Câteva luni mai târziu...Decembrie....
Decembrie este luna care are cea mai frumoasă sărbătoare,respectiv Crăciunul...
Nu există Crăciun fără familie,fără muuultă mâncare,fără colindători și deasemenea zăpadă...
Toți copii ieșeau la săniuș,sau la colindat,dar în momentul actual niciuna dintre tradițiile acestea nu mai sunt atât de respectate...
Turta dulce făcută de către mame,prăjiturile,mâncarea,pentru Saeron era cel mai frumos lucru din această sărbătoare...
Ea nu mergea să colinde,nu pentru că nu voia,ci pentru că toți copii de la ea din cartier o ignorau,o credeau săracă și needucată,doar pentru că nu avea haine scumpe sau adidași de firmă...asta era cea ce o deranja cel mai mult...
Toți copii primeau cadouri când erau mici...ceea ce ea nu a avut parte,banii erau o problemă pentru familia ei,chiar dacă părinții munceau pană la miezul nopții nu puteau să câștige mult pentru a-și permite un cadou cum primeau ceilalți copii...
Se simțea neimportantă,dar asta a motivat-o să se țină de carte pentru că așa știa că poate ajunge ceva bun în viață...
Acum că cei doi sunt în New York,fata avea ce să vadă,cum e să te distrezi,cum e să ai prieteni cu care să te înțelegi și cum e să iubești...
În acest moment și-ar fii dorit să fie lângă Jungkook și familia ei...
Toți sunt așezati la masă,într-un restaurat de lux,fiecare ciocnește și iau câte o înghițitură din paharul cu vin...
Fata nu se simte foarte bine deoarece îi este dor de familia ei,de momentele petrecute cu Nae-Yeon de fiecare secundă petrecută cu Jungkook...
Este momentul ca fiecare băiat să invite la dans câte o fată...Taehyung o apucă de mână pe fată și o întreabă sfiit:
"Dansezi?"
Acesta afirmă cu o mișcare ușoară din cap și se duc pe ringul de dans...
Atmosfera era una foarte plăcută...mulți oameni,Taehyung,nu și-a închipuit niciodată așa ceva...
Deodată un chelner urcă pe mica scenă și întreabă la microfon:
"Kim Saeron?Vă caută cineva,puteți intra!"
Începe să între tatăl fetei,prietena fetei,cealată prietenă a fetei,mama vitregă a fetei...și Sungyeol...
Saeron izbucnește în plâns,un plâns de fericire...este un sentiment pe care nici ea nu îl poate descrie...
"Nu pot să cred"spune aceasta printre lacrimi..."Voi chiar sunteți aici!"
"Suntem aici!"îi spune tatăl ei ștergându-i lacrimile..."Suntem cu tine!"continuă Nae-Yeon...
Fata îi îmbrățișează pe toți după care spune:
"Suntem toți!Toata familia!Mi-aș fi dorit să fie și mama cu noi"
Pe domnul Kim îl apasă ceva,deoarece știe că aceasta nu este moartă,dar o urmărește...
Undeva de afară,prin geamul mare al restaurantului,mama naturală a fetei vizionează tot ce se întâmplă...
"Îmi pare rău că nu sunt cu tine,dar vei vedea că totul va fi bine"
Înăuntru Saeron îl privește pe Sungyeol după care îl îmbrățișează și îl întrabă:
"Cum de ai venit?Chiar așa ți-a fost dor de mine?"îl întreabă aceasta răzând...
"Am vrut să te fac fericită!Să vezi că încă țin la tine!"
"Și cum îmi arăți că încă ți la mine?"întreabă ea ridicând o sprânceană
Acesta îi face un semn către ușa restaurantului
"Ce e?E o ușă.Asta nu mă face să cred că încă ți la mine!"
"Așteaptă!"îi spuse băiatul privind ușa
Ușa se deschide de unde intră iubirea vieții ei respectiv Jungkook
Fata nu spune nimic ci doar îl privește venind spre ea,numai privindu-l se îndrăgostește de el din ce în ce mai mult...
"Jungkook?Ce faci aici?"
Acesta îi ignoră întrebarea și o prinde într-un sărut adânc și dulce
~~~~~~~~~
Câteva ore mai târziu toți se află pe punctul de a pleca...
Însă toată atmosfera se strică atunci când sunete de puști și gloanțe apar iar geamul restaurantului se sparge în mii de bucăți...
Este beznă în încăpere iar toți oamenii țipau...
O dată ce lumina apare,toți oamenii se ridică de jos și se uită în împrejur...
"Este toată lumea bine?"întreabă șeful restaurantului
"SAERON!SAERON A DISPĂRUT!"
------------
Deci dragii mei,am ajuns la finalul volumului I
Cam lung Epilogul nu credeți?
Aș vrea să vă mulțumesc că ați citit până aici,și sper să nu lăsați această carte
Promit că mă voi strădui mult mai mult la volumul al II lea...
După cum V-am spus această carte o voi continua cu începutul lunii Iunie adică prima zi de vară...
Vă mulțumesc încă o dată și vă urez Paște fericit!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Dragoste neașteptată...//JJK
Action"POVESTEA NOASTRĂ SE ÎNCHEIE ACUM!"~Kim Saeron~ #10 bts #7 bts #6 bts