36. rész- A dal

21 4 0
                                    

BEKA SZEMSZÖGE

A Henryevel való randival nem jutottam előrébb a Matt üggyel, de szereztem egy új barátot. Úgy igazán jó fiú barátom sose volt még. Persze Alexszel nagyon jóba vagyok, de ő kicsit más, mint a többi fiú, tőle nem tudok majd tanácsot kérni, hogy mi baja van Mattnek, vagy a pasimnak, aki nem Matt. Henry lesz az én pasi kézikönyvem és én az ő csaj kézikönyve.

A randi másnapján Matt kikérdezett, de nem nagyon láttam el válaszokkal. Miután beletörődött, hogy ennél többet úgy sem fog tudni kiszedni belőlem, áttért egy másik témára. Mi másra, mint Dianára. Nem is figyeltem rá, kizártam a hangját a fejemből.

-Jut eszembe kész lettem az új dalommal. -erre a mondatára már felfigyeltem, de a legkevesebb érdeklődést mutatva válaszoltam.

-Aha.

-Meghallgatod? -eddig nem is akarta, hogy halljam, most minek kéne meghallgatnom? Amúgy sem nekem írta, rossz embertől kérdezte.

-Nem tudom... Most jut eszembe, hogy Izával találkozót beszéltem meg...-kezdtem el  újabb hazugságot, amit egyre többet alkalmazok mostanság.

-Izabella leutazott Ryannel a nagymamájához.-basszus, tényleg. Teljesen elfelejtettem.

-Izát mondtam? Alexet akartam mondani. -gyorsan felpattantam mielőtt ezt is kifogásolná. Felkaptam magamra a dzsekimet és a bakancsomat.

-Azzal a sráccal találkozol nem igaz? -jött utánam az előszobába. Nem értettem mire fel a számon kérés. Semmi köze a fiú ügyeimhez tekintve, hogy a központja és épp ezen próbálok túllépni.

-Mondtam már, hogy Alexszel találkozom. -vágtam oda a kelleténél durvábban, de ha szép szavakkal nem tudom lerázni kénytelen vagyok a durvákkal elérni, hogy szálljon le rólam.

-Alex elutazott az anyjával.-istenem miért most nem ér rá senki, és nekem miért most megy ki az összes a fejemből?

-Igen, vele találkozom. Szia.-választ sem várva hagytam ott. Nem voltam kíváncsi az újabb prédikációjára. Igazából semmi dolgom nem volt, de csak ez jutott az eszembe, hogy kibújjak a dal meghallgatása alól. Nem akartam újra azt a szép dalt hallani, ami valaki máshoz szól. Hogy elüssem az időt elmentem a plázába. Úgyis nemsokára karácsony, néznem kéne ajándékokat a családnak és a barátaimank.

Mire észbe kaptam már mindenkinek volt ajándéka, csak Mattnek nem. Még Dannek is vettem valamit. Izának egy új baseball sapkát és egy telefontokot, amin Ryan volt egy fél szívet mutatva. Ezt az ajándékot Ryannel beszéltem meg, ő elkészíti a tok másik felét, amin Iza van ugyanúgy fél szívet mutatva, és így lesz egy páros tokjuk. Ryannek vettem egy gitárpántot, amin egerek szaladgálnak, ha már én vagyok Egérke. Alexnek egy Jeremy pasija feliratú focimezt, ami Jeremy csapatának színeiből áll. Ez persze a vicces ajándék, a komoly ajándék az egy óriási cica plüss. Jeremynek vettem két új hógömböt a gyűjteményébe, Roxinak egy kiskutya ruhát, amire rávarrattam, hogy Longer, és egy Tündér feliratú arany nyakláncot. Úgy is egy tündérre emlékeztet. Henrynek egy Bosszantó vagyok, de majd hozzászoksz feliratú pólót. Még Adamnek is vettem valamit. Megvettem DVD-n a Bunkó vagyok, így hódítok című filmet. Egyrészt célzásnak, másrészt mert egy nagyon jó film, amit eltehet a film gyűjteményébe. Dannek egy semleges ajándékot akartam adni, de amikor megláttam azt a sportcipőt, amiért hónapok óta vágyakozik nem bírtam magammal és megvettem. Mindig mondogatta, hogy nagyon drága, ezért sosem vette meg. Nem szeret az apjától pénz kérni csak ha muszáj. Kap zsebpénzt, de azt mindig elköltötte mielőtt eljuthatott volna a cipő megvételéig. Nekem is csak azért volt rá pénzem mert, amíg ő kosár táborban volt meg a szüleivel nyaralni én dolgoztam. Direkt karácsonyra tettem félre a pénz nagy részét. Szerencse, hogy nálam volt az a kártya, amire rátettem a pénzt.

Feladom!Where stories live. Discover now