Minecraft Kare Piksellerden Olusarak Steve Adli
Karakterle oynanir Oyun Fiyati 19,50 € 'dur. Oyunu Almak için www.minecraft.net adli siteye giriyoruz ve oyunumuzu alip yukluyoruz keyfini cikariyoruz.
Oyun Birden fazla sürümden olusur 1.0.0 1.×.× 1.8.× 1.7.× Olusur
Oyun aslinda tamamen Odunda bitiyor ofun olmadan hic bir sey yapamassin 4 Block'u Yanyana koyarak Crafting Table Yani Çalışma Masasi tapin ondan sonra oyunda olan kazma balta kilic kurek yaparsiniz ve Kılıçlarla Domuz Inek vb KESEREK yemek elde edebilirsiniz ancak cig olarak gelir Firin yapmaniz gerek Firin icinde 8 tane tas gerek tas icin kazma ile alta dogru kazarak 3 yerde tas olabilir Onu kirin 8Tane elde edin Ve Fırın Yapin :) Böylecelikle Yemekleriniz Pisirebilirsiniz Ve Rahatlikla Yiyin Gece Olur Ama Yatacak Bir Yeriniz Yokmu Hemen 3 Tane Koyun Bulup oldurmeniz lazim ;) Ondan Sonra Calisma Masanizda 3 Yunu Uste 3 Tane Tahtayi Alta Koyarak Yatak Elde Edebilirsiniz Videosunu Cekicegim ;) Kilic Vb Nasil Yapilir ;)
1.Wooden Sword (TahtaKilic) Crafting Tableye 2 Tane Tahtayi Ust uste koyun ve Stick Yani cubuk elde edin Bu Cubugun Bir Tanesini Alta 2 Tahtayida Onun Ustune Koyun Swordunuzu Elde Etmis Olursunuz .
2.Wooden Pickaxe (TahtaKazma) Stick (Cubuk)
Nasil yapildigini ogrendiniz Cubuktan Iki Tane Eb Alta Koyun 3 Tahtayi UStune koyun Ve Pickaxeyi Elde Edinebilirsiniz !
3.Wooden Axe (TahtaBalta) 2 Sticki Alt Alta Koyun 3 Tahyaida 2 Uste 1 tahtayida altina koyun ve Baltayi Elde Edinin ;)
4.Wooden Shovel (TahtaKurek) 2 Tane Sticki Alt Alta Koyun 1 Tahtayida uste koyun Kureki Elde etmis olursun ! Birkac bilgi Minecraft El Kitabi 2 Ile Geri Donucem'' Yapimcilar: TheFlyFame53(SuleymanBerber)