Atenție, textul conține regionalisme moldovenești!
-Mira, ai cinci minute să-ți cobori fundul ăla frumos jos!
Uf, de dimineață urlă prin casă. Ați simțit cândva așa o stare când vrei să omori pe cineva?
Păi, eu mereu, zi de zi îmi fac planuri cum să o omor pe Sara-prietena mea. Ambele locuim într-un apartament cu două etaje și învățăm la King's College London. Suntem prietene de foarte mult timp, dar nebuna asta mă scoate din sărite în fiecare minută. Cât despre mine, mă numesc Mira Kanne. Sunt studentă la medicină, cum am menționat anterior și am 18 ani.-Mira, te-am avertizat că ai doar cinci minute!
Privirea ei mă omoară, de parcă aș fi făcut ceva anormal.-Sunt gata, mă porneam chiar acum să cobor!
-Dacă întârziem la chirurgie, domnul Ned ne face moarte!
-Gata, gata, imediat plecăm!
Sara e pasionată de sport, de asta și are o mașină de acest tip. Imediat ce urc cu ea în mașină încep a citi rugăciuni în gândul meu. Sara e atât de atrasă de viteză și adrenalină încât pot să jur că într-o zi mă va omorî.
-Mira, te simți bine?
-Da!
Ei bine, nu e chiar așa. Aș fi preferat să dorm acum în pătucul meu moale pe acest timp rece.
Odată ce am ajuns la parcare îmi sare în brațe Lilu, prietena mea.-Sara, Mira, astăzi dau o petrecere și sunteți invitate. Nu accept refuz, e vineri și putem să ne relaxăm!
Cât despre Lilu, e diva colegiului. E atât de frumoasă, e prezentă la toate evenimentele și în același timp își rezervă timp pentru învățătură. Dar este și un minus, îi plac băieții prea mult.
-Eu sunt de acord. Mira, tu ce zici?
Mă retrage Sara din meditarea mea scurtă.
-Bine, sunt de acord. Dar vom sta puțin, sunt prea obosită zilele astea!
-Cum vrei!
Cursurile treceau tot mai greu și mai greu, am impresia că o să mor acuși.
-Domnișoara Kanne!
Vocea profesorului m-a trezit din somnul meu dulce.
-Domnișoara Kanne, pentru faptul că ați adormit la ora mea vă voi pedepsi. Aveți detenție pe astăzi, vă duceți la morgă!
-Bine, bine. Cum considerați dvs.!
Morga era ceva normal pentru mine, chiar îmi place acolo. E liniște, nimeni nu strigă la tine. Poți să te concentrezi asupra unei idei...
-Dar, domnul Swin, astăzi morga nu primește studenți. Și totuși e înainte de weekend!
Iarăși Sara se bagă pentru mine.
-Aveți dreptate, domnișoara Kroof. Datorită dvs. Mira va fi scutită!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Sara, nu cred că e o idee bună să mergem la petrecere. Nu mai bine ne odihnim acasă?
Îmi întreb prietena care își făcea planuri mărețe.
-Nu, mișcă fundul ăla mare din pat. Altfel jur pe sfântul castravete că te omor!
-Dar, Sara!
-Fără dar, alegeți o rochie și eu te voi machia!
Am optat pentru o salopetă neagră, cu un mic decolteu. Nu prea îmi plac rochiile, ba mai mult, nu-mi plac petrecerele. Am asortat salopeta cu o pereche de cercei lungi și un ceas. În picioare am tras o pereche de pantofi de tip stiletto din piele întoarsă și cu un pic de toc.
CITEȘTI
Destin
VampireSuntem doar oaspeți pe acest pământ, așa credeam până nu am cunoscut adevărul. Până acum eram o simplă studentă, fără prea mult griji. Însă totul a luat amploare când...