Îi văzusem reacția de fericire.Mă așteptam să se bucure că o furasem pe puțin timp de la facultate.
Ieșisem repede din mașină și am fugit să îi deschid portiera.Când aceasta s-a ridicat de pe scaun,am putut să observ acel decolteu al cămășii ei.Înăuntru se ascundeau 2 sâni moi acoperiți de sutieni bej. Îi luasem mâna în a mea și o condusem spre vilă.
-Câte case mai ai în M.Britanie?mă întrebă ea ușor amuzată
-Mai am un apartament în centrul Londrei,o să te duc și acolo cândva...zisem eu zâmbindu-i
-Sunt atât de importantă pentru tine?
-Nici n-ai idee cât de importantă..am zis eu aducând-o în fața mea și urcând-o pe umărul meu
-Pot să merg și singurăă..țipă ea și se zbătu
Nu puteam decât să râd la reacțiile ei și să o lovesc din când în când peste fund.
-Ahh...zise ea la una dintre loviturile mele peste fesele ei moi.
-Nu mă excita atât Amelia,zisem eu simțind cum penisul mi se întărește.
Stând încă pe umărul meu,Amelia tot mă provoca. Mă mângâia senzual pe spate,aducându-mi fiori și reproducea orgazme ce mă excita tot mai mult. Am dus-o pe umăr până am ajuns la piscina vilei. O dădusem jos de pe umăr ,iar ea era cât pe ce să cadă în piscină.
-Nu îți place apa?întreb eu râzând și dezbrăcându-mă de costum.
-Apa nu,dar felul cum te dezbraci mă copleșește,zise ea mușcându-și buza de jos..
-Să vezi ce-ți fac..zisem eu plin de bucurie luând-o în brațe și sărind cu ea în piscină
Ne ridicasem amândoi deasupra apei,iar primul lucru care l-am făcut a fost să o sărut apăsat pe buze.Își încolăcise picioarele în jurul meu și și-a pus mâinile după gâtul meu.Eu o sărutam în continuu,infiltrându-mi limba în gura ei caldă. I-am mușcat buza de jos atât de tare că i se scurse o mică picătura de sânge.
-Ahh,Nic...zise ea atingându-și buza.
-Rezolv eu...am spus,iar după îi sugeam sângele de pe buză.
Coborâsem spre gâtul ei mușcând-o cu și mai multă plăcere.Gemetele ei îmi încordau penisul și mai tare. Păcat că sărisem cu ea îmbrăcată.Aveam puțin de chinuit la nasturii cămășii.
Îi scoasem cămașa plină de apă și am aruncat-o undeva pe vreun șezlong. Văzându-i pielea care se înfioră,scoasem un geamăt de plăcere.Îi desfăcusem sutienii în grabă și făcusem la fel ca și cu cămașa.M-am înfruptat din sânii ei care arătau mult mai mari la lumina zilei.Luasem un sân în gură și îmi plimbam limba pe el.La fel făcusem și cu al doilea. O ridicasem din piscină punând-o pe pe scările ei. Stătea cu jumătate de corp afară și cu jumătate în apă. Mă izbăvisem repede de blugii și chiloției ei. Îi priveam vaginul ud,ce nu avea păr . Țin minte că fostele mele aveau o grămadă de-a păr acolo,ce mă cam irita puțin. Dar vaginul ei era perfect. O crăcănasem puțin și intrasem cu limba în ea. Mă jucam înăuntrul ei mișcându-mă repede.Îi lingeam fiecare bucățică din feminitate. După băgasem 2 degete în ea. Ce fierbinte e...
-Ahh,mai tare Nic.zise ea printre gemete. Băgasem și al 3-lea deget și le mișcam rapid. Vedeam pe fața ei că vrea mai mult așa că o ridicasem de pe scări aducând-o complet în apă lângă mine.Ea mă înconjurase cu picioarele,iar eu îmi dădusem jos chiloții.
O băgasem toată în ea,dorind să-i aud din nou gemetele,dar mai puternice.
-Ahh,Niccc..zise ea țipând mai tare ca niciodată.
Îi mușcasem un sfârc făcându-l de o nuanță roză. Mă mișcam cu ea în sus și în jos. Apa făcea valuri lângă noi.
Mărisem viteza și simțeam cum gem și eu. Sânii ei săreau rapid ,iar gura Ameliei nu termina să țipe de plăcere.O apucasem de coapse să o țin mai bine. Își dăduse drumul ,iar eu simțeam lichidul ei cald pe penisul meu întărit ca piatra. După 3 minute mi-am dat și eu drumul,dar încă nu ieșisem din ea.Urcasem scările piscinei încă cu ea în brațele mele.Goi amândoi.
-Nicc,ce se întâmplă zise ea dându-și seama ca pula mea încă era în vaginul ei.
-Încă nu am terminat,Amelia..zisem eu sărutând-o pe buze și pe gât .
Am duso într-o cameră din vilă.
Dar nu orice fel de cameră...zâmbeam doar la gândul că o să ne distrăm pe cinste aceste 3 zile.
CITEȘTI
Noi doi..18+
RomanceEa e Amelia,are 18 ani El e Nic,are 23 de ani Dintr-o simpla aventura de o noapte Ajung sa se iubeasca