Amelia

12.3K 108 5
                                    

          Stăteam în banca facultății așteptând cu nerăbdare terminarea orelor. Nu puteam să uit ce se întâmplase acum 2 zile în club. Eu-în brațele unui necunoscut făcând sex nebun. Puteam liber să dau vina pe influența alcoolului ,dar dorința mea de atunci nu avea strop de alcool implicat în asta.
            Cu toții trăim acel sentiment de încredere deplină când cunoaștem o persoană ce ne inspiră protecție și grijă. Așa m-am simțit eu lângă Nic.Probabil nici nu cunoșteam ceva despre el,dar însăși prezența lui mă făcea să știu că împreună cu el,totul e posibil.
             Când eram în mașina lui,gata să ies ,mi-a zis " Amelia,tu nu ești o simplă femeie din club".  Puteam să jur că pentru o secundă chiar îl credeam. Ce făcea acest bărbat cu mine? Avea un dar puternic de a influența,iar asta e chiar foarte atrăgător.
          Poate că deja a uitat cine sunt și ce a fost între noi. Ce aș da să simt dinnou acei fiori lângă el.
          Sunase clopoțelul,iar eu eram prima care a ieșit val-vârtej pe ușă.Nici nu știam unde mă grăbeam,dar vroiam urgent să ies la o gură de aer. Becka(colega mea de facultate) venise și ea după mine.
         -Amelia stai, strigă ea alergând în fugă după mine.
         -Ce e Becka,s-a întâmplat ceva? întreb eu cu un ton ușor obosit
         -Vreau să vorbim despre noaptea aceea la club,am observat că ai ieșit afară cu Nicolas..zise ea ușor supărată

Am încercat puțin să îmi pun creierul în funcțiune. Instinctul meu spunea că ceva nu e bine,dar fie ceo fi.
Serios? Becka îl știa le Nic?
Iar felul în care îi spuse numele complet mă făcea deja să am diferite gânduri cu ei doi-cândva foști iubiți.
        
           -..Da..zisem eu puțin încâlcită
Am ieșit doar să ne bem cafelele,nimic mai mult Becka..Dar de ce ești așa îngrijorată?
           -Huh,doar că mă atrage într-un fel. În noaptea aceea am încercat să flirtez cu el ,dar era probabil primul bărbat care m-a evitat complet.
           -Nu știu ,Becka..nu pare a fi genul tău,dar în fine..zic eu absentă
           -Pare bine că am clarificat-o și pe asta,zise ea întorcându-se instant și plecând în direcția opusă.

      Ajunsă afară am căutat un scaun pe care să mă pot întinde complet.Începuse deja ultima oră,dar o absența nu era să îmi strice viața.
Am închis ochii,am vrut să ațipesc pentru un moment și să îmi relaxez mintea. Părea doar o joacă adolescentină ,ziceam eu în subconștient. Becka ,chiar dacă avea și ea ca mine 18 ani..încă umblă după băieții interziși-exact ca în adolescență.
          Auzeam niște pași de bărbat,dar nu aveam degând să deschid ochii când tocmai se calmaseră apele în gândurile mele.
          -Știam că te voi găsi aici...zise bărbatul pe un ton mândru
          -Iar eu eram sigură că mă vei găsi..zisem eu deschizând ochii și uitându-mă la chipul lui Nic stând în picioare cu un buchet de trandafiri.
El se apropie de mine și mă ajutase să mă ridic și eu. Acum,la lumina zilei ,am putut observa că e și mai frumos decât credeam.Părul lui negru era aranjat elegant,purta costum clasic negru și o cravată neagră .Arată așa de sexy. Clipisem de câteva ori să mă asigur că nu visez.
După 5 secunde m-am uitat la îmbrăcămintea mea: niște blugi negri ,o cămașă albă deschisă la gât și niște sandale negre.
             -Arăți foarte bine,spuse el punându-și mâna în jurul taliei mele și privindu-mă fix în ochi.
             -La fel și tu,spusem eu jucându-mă cu cravata lui senzuală.
    Ne desprinsem din acea îmbrățișare și ridică florile ,oferindumi-le.
             -Știi foarte bine că nu era nevoie,zisem eu primind florile și mirosindu-le instant
           - O femeie adevărată merită mult mai mult decât aceste flori,credemă,e doar începutul..zise el zâmbindu-mi cald și inspirând blândețe.
   Nu puteam să spun nimic,doar îl priveam și îi zâmbeam în răspuns.
           -Vino cu mine,zise el oferindu-mi mâna ca și în noaptea de la club.
Îi întinsem mâna în răspuns ,copleșița de ideea că mă va duce undeva departe,doar noi doi singuri..

       Ne urcasem în mașina lui,un Audi A8 negru impecabil.Se oferise el să îmi pună centura,excitându-mă la atingerile lui fine.Îmi mângâise talia,iar eu puteam doar să îmi mușc buza.
           -Nu mai face asta,spuse el schițând un zâmbet pervers și deja mângâindu-mi sânii.Mi-am dat capul pe spate și mi-am mușcat buza și mai tare ,dorind să mă joc puțin cu el.
     Văzând asta el încercă să se abțina cum putea,dar deja îi vedeam penisul sculat .
          -Amelia nu fă asta cu mine.Sunt eu bărbat,dar în preajma ta cu greu mă abțin să nu te fut.
           -Fă-o,am zis eu punând mâna pe pantalonii lui și masându-i deja penisul.
Se năpusti asupra gurii mele ținându-mă de gât puternic și masându-mi sânii cu mișcări puternice.
   Se opri după asta rapid și se aranjă mai bine pe scaunul șoferului,pornind mașina cu 130 la oră.
          -Doar atât?..întreb eu aranjându-mi cămașa la loc
          -Mă înnebunești Amelia,asta nu e de bine,zise el concentrându-se la drum și masându-mi mâna
         -Off,zisem eu ofticându-mă.
         -Haide totuși să ne cunoaștem un pic mai bine ,zise el  și începând deja să se gândească cum să își formuleze următoarele cuvinte.. Eu sunt Nicolas Tomson,am 23 de ani,lucrez ca manager la o bancă,unde am biroul meu propriu și 2-3 secretare dornice să îmi sară în pat.Desigur că le-am refuzat pe toate,sunt om serios,iar dacă sunt la muncă-mă dedic doar muncii. Părinții mei locuiesc în California,sunt sănătoși și voinici.Nu am surori sau frați.Am învățat la facultatea de bussines economics și cu ajutorul alor mei am putut să mă mut aici,în Marea Britanie.
         Rămasem uimită la relatarea lui,gândindu-mă că viața lui e prea frumoasă și ușoară ca să fie reală.
        -Mi se pare mie sau trăiești o viața ca-n povești?zisem eu
        - Ți-am zis doar partea frumoasă din viața mea,dar cu timpul o să o afli și pe cea neplăcută..zise el puțin absent
Parcase mașina lângă o vilă ,iar eu mă întoarsem rapid la el
         -Ce căutăm mai exact noi aici?
         - Am decis că avem nevoie de ceva timp să stăm singuri,nu îți fă griji,am fost deja la rectorul vostru și i-am explicat că mergi într-o călătorie de 3 zile.
          - 3 zile stăm aici?am zis eu uimită și fericită în același timp
        -Simțeam că o să-ți placă,zise el și se aplecă să mă sărute scurt.
Nu puteam spune că îl iubesc..încă era prea devreme să spun aceste cuvinte mult prea fragile..dar simțeam că el e persoana de care cu pași mici,încep să îmi construiesc viitorul..)

Noi doi..18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum