Del 21

57 3 1
                                    

Förra kapitlet
-ditt lilla!! Ohhh du kommer ångra det här mr. Black! Han kollar förvirrat mot henne innan han ser vilken röra hela kontoret är i, när han kom hade han mist kontrollen och gått all out på kontoret.
- duuuu kommer sota för det här! Röt hon.
----------.
~ Alexias P.O.V ~
Hela min kropp brann av ilska.
-Ohh du din jävel!! Jag skrek i nog 30 minuter på honom, jag märkte hur fukuserad han var på mitt huvud och bakom mig och tog mig ett bra tag att förstå jag inte fullt skiftat tillbaka till människa. FAN inte ett till problem.
-Vad är det där? Ethan pekar på mina öron och min svans och jag ändrar fort form till helt människa.
- inget att bry sig om, nu när fan ska du städa upp och fixa här inne? Jag hörde en grov suck men han började sakta plocka upp allt som låg överallt.
- Föresten varför kom du hit? Jag plockade upp lite böcker och la upp på min hylla.
- jag behövde prata med dig... Oh akta dig.. Vänta jag hjälper dig.. Han kom fort över till mig när jag försökte sträcka mig för att lägga upp en bok, han ställde sig bakom mig och hjälpte mig sakta få upp boken. Jag kände gnistorna mellan oss, dem var lugnande men jag var inte riktigt bekväm med dem än. Jag vände mig om när boken var uppe så vi istället stod ansikte mot ansite.
- so my little wolf, han satte ett finger under min haka och lyfte upp mitt ansikte medans jag sakta slog ryggen i bokhyllan och han lutande över mig.
- vad vill du Ethan? Jag kollade mot honom något motsträvligt.
- vad är du egentligen? Han kollade på mig länge.
- en Skiftare det vet du redan, jag slog bort hand hand och gick bort men han följde efter mig och nästa gång tryckte upp mig mot en vägg.
- sluta undvik mig, han morrade och sniffade lätt.
- VEM HAR DU VARIT MED?! Oh just ja deras doft finns fortfarande på mina kläder.
- ingen, jag gick ut från mitt kontor och in till jace. Ja ja må va en bitch nu men vad i, förstör mitt kontor, går på mig och frågar var jag varit.
-jaaaaacccceeee! Underhåll mig! Skriker jag och kastar mig på honom bakifrån och lägger mig skönt på hans rygg medans han skrattar.
- eyy sluta skratta du e inge bekväm då! Han tystar ner men jag känner han fortfarande skrattar men struntar i vilket, jag känner mina ögon sakta tycker sig och snart sover jag men innan det hör jag ett dovt morrande.
- Jace, ta hand om Ethan... Sen somnar jag.
-------
Kap 21 kommer uppdateras med mer text förhoppningsvis imorgon :)

The mystik behind the eyes ( Paus)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang