marina- Asta nu mai știu.. adică mna.. si eu eram cam la fel de beată..
Singurul lucru de care imi amintesc a fost ca era ora 11 si eram la petrecerea Soniei, apoi am intrat la tine in camera.. dracu stie cat o fi fost ceasul.. si de la alcool imi era cald si m am dezbrăcat până cum ma vezi acum, la fel si tu. De facut, n am facut pentru ca tu ai inca blugi pe tine, si nu vad niciun semn ca s ar fi întâmplat ceva..
XY- Ai dreptate, in afara de cearșaful mototolit nu i nimic incriminator..
Marina- Cearșaful e asa pentru ca tu dormi ca o scândură. Era ma dai jos din de 2 ori ..
XY- Ai dreptate.. scuză mă
Marina- Nu i nimic. Hai sa punem cv pe noi si sa mergem in oras cu toții
XY- Buna idee, inventivă ca intotdeauna .
Ma îmbrac in graba, pun mana pe telefon si vad 5 apeluri pierdute de la Betty. Încerc să o sun dar nu raspunde.
XY- Mari, stii ceva de Betty a noastră?
Marina- N am vorbit cu ea de aseară.. nu stiu ce face..
Decid să merg la ea acasa sa vad unde e, insa acolo am aflat ceva ce m a zguduit...TO BE CONTINUED...
CITEȘTI
Furtuna lui XY
Ficção AdolescenteJimmy White e un adolescent de 19 ani ce are de trecut peste o serie de încercări de a lungul timpului. Va invit sa cititi si sper sa va placa ❤