1 Yıl Önce"Karpuzlu meyve suyu."
"Daha önce hiç içmedim."
"İlkler güzeldir. Karpuzlu meyve suları da güzeldir."
Cihan'ın bardağa doldurduğu karpuzlu meyve suyundan bir yudum aldığımda yanımıza iki kız geldi. Nur ve Lal...
Nur kaşlarını çattı. "Göksu gelemeyecekmiş."
Kafasını bana çevirdi ve kaşlarını daha çok çattı. "Ben Nur."
"Bende Venüs."
Cihan ve ben ikili koltukta oturuyorduk. Nur ve Lal ise karşımıza geçti.
"Merhaba bende Lal. Tanıştığıma memnun oldum." Dedi gülümseyerek. Lal her zaman Nur'un evcil köpeği gibiydi fakat kendini yakın arkadaş sanardı.
Cips yiyerek karpuzlu meyve suyu içerken onların konuşmalarını dinlemiştim. Nur sitenin parkına gitmek istemişti ve herkes ona uyum sağlamıştı.
Cihan ve Nur parkın hemen yanındaki bayırda bisiklet sürmeye başlamıştı fakat Lal'in bisikleti yoktu. Nur'a "Bisikletine binebilir miyim?" Diye sorduğunda Nur güldü. "Bu kiloyla bisikletimi kırarsın." Dedi. Aslında Lal'la aynı kiloda gibi duruyorlardı. Benden daha iri ve kilolu duruyorlardı. Nur devam etti. "Benim saç rengim başka kimsede yok." Dedi kumral renginden bahsederken. Aslında benimde saçlarım kumraldı. "Zayıfım ben ayrıca." Diyerek kendini övmeyi bitirdikten sonra bisikletine bindi ve uzaklaştı.
Lal somurtarak salıncağa oturduğunda Cihan yanıma geldi. "İstersen bisikletime binebilirsin. Bu zayıflıkla hiç bir şey olmayacağına eminim." Dedi imayla.
Canımın istemediğini söyleyerek onu reddetmiştim fakat gerçek şuydu ki ben bisiklet sürmeyi bilmiyordum. Tabii ki onlara bunu söyleyerek Nur'un diline düşmeyecektim.
Lal'in bir ağacın altında oturduğunu gördüm ve yanına gittim. Direkt konuşmaya başladı. "Nur aslında kötü biri değildir. Sadece tanıdığı birisi olmadığın için...böyle...yani...ıhım..."
"Anladım." Diyerek başımı salladım. Kesinlikle nasıl birisi olduğunu anlamıştım.
Salıncağa oturduğumda Cihan yanıma geldi. "Seni sallayayım mı?" Diye sorduğunda şaşırsam da belli etmeden cevap verdim. "Olur."
Cihan beni sallarken annemden artık eve gelmem gerektiğine dair bir mesaj geldiğinde Cihan ve Lal'a görüşürüz diyerek Nur'a dönmüştüm fakat Lal beni biraz uzaklaştırarak kulağıma fısıldadı. "Sana gıcık olduğunu, seni sevmediğini söyledi." Alayla gülümseyerek arkamı döndüm ve arka bahçeden çıkarak merdivenleri indim. "Ben sana bayıldım." Diye geçirdim içimden ve eve girdim.
🌎🌏🌍
Cihan?
Nur?
Lal?
Bilmem kaç soruluk bir denemeye girdim. Aslında o bana girdi. Özellikle matematiği bok gibi yaptım.
İnş doğrum çıkar zjlsjxosnsox
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karpuzlu Meyve Suyu. | Texting.
Teen Fiction(Tamamlandı.) Anonim: Bu minik yerdeki en güzel anım, Anonim: Seninle karpuzlu meyve suyu içmekti dünyam. 🌎🌍🌏 Bu hikayenin içinde bolca karpuzlu meyve suyu, Türkçe konuşamayan kızın dramı, kendini bir şey zanneden gıcık kızlar ve saf bir dünya va...