......Dala mi takovou facku, že jsem málem spadla na zem. "Kde jsi sakra byla ty jedna děvko!!?"začala řvát po mě matka. "Byla jsem na pouťi"se slzami v očích jsem odpověděla. Odešla do ložnice, byla ožralá. Pak z kuchyně přišel otec. "Kde jsi byla zlatíčko?"zeptal se mě slizkým hlasem, já jsem mlčela. "Jsi moje holčička, a proto budeš poslušná"řekl a pohladil mě po vlasech, přitom se mi díval na hrudník. Šla jsem do svého pokoje, zamkla jsem se a začala brečet. Je hrozné mít tátu uchýla. Byla noc a já jsem nemohla usnout. Pořád jsem přemýšlela nad Justinem. Přece mám jeho facebook, mužů si ho přidat. Vytáhla jsem mobil a šla na facebook. Našla jsem si ho a hned jsem dala žádost o přátelství. Asi po deseti minutách mi ji potvrdil a přišla mi od něho správa: "Zítra mě čekej v 15:00 na náměstí :) ". V tu chvíli mi začalo bušit srdce. Ale jak to udělám? Musím matce říct že v tu dobu musím skočit do školy něco pomáhat. Nechám to ale na zítřejší ráno.
Ráno jsem vstala a šla si udělat snídani. Byla sobota a nemohla jsem se dočkat, až uvidím Justina. Přece je to moc sexy kluk;). Celé dopoledne jsem strávila v pokoji, matka ani otec nebyli doma. Kolem 12:00 se matka vratila. "Musím jít na třetí hodinu do školy pomáhat s projektem. Vrátím se až v 18:00". "Mě nezajímá žádná škola. Jdi! Aspoň tě tu neuvidím"řekla hnusně. Nechápu proč se tak ke mě chová. Začalo to od té doby, co můj otec po mě začal pokukovat. 15:00 se blížilo a já jsem se šla obléct a namalovat. Vyrazila jsem, když v tom jsem.........
ČTEŠ
Happier
RomanceBude život Kim šťastnější i přes to, že ji matka šikanuje a otec obtěžuje? Jak to bude s novým boyfriendem Justinem? Tento příběh je plný nenávisti, zla, ale i lásky.