/27/

42 5 0
                                    

10.05.2019
Събота
13:03

Гледна точка на Джимин:
С момчетата гледахме филм, докато телефонът ми извибрира. Мислите ми тотално бяха отнесени от мисълта, че полученото съобщение е от Т/И, но далеч не беше така.

sann.a: 13:04
Джимин, трябва да поговорим за нещо. Моля те, спешно е!

chimm_y: 13:04
За какво става дума?

sann.a: 13:05
Това не е за телефон или чат. Да се срещнем в парка след 20 минути?

chimm_y: 13:06
Добре. До после.
Seen

Какво ли ще ми казва? Сега вече започнах да съжалявам, че ѝ казах, че ще отида. Само дано не разбере Т/И.
......

Гледна точка на Т/И:
13:30
Тъкмо вече бяхме готови с къщната работа с момичетата и чаках съобщение от Джимин. Така и не го получих, затова му писах.

cuty_73: 13:30
Тук ли си беб? Вече ми липсваш, искам да се видим.

Зачаках вече повече от 10 минути и не получих отговор. Сигурно има работа.

Гледна точка на Джимин:
Вече бях в парка и чаках Сана за да говорим. Усетих в джоба на джинсите си как извибрира телефона ми.

cuty_73: 13:30
Тук ли си беб? Вече ми липсваш, искам да се видим.

Няма да ѝ отговоря. След като ми каже Сана каквото има да казва, ще разкажа на Т/И че се срещнах с нея. Не исках да я лъжа за абсолютно нищо. Исках да ми има пълно доверие. Докато седях и си разсъждавах на ум, изведнъж дойде тя и прекъсна мислите ми.

-Здравей Чим.

-Здравей Сана. Какво има да ми казваш?

-Ами виж...не е лесно за мен изобщо, нито да го кажа нито да го преживея... Чим, аз съм бременна!

Ококорих очи, никак не очаквах точно това!

-Чим, няма ли да кажеш нещо...?

-И защо го казваш на мен?

-Защото след теб не съм спала с никого.

-Колко време мина от тогава?

-10 седмици.

-И какво означава това?

-Че съм на 4 месеца и не мога да направя нищо по въпроса.

Светът ми направо рухна за един миг. Не бях готов да стана баща, нито исках да имам дете от тази жена. Сега какво ще направя?

-Моля те Чим, кажи ми, че няма да ме зарежеш с дете!

-Виж Сана, това всичко ми дойде като изневиделица. Ще ми трябва време за да ти дам отговор. А и след раждането, искам да направя тест за бащинство. Не мога да ти вярвам туку-така.

-Какви глупости говориш Джимин! Нима бих излъгала, че детето е твое ли? Да не ме мислиш за лесна, че спя с всеки срещнат ли?

-Не съм казал такова нещо. Просто ще трябва да се убедя дали е истина. И честно казано, аз не съм готов за такава голяма стъпка за живота.

-Да не мислиш че аз искам да стана майка точно сега? И на мен не ми е лесно Джимин!

-За днес ми стига тази новина. Нека да се съвзема малко и да помисля над всичко, след това ще решим какво да правим.

-Добре, както решиш. Не те притискам, сметнах за нужно, че трябва да го знаеш.

Станах от пейката и се насочих към джипа на Джин. Направо не можех да повярвам, заради едно тъпо пиене цял живот ще съжалявам.
Преди да запаля колата, извадих телефона си и отворих чата с Т/И. Чудех се дали да ѝ пиша и да ѝ кажа какво точно се случи. Двоумях се. Знаех, че когато тя разбере за това, няма и да се замисли и без да ѝ мигне окото ще ме зареже. Но аз вече бях толкова луд по нея, не исках да се откажа. Но ако не ѝ кажа, рано или късно пак ще разбере и ще стане много по лошо. Трябва да ѝ кажа, знам го много добре. Но първо искам да се посъветвам с момчетата за да не направя някоя глупост. Изключих екрана на телефона и го прибрах в джоба си. Върнах ключа и се запътих към хотела ни.

Hold Me TightWhere stories live. Discover now