ÜKBM Bölüm~1

84 11 5
                                    

Medya : Alya (sen)

"Lanet olsun bunu şimdi mi söylüyorsun!!?"

"Kızım n'olursun yapma böyle. Bak bir gelsinler tanışın eminim sende onları seveceksin."

"Diyelim ki sevdim ne değişecek?söyle anne ne değişecek? Ben ne olursa olsun onlarla aynı evde yaşamak istemiyorum ANLADIN MI??!! İS-TE-Mİ-YO-RUM NOKTAA!!!!"

"Alya yalvarıyorum kızım lütfen azıcık olsun hatırım varsa zaten son..."

"Anne yeter tamam gelsinler ama sadece sen üzülme diye baska bir sebebi yok bu demek olmuyor ki ben sizi destekliyorum tamam senin yanındayım seni çok seviyorum ama ben başka birisini istemiyorum ya seni üzerse. Tabii ki mutlu olmak seninde hakkın ama beni hiç düşündün mü konuşabilirsiniz bunda bir sorun yok fakat siz çok ciddi bir karar almışsınız . Evleniyorsunuz anne bu basit bir şey degil ve bunu bana 4 gün önce söylüyorsun neden daha önce bahsetmedin?"

"Beni silersin sandım.Benden nefret edersin sandım kızım çok istedim söylemek ama korktum hemde çok korktum. Şuan beni o kadar mutlu ettin ki seni çok seviyorum."

"Tamam hadi git yat artık ne de olsa sabah erken kalkacağız.Dinlenmemiz lazım gel yukarı çıkalım."

Bugün çok ağır şeyler yaşadım.Annem 4 gün sonra evleniyormuş.Ben daha evleneceği adam kim neyin nesi ismi ne cismi ne bilmiyorum.

Annem gelmis bana evliyorum diyor.Sinirlendim ama evlendiğinine değil bunu bana danışmamasına ooff başım ağrıyo annemi odasına kadar götürdüm alnını öptüm ve

"Iyi geceler balım" dedim anneme BALIM diye hitap ederim.O da bana prensesim der.

"Sana da prensesim"

Odama geçtim geceliklerimi aldım ve tuvalete gittim.Üzerimi değiştirip dişlerimi firçaladım.Çişimi yapmayi unutmadim tabii ki.

Telefonumun alarmını kurdum ve sarja takıp yatağımın baş ucunda olan komidinin üstüne koydum.Bu hafta benim için çok önemli ve yorucu bir hafta olacak .Daha falza dayanamayacağımı anladım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.


İlk bölüm böyleydi umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı unutmayın.Sizleri çoook seviyorum çikelettalarıggm ❤❤

Yeni bölüm en yakın zamanda gelecek...

ÜVEY KUZENİM BİR METEORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin