C: S-sen napıyorsun burda?!.. Bu kim HIZIR!
H: Ceylan lütfen sakin ol.
C: Ne demek sakin ol ya! Bu nerden çıktı!!!
H: Ceylan bağırma yeter! Herkes bize bakıyor.
C: Herkes bize mi bakıyor!? Ne önemi var bunun ha! NE ÖNEMİ VAR! Ben seni ne kadar seviyorum halbuki! Senin bu yaptığına bak! Ben artık seni birileriyle basmaktan yakalamaktan bıktım usandım yeter ya!!
H: Ceylan bak, SESSİZ OL.
Meryem ise pek ilgilenmemeye çalıştı, düştüğü durum zaten yeterince vahim ve utanç verici olsa gerek, ne yani bide sözde onunla sevgilisini aldatan adamın sevgilisiyle laf dalaşına mı girecekti. Uu belki kavga bile ederlerdi lan, adamın sevgilisi manyağa benziyodu.
C: Hiç mi değerim yok senin gözünde! Hiç mi acımıyosun bana! Hiç mi sevmiyosun beni! Yemin ederim bıktım, bıktım ben artık katlanamıyorum. Şuna baksana hiç buralı değil (Meryem'i dürttü) Sana diyorum sana! Hızır'ın seni sevdiğini mi düşünüyorsun! Hızır benden başkasını sevmez kızım! O böyledir, Boşuna umutlanma! Ama bu sefer döndüğünde beni bulur mu BİLMEM!
H: (Sinirden kıpkırmızıydı) CEYL...
M: Hanımefendi yeter bağırmayın. Yeterince rezil olmadık mı? Düştüğümüz duruma bakın lütfen.
C: SEN UTANMALISIN! Gerçi senin gibilerde utanma olmuyordu!
M: Laflarınıza dikkat edin! Geldiniz buraya boş boş bağırıyorsunuz, yok sevgiliniz sizi aldatmış yok aldatmamış, ortada hiçbir şey yokken bizi bi şeylerden sorumlu tutuyorsunuz, bir kere nasıl bir ilişkiyse artık bu siz sevgilinize güvenmiyorsunuz! Nasıl yürümesini bekleyebiliyorsunuz ki!
C: BENİM İLİŞKİM SENİ İLGİLENDİRMEZ!
H: CEYLAN SUS ARTIK! Konuştukça batıyosun yapma!
Ha: Noliyo burda?! Hizur habu karunun ne işu var?
C: Sen senin o yılan başının altından çıkıyor dimi bunların hepsi! Sen naparsan yap bizim aşkımıza engel olamayacaksın! Bunu aklına sok !
Meryem hemen Hayriye'nin koluna yapıştı.
H: CEYLAN! KİMİNLE KONUŞTUĞUNA DİKKAT ET! KAPAT ÇENENİ ARTIK!
M: Sen laftan anlamazmısın!? Sana öyle bişey yok diyoruz niye hala bağırıyorsun! Koskocaman kadına edilecek laflar mı bu!
Ha: Hizur! Uğraşma şunun ile, hayde herkes kendi yoluna!
C: NE OLDU GİDİYOR MUSUNUZ ŞİMDİ?
Üçüde arabaya geçtiler. Eh herkes yaşanan bu rezaletten utanıyo olsa gerek. Meryem geldiğinede geleceğinede pişman olmuştu, haklıydıda bence. Eve vardıklarında Hayriye arabadan indi.
H: Ben bırakırım seni Meryem.
M: Birgün için yeterince rezil olmadık mı?
H: Yaa Meryem kusura bakma ya...
M: Yoo kusur filan yok ki... Sadece o kıza yazık olmuş... Belli ki çok seviyor seni.
H: Sende se....
M: Ama ben farkındayım haklıydı... Yani annenle teyzemin bizim için bir şeyler düşündüğüne inanıyorum. Başka bi açıklaması yok ki beni sahile çağırmasının, camiye gitmesinin, ne yani tesadüf mü bunlar?..Yine de benim sana karşı öyle bi düşüncem yok.
H: (Sessizce) Na-nası yok ya?
M: Yinede dost olabiliriz bence.
H: (Sessizce) Dost kim ya?... Tabi ki canım yani bende öyle sezdim bişeyler ama öyle bi niyetim yok tabi ki.
M: Bu konuda ikimizinde aynı görüşte oluşundan memnunum.
H: Eee artık ben bırakıyım seni bi zahmet.
M: Haha hadi hoşçakal.
H: Ne gülüyosun ciddiyim ben.
Meryem arabadan indi.
M: Biz arkadaş olduğumuzu biliyoruzda alnımızda yazmıyor. Konu komşuya teker teker anlatamam dururmu :)
H: E iyi o zaman tamam.
++++++++++++++++++++++++++++++++
H: Ana! Beğendin mi yaptıklarını!
Ha: Asul sen-
H: Mezarlığa diye çıktık, ne olmasını bekliyodun ki! Ulan üstelik kızın bende gönlü yok!
Ha: Nasu yok?
H: Kızın haberi bile yok!
++++++++++++++++++++++++++++++++
M: Ben geldim.
S: Nerdeydin sen?
M: Noldu?
S: Aslı aradı... Baş sağlığı diledi.
M: S-sen ne dedin?
S: Teşekkür ettim aradığı için.
M: Ohh!
S: Peki sen nerdeydin!?
M: Ya Aslı'nın yanına gidiyordum... Yolda Hayriye teyzelerle karşılaştık, tutturdu gel sende bizimle sahile. Bişey de diyemedim, Aslı'ya da böyle bişey uyduruverdim işte.
S: Hmm... Kaç kişilerdi bu Hayriye teyzeLER.
M: Şey işte yaaa... Hayriye teyze bide şey oğlu.
S: (İmalı bi şekilde) Hangi oğlu?
M: H-Hızır vardı.
S: Ayy Meryem o çocuk çok yakışıklı...
M: Önce eniştemi boşa.
S: Ağzından yel alsın kız... Kendim için mi diyorum senin için diyorum.
M: Yok teyze yaa, olmaz o iş.
S: Nedenmiş!?
M: Sorma ya. Sevgilisi geldi yanımıza olur olmadık laflar etti. Kocaman kadının yanında utanmadı da!
S: Hızır naaptı?
M: Naapsın bağırdı çağırdı o da iyice rezil etti bizi.
S: Ayy dua et de enişten duymasın Valla meryem ya.
M: Neyse ben odama çıkıyorum
S: Ahan bak yazıyorum buraya o çocuk senden hoşlanıyor.
M: Teyze yapma Allah aşkına yaa.
Birkaç gün sonra
Hızır Hayriye'nin yanına oturdu. Başını da dizlerine koydu.
Ha: Hizur...
H: He ana.
Ha: Bittu mi Ceylan?
H: Bitti ana bitti...
Ha: Peku nolacak şimdu?
H: Ne ne olacak ana?
Ha: Meryem diyeyrum da.
H: Ne bileyim nolcak, kız istemiyor heralde
Ha: Ne dedu bu kız sana?
H: İşte bizden olsa olsa arkadaş olur başkası olmaz falan dedi ne bileyim.
Ha: Sen ne dedun?
H: Ne diycem iyi dedim
Ha: ... Ee napalum Hizur bacı demişsun kıza.
H: Nası yaa. Demedim öyle bişey ben.
Ha: Senun suçun, Nabalum
H: Ben naaptım ya?
Ha: Ee ettiğin lafa dikkat edeceksun. Kız seni yoklamuş.
H: Nerde yoklamış! İstiyosan arkadaş olalım diyo gel evlenelim mi diyeceğim?
Merhaba sevgili HIZMER FC. İyi haftalar. Biraz kısa farkındayım ama nolur kusura bakmayın. Bu iş gerçekten çok zormuş neyse yeni bölümüz bu. Açıkçası ben yazarken diğerlerine göre daha çok zevk aldım. Umarım sizde okumaktan zevk alırsınız. Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDEN NE GELİR BAZEN
Romancebu benim ilk hikayem bu sebepten acemiliğimi mazur görün hikayemde hızmer çiftimizin nasıl evlenmiş olabileceğini hayal ettim umarım beğenirsiniz