HAVA ÇOK SOĞUK BİRAZ SARILAYIM MI SANA

108 16 16
                                    

BÖLÜM BİTTİKTEN SONRA AÇIKLAMAYI LÜTFEN OKUYUN . KEYİFLİ OKUMALAR 🌌

Eymen'de kalmamızın üzerinden 5 gün geçmişti. Okullar 15 günlüğüne de olsa kapanıyordu. Ve bugün karnemizi aldıktan sonra bizim tayfa olarak Uludağ'a kayak yapmaya gidecektik.

Bu süre zarfında Eray'da gelmişti. Komik bir çocuktu.  Onu izlerken ve dinlerken çok gülüyordum . Tabi Uzay kötü kötü bakıyordu ama neyse...

Yağmur yağdığı için siyah jean ve sarı kalın kazağımı giydim. Topuz yaptığım saçlarımı son defa düzelttikten sonra odamdan çıktım. Kahvaltımı yaptım . Siyah botlarımı ve paltomu giydim. Küçük sırt çantamı aldım ve evden çıktım.

Siteden de çıkınca Uzay'ın arabasıyla kapının önünde beklediğini gördüm. Hemen arabaya doğru ilerledim ve ön koltuğa oturdum.

"Geleceğini neden söylemedin?" diye sorarken sırt çantamı bacaklarımın üstüne koyuyordum.
"Sürpriz yapmak istedim." derken arabayı çalıştırdı ve mahalleden çıktı.

"İyi yapmışsın o zaman." sadece kafasını sallamakla yetindi. Ben de kafamı cama çevirdim ve dışarıyı izlemeye başladım. Kırmızı ışıkta durduğumuz zaman Uzay'a döndüm.

"Ne oldu yine?"
"Yok bir şey."
"Ne demek yok bir şey.  Var işte belli."
"Yok bir şey dedim Alya."
"Ne yaparsan yap ya." dedim sinirle ve yine dışarıyı izlemeye başladım.

Eray'ın geldiği günden itibaren sürekli böyle soğuk davranıyordu. Eray'ı mı kıskanıyordu acaba ? Ama neden kıskansın ki?

Okula geldiğimiz zaman arabadan indim ve Uzay'ı beklemeye başladım. O da yanıma gelince elimi tuttu ve yürümeye başladı. Ben de arkasından geliyordum. Biraz daha hızlı yürüyüp yanına geldim ve artık yan yana yürüyorduk.

"Uzay!" Ayça'nın sesini duyunca sağ tarafımıza baktık. Ayça , Eray , Eymen , Nehir ve Güney oradalardı ama yanlarında daha önce hiç görmediğim bir kız vardı.

Kıza baktığım da Uzay'a gülümseyerek baktığını fark ettim ve aynı şekil de Uzay'da kıza gülümseyerek bakıyordu.

Beraber banka doğru yürümeye başladık. Uzay elimi bırakıp kızın yanına gitti ve sarıldılar. Ben de Ayça'nın yanına oturdum.

"Eftelya?" dedi Uzay şaşırarak.
"Uzay?" dedi adının Eftalya olduğunu öğrendiğim kız.
"Senin ne işin var burada?"
"Ee tatile geldim." deyip sırıttı.

Ayça'yı dürtüp "Bu kız kim ?" diye sordum.
"Eftelya. Bizim eski arkadaşımız.  Tatile gelmiş."
"Tamam . Teşekkür ederim."

"Alya." Uzay'ın seslenişi ile ona döndüm. "Gel Eftelya ile tanıştırayım seni." yerimden kalkıp yanlarına gittim.

"Selam ben Eftelya sen de şu meşhur Alya olmalısın?"
"Alya'yım ama meşhur muyum orasını bilemiyorum?" dedim ukala bir ses tonuyla .

"Uzay seni anlata anlata bitiremedi."
"Aa öyle mi?" derken Uzay'a baktım.
Uzay'da gülümseyerek karşılık verdi.

"Hadi sınıfa çıkalım." diyen Eymen'e döndüm bu sefer.

Oturan herkes ayağa kalkınca sınıfa gitmek için banktan ayrıldık. Biz sınıfa girdikten yaklaşık 2 dakika sonra Burcu Hoca girdi sınıfa ve karneleri dağıtmaya başladı.

İsmim okununca ben de ayağa kalktım ve karnemi aldım. "İyi tatiller canım tebrik ederim."

"Teşekkür ederim." deyip yerime oturdum. Herkes karnesini aldıktan sonra İstiklal Marşı'nı okumak için tekrar aşağıya indik. Müdür konuşmasını yaptı ve biz Eray ile Eftelya'nın yanına gittik. - Sınıfa gelmemişlerdi.-

KALBİMDE UZAY VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin