O CAUTARE EȘUATĂ

3 2 2
                                    

După câteva ore in care am stat pe acel bustean si m am gândit la iubita mea, si locul unde s ar putea afla, m am urcat din nou pe motor si am gonit spre lac. Aveam nevoie sa fac o baie in locul unde am învățat să inot, si unde am salvat o pe Betty de la inec, după ce a vrut să mi demonstrez ca e o inotatoare la fel de buna ca mine.
Nu a mai vrut sa intre in apa câteva ore..
Exact cum ma așteptam.. nu era nici acolo.. asta înseamna ca iar am eșuat..
Deodată primesc un telefon.. Am sperat din toată inima sa fie ea. Nici nu m am uitat cine e, doar am raspuns.
XY- Alo!?
James- Salut frate! Ce faci?
XY- Pfff.. tu erai..
James- O sa ma prefac că nu ai zis asta.. Ce ai pățit bro ?
XY- Betty a dispărut..(ii spun eu cu vocea tremurânda)
James- Frate plângi? Pffuai.. e grav.. Nu te am mai văzut plângând de..
XY- Te rog.. nu mi adu aminte.. Inca doare..
James- Te inteleg bro.. Scuza ma..
XY- Stai liniștit..
James- Si nu stii pe unde poate fi ?
XY- As vrea sa stiu( spun asta apoi dau sa plâng in hohote)
James- Pfff.. hai bro te rog calmează te. O vom gasi, vei vedea..
XY- As vrea sa ai dreptate.. chiar as vrea..
James- Hai liniștește te. Ne vedem in 30 min la barul lui Lany
XY- Am baut aseară destul.. Inca nu mi aduc aminte ce am facut
James- Hai ca nu trebuie să bei, doar vorbim.
XY- Bine bro. Ne vedem in 30 min.
James- Salul bro, ai grijă de tine!!
XY- Ceaw bro, si tu !
Imi șterg lacrimile care deja imi udau întreaga fata, urc pe motor, il turez cat de tare pot, si gonesc cu 220km/h in drum spre barul lui Lany.
Lany era un vechi prieten de al părinților mei. Mi a fost mereu alături de cand ma stiu, mai ales de atunci..
Chiar aveam nevoie sa vorbesc cu el.. e singurul care ma putea ajuta. Mereu a făcut o. Cand imi era mai greu el era mereu acolo.
Mergeam adesea acolo cu prietenii mei, insa de data asta era diferit.. toată ziua mea a fost asa..
James era deja acolo.
XY- Esti de mult timp aici?
James- Am ajuns acum cateva minute. Aveai nevoie de mine, asa ca i am dat pedala.
XY- Sunt profund recunoscător ca ma ajuți si mi ești alături!!
James- Nu ai pentru ce bro!
In momentul acela mi a sunat telefonul. Il scot din buzunar si rămân încremenit.
Persona care suna era...

TO BE CONTINUED...

Furtuna lui XY Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum