1

4 2 0
                                    

         😁😁🌹                       După Toma Erika

Toată lumea a auzit de un război între două țări între două persoane între două școli chiar și între două animale. În 1953 la Polul Nord Se presupune că ar fi avut loc un așa zis război între renii din Polul Nord și Reni din Polul Sud. Totul a început cu parteneriatul a celor două poluri regele ren a polului Sud a plecat spre Polul Nord cu gândul de a începe un contract de pace cu Polul nord. Când de regele Sudului se întoarseră spre casă s-a întâmplat ceva, avionul cu care călătorea s-a prăbușit. După vreo două zile prințul Sudului adică fiul regelui Sud a trimis o scrisoare pentru regele Nordului în care la anunțat că tatăl său nu a ajuns nu a ajuns. Când regele Nordului auzi acestea fu șocat așa că își trimite o parte din slujitorii să îl caute pe regele Sudului prin împrejurimi.A doua zi îi trimise prințului Sudului,o scrisoare în care anunță că nu a găsit pe nimeni... când prințul Sudului auzi Acestea se înfurie foarte rău el a propus ca regele Nordului l-ar fi sechestrat pe tatăl său și apoi l-ar fi ucis din motive de răzbunarea . A doua zi prințul face anunțul public ,chestia care nu a anunțat- o prințul ,a fost că aceasta este doar o presupunere... în câteva zile prințul fu nevoit să ia toate atribuirile unui rege iar apoi în câteva săptămâni acesta fu încoronat ca regele Sudului. De când tatăl său nu mai era regele Sudului Nu își mai găsea liniștea așa că următoarea zi anunțat că vrea să invadeze Polul Nord pentru a-și răzbuna tatăl...

 Razboiul renilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum