Sabah saat 7:30'da gördüğüm korkunç rüyayla sıçradığım da kan ter içinde kalmıştım... Nefesim kesiliyor, kendimi bir anda yere düşüp bayılacak gibi hissediyordum... Babam ve annem bugün Antalya'ya gidecekleri için akşam geç vakitlerde Antalya'ya gitmişlerdi. Bugün evde yalnız olduğum için günün tadını çıkarmaya çalışacaktım...
2 SAAT SONRA
'' Of bu filme bitti acaba şimdi ne izlesem...'' deyip kendi kendime konuştuğumu fark edince gülmeye başlamıştım. Televizyondan güzel bir film ararken evimizin bahçesinden gelen sesle hem ürpermiş hem de tüylerim diken diken olmuştu. Genellikle bizim bahçeye ev sahipleri yani bu da benim ailem, girdiği için bir tuhaf olmuştum. Bahçeye çıkacak zamanı kendimde bulamadığım için odamın camından bakacaktım ama buna zaman denemezdi çünkü bu açık açık cesaretsizliktir. Merdivenlerden çıkıp odama girdiğimde ilk önce cama yönelmiştim.Evimizin bahçesinde gördüğüm kişiyle dona kalmıştım. Arkası dönük,beyaz hırkalı , bembeyaz yüzü ve bembeyaz kıyafetleri vardı. Arkasına yavaşça dönerken, bir anlık hızla eğilmiştim. Diz kapaklarımın üstünde dururken bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlıyor bir yandan da ne yapacağımı düşünüyordum. Aklıma bir ton ihtimal geliyordu.En olanağı ise eve girmesiydi. eve girmemesi için kapıları kilitleyecektim ve bunun için merdivenlerden olabildiğince küçük adımlarımla iniyordum. Tam son merdivene gelmiştim ki , geç kalmıştım o kişi kimse içeri girmişti ve şu anda benim karşımda dikiliyor, ellerini sanki beni öldürmek istercesine sıkıyordu...
YOU ARE READING
KARANLIĞIN SIRRI
Mystery / ThrillerHiçbir karanlık aslında karanlık değildir... Eğer aydınlık tarafını görürsek bu vakit karanlığın işte o zaman bizde aydınlığa kavuşacağız...