CAPITOLUL 14

251 15 7
                                    

Cr:Pe bune! I-a si el o gură si da din cap aprobator. Terminam de mâncat si mergem in camera mea si stam pana adormim...
Ma trezesc si il vad pe Cristi dormind,nu am vrut sa il trezesc si ma plictiseam asa ca m-am gandit sa o sun pe Deni sa vad ce mai face.
# convorbire telefonică #
Eu:Hei ce faci?
De:Bine tu? Te-ai gandit sa vezi daca mai traiesc? Spune râzând.
Eu:Da,cand vii?
De:Ba nu stiu! Chiar aveam plan sa vin zilele astea dar nu stiu!
Eu:Vii sa facem o surpriză tuturor!
De:Da sa stii! Vlad ce mai face?
Eu:Ba nu stiu nu prea am dat ochii cu el de fiecare daca cand ma duceam la Cristi,Elena mama lor imi zicea ca era in mall cu niste colegi.
De:Ciudat! Crezi ca m-am uitat?
Eu:Nu cred!
De:Bai hai ca ma cheamă mama!vorbesc cu ea sa imi i-au bilet de avion ok?
Eu:Ok,abia astept!
De:Paa!
Eu:paa!
#convorbire telefonică încheiată #
Termin de vorbit si ma duc inapoi in camera la Cristi dormea asa frumos încât nu m-am putut abtine de a face câteva poze,le fac si ma pun lângă el, ma i-a in brate, iar apoi ma sărută pe frunte ,dar el inca dormea *asta o face in somn?* Wtf ce dracu *sunt conștiința ta* am asa ceva *toata lumea are *si eu ar trebui să te ascult sau sa vorbesti? *cam da* si ar trebui să imi consum nervii ch tine,ca deja ma cam enervezi... *si tu*.
Cristi incepe sa ma sarute si pe usa intra...

Suspans...

Cristi Munteanu♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum