Inceputul

0 0 0
                                    

Deși a trecut mult timp de când ne -am cunoscut, totul pare că s a întâmplat ieri. Dar sa incepem cu inceputul. Andreea era o fată frumoasă de 18 ani, cu ochii căprui, par lung mai jos de umeri, miniona, care locuia împreună cu mama ei intr un apartament din centrul orașului Seattle . Tatăl ei le părăsise când Andreea avea 2 ani și între timp acesta s-a recăsătorit și și-a refăcut viața departe de mama. Din păcate nu mai știu nimic despre el. Doar că mama a făcut tot posibilul să mă crească cat de bine a crezut ea de cuviință , fiindu-mi și tată și mamă. Cred că existau momente in care era prea protectoare , de teama sa nu mi se întâmple ceva rău, dar eu eram sigură că greșește...  Atunci nu știam însă câtă dreptate ii voi da mai târziu...  Andreea era elevă în ultimul an la un liceu bun din Seattle pregatindu-se intens pentru admiterea la facultate. Își dorea cu ardoare sa faca o facultate de economie sau literatura. Ii plăcea foarte mult sa citeasca și de cele multe ori adormea nopțile cu cărți în mana.  Își dorea o cariera frumoasa , un stagiu sau un job la o editură prestigioasa din Seattle însă știa că avea mult de munca că sa-si îndeplinească visul. Era însă încrezătoare in propriile ei vise și stia că munca , ambiția și perseverență o va aduce acolo unde își va dori să ajungă.  Deși anul școlar se apropia de sfârșit avea emoții pentru admiterea la facultate. Din fericire înscrierea la facultatea de literatura era o parte din visul ei aproape realizat.

Mama ei avea emoții pentru fiica ei, nu era obișnuită cu gândul că fata ei va pleca la facultate și ea va rămâne singura, dar își dorea din tot sufletul că fiica ei sa fie fericita! Timpul trece așa de repede că anul clasei a 12-a se încheie și Andreea își ia rămas bun de la mama ei pentru a porni în prima aventura a vieții ei așteptată cu nerăbdare!

Traieste-ti Visul! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum