Yazar notu: Bu bölüm interaktif bir bölüm, sıradaki bölümde ne olacağını hikayenin sonunda siz seçeceksiniz. O kadar fazla okurum yok biliyorum ama yorum yazarak Lea'nın ne yapmasını istediğinizi yazarsanız çok mutlu olurum.
İyi okumalar :)
———————————————-
"Dimitri, onu etki altına al."
Kelimeler Lea'nın zihninde yankılandı. Dimitri insan üstü hızıyla Isaac'i duvara yapıştırıp gözlerini kendininkilere dikti.
"Isaac olduğunu unut, kim olduğunu unut, şu andan itibaren biz ne dersek onu yapacaksın."
Isaac'in yüzünde boş bir ifade vardı. Göz bebekleri yavaşça büyüyüp küçüldü ve sakin bir şekilde olduğu yerde doğruldu.
"Siz ne derseniz onu yapacağım." dedi alışılmadık bir sadakat belirtisiyle.
Carmen Isaac'e yaklaştı, "Lea, bizimle konuşmak için Isaac'i kullanabilirsin. Kafan karışmış olabilir biliyorum ama belli ki Isaac bir takım psişik yeteneklere sahip ve seni duyabiliyor. Onu şu anlık seninle konuşmak için kullanacağız, daha sonra da anılarını sileceğiz. Özür dilerim ama bundan haberi olmasına izin veremezdik."
Lea olan biteni anlıyordu. Gizli kalmaları gerekiyordu ve Isaac'in neden insan gibi hissettirmediğini sonunda anlamıştı. Isaac'e döndü, "Onlara iyi olduğumu söyler misin?"
Isaac bakışlarını Lea'dan çekip Carmen'e götürdü, "Size iyi olduğunu söylüyor."
Carmen derin bir nefes aldı, "Şeytana şükürler olsun, bir aydır denemediğim büyü kalmadı. Lea, bize gittiğin yerde neler olduğunu söyleyebilir misin?"
Lea düşündü, pek hatırlamak istemediği o kopya dünyaya götürdü kendini.
"Buranın tamamiyle aynısıydı. Herkes oradaydı, Dimitri hariç. Ben nerede olduğumun farkında değildim fakat onlar benim buradan geldiğimi biliyorlardı."
Isaac dediklerini kelimesi kelimesine aktardı.
Carmen kitabına bakmaya başladı, "Ayna dünyaya gitmişsin belli, bildiğim kadarıyla bu dünyanın tamamen aynısı fakat kişiler bazen değişik olabiliyor. Genelde burada olmaması gereken şeylerin gittiği yerdir, geleceği değiştirme ihtimali olan şeylerin."
Dimitri derin bir iç çekti, "Faydalı olan kısma gelebilir miyiz artık? Etkim saatlerce sürmeyecek."
Carmen ona ters bir bakış attı, "Faydalı değil, tehlikeli kısma geliyoruz. Anladığım kadarıyla yaptığım büyü işe yaradı fakat Lea'nın sadece ruhu burada, bedeni hala orda kaldı."
Dimitri Isaac'e baktı, yüzünü ekşitip yine ofladı.
"Lea'yı tekrar tek bir parça haline getirmenin tek yolu oraya gidip bedenini geri getirmek."
Dimitri ona baktı, "Lea'yı çıkarırken bile az kalsın ölüyordum, öylece girip çıkabileceğimiz bir yer gibi durmuyor."
Carmen onayladı, "Evet, pek misafir kabul eden bir yer değil." Kitabının sayfalarını çevirdi.
"Ama tek bir sorunumuz var, birisinin burada durup kapıyı açık tutması gerekiyor. Ash'te bu gece iptal olduğu için tek bir kişi gidebilir."
Dimitri başıyla onayladı, "İyi, giderim o zaman."
Carmen hemen tersledi, "Yüz yaşında bir vampir bile olsan ayna dünya çok tehlikeli, orada gereğinden fazla kalırsan burayla ilgili anıların silinecek. Ayrıca Lea'nın dediğine göre orada bir Dimitri yok, bu da nasıl bir tepkime yaratır bilmiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Oda Arkadaşlarım
ФэнтезиPeriler aleminden kaçtıktan sonra sonunda normal bir hayat yaşama fırsatı bulan Leah, kazandığı üniversitenin öğrenci evindeki oda arkadaşlarının pek de normal olmadığını keşfettiğinde bu yılın oldukça farklı geçeceğini anlamıştır. Birbirlerinin doğ...