Rozdział 1

3 0 0
                                    

Kolejny dzień się rozpoczyna. 
Dobija godzina 05:12. Za oknem za chwile pojawi się wschód słońca. Idealny moment na przemyślenia. Wstaje szybko z łóżka i ide do łazienki wziąć szybki przysznic.
W łazieńce jest oczywiście lustro,  w którym jak codzień widze brzydką dziewczyne,  która nie ma za wiele znajomych,  jedyne co jej pozostaje to spełnianie marzeń i wyznaczanie celów,  jednak nie wiadomo czy kiedy kolwiek je osiągnie...  
Następny punkt dnia. W co się ubrać?  Hmm...  Założyła bym coś,  co noszą dziewczyny w moim wieku,  czyli jakiś top i fajne jensy.  Aha...  Zapomniałam jestem brzydka i gruba,  wiec nie ma co się starać.  Założe po prostu bluze i leginsy. Bardzo pospolity,  ale wygodny strój,  który chodź troche maskuje moją tusze. Rodzice mówią, że wcale nie jestem gruba,  ale ja uważam inaczej jak to 15-latka.
Zerkam przez okno.  Wschodu jeszcze nie ma.  To dobrze,  pójde do kuchni i coś zjem. Moje rodziece dalej śpią,  no oczywiście,  kto  normalny wstaje po piątej.
Po krótkim namyśle biore banana i wracam do pokoju.
Jest!!!  Wreście jest wschód!!!
Siadam na łóżku puszczam muzyke i zaczynam rozmyślać... 
Czy moje marzenia mają wogle sens?  Nie każda nastolatka chce zrobić kariere muzyczną.  Rodzina niby wierzy w moje marzenia i w moje możliwości,  ale jak o tym mówią w ich głosie wyczówam sarkazm. 
Co dalej?  Musze ich przkonać,  żeby mnie wreszcie zapisali na indywidualne zajęcia wokalne,  w prawdzie chodziłam na takie,  tylko że grupowe.  Czy aby napewno dobrze zrobiłam rezygnując z nich?
Te rozmyślenia przerywa mi głos mamy.
- Cześć Judi,  jak zawsze ranny ptaszek.
- Cześć mamo
- Nie szykujesz się jeszcze do szkoły? -pyta ze zdziwieniem.
Zerkam na zegarek.  O cholercia!  Jest już 07:25.
- Tak,  już się zbieram,  po prostu się zamyśliłam.
- Kochanie czasami za dużo myślisz.
- Wiem,  wiem.  Pa mamuś - powiedziałam w pośpiechu wybiegając z domu.
- Pa pa.  Już nie myśl tyle skarbie,  bo cie głowa rozboli.
Miała  w sumie racje,  może nie rozboli,  ale niektóre myśli strasznie przytłaczają i ciągle kołują w głowie.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 16, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

MarzycielkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz