Untitled Part 1

8 0 0
                                    

        08.01

      De fiecare data cand vreau sa scriu ceva am atatea ganduri.. dar cand incep pier toate. Deci sa incepem.. Astazi este ziua mea de nastere, am 15 ani insfarsit. Simt ca anul acesta totul va fi diferit si ca ma voi distruge complet. Dar nu sunt sigura de aceasta.

     10.01

Nu mai stiu ce sa fac.. ai mei au inceput sa fie altfel. Nu ma inteleg deloc si parca nu mai exist..

    11.01

Azi pare sa fie mai bine.. sa sper ca totul este doar o iluzie si de fapt totul e bine.

16.01

Vreau sa beaaaaaaaaaaaau.!!

20.01

Simt  ca nu mai am prieteni. S-au indepartat toti si prietenesc doar intre ei , uitandu-ma.

21.01 

Parintii imi interzic sa mai ies .. trebuie sa dau examenele.. Simt ca prietenii vor disparea de tot.

23.01 

M-au chemat sa ies si le-am spus toata povestea. Au zis bine..

19.02

In fiecare zi posteaza in chatul nostru comun din care inca nu am iesit , poze cum se distreaza impreuna. Puteam sa-mi rog parintii si sa ies in toate aceste zile dar nimeni nu m-a chemat.

22.02

Astazi am iesit si am facut cunostinta cu un baiat. Nu am obiceiul sa ma indragostesc pentru ca nu cred in iubire dar de data asta ceva sa intamplat. Totul coincide.. caracterul.. ziua de nastere, data ,anul, situatia.. totul.

24.02

Astazi suferea pentru ca fosta lui a cazut in coma. Nu are sentimente fata de mine.. L-am lasat in pace. Am incercat sa il linistesc dar mam lasat batuta pentru ca eram distrusa.


28.02 

Mi-a trecut totul. Nu am sentimente dinnou . Totul a fost o iluzie.


30.02

Nu mai pot ma simt distrusa pentru nimic. Nu am prieteni, ma cert cu parintii... Vreau sa mor.


1.03

Nu am incredere in nimeni. I-am zis fratelui mai mare un secret din suflet.. a ras si l-a spus mai departe.

 5.03

Nimeni nu ma crede in nimic. A facut fratele o chestie care a dat vina pe mine si l-au crezut.

7.03

Miine e 8 martie.. Nu astept nimic dar vreau sa fiu cat mai departe de ai mei.

8.03 

Am fost la padure.. cu vechii prieteni. Totusi inca nu am incredere in ei dar m-au acceptat de companie. M-am imbatat mar . Am fumat o gramada..Dar mam trezit inainte sa ajung acasa. Nu e prima oara cand vin beata.. nimeni nu m-a observat vreodata.

16.03 

Nu am incredere nici in tine. Intr-o zi sigur cineva va citi totul.

      *De atunci ard fiecare fraza.

19.04

    am probleme grave la scoala. M a ameninta ca nu sfarsesc anul.

....

20.05

     Nu mai am nici un prieten si ma deschid fiecaruia

22.05 

    Anul scolar se termina...

29.05

 Nu am fost admisa la examene


30.05

31.05

1.06

2.07

        *A fost gasita moarta o fata sinucisa cu venele taiate cu o lama adanc . Imaginile sunt ingrozitoare . 

JurnalWhere stories live. Discover now