6.

326 19 10
                                    

Multimedya Hinata kuzucuğumuzun karakter şakısı(multi varsa tabii)
Ve kitaba aniden devam ediyorum çnk birileri okuyor.Çok saçma şeyler yazmışım ama artık bir yetişkin olma yolundayım ve daha güzel şeyler yazmaya çalışacağım ❤

Ertesi gün okulda *gerçekte aylar geçmesine aldırmayın*

Temari ve kardeşleri sınıfa en geç gelmişti ve özür dileme zahmetini bile göstermemişlerdi.(Temariyi çok severim oysa)
Neyse ki Kurenai-sensei iyi birisiydi ve sorun etmedi.
Bugün Neji okula gelmediği için tek oturmuştum ancak arka sırada derse uzak kaldığımı düşünen sensei beni öne,Shikamaru'nun yanına almıştı.
Shikamaru buna olumlu veya olumsuz bir tepki vermedi.
Benden nefret etmemesi iyi.
Temari onun dün oturduğu yerde oturduğumu gördü ve göz ucuyla bakarak zaten oraya gitmiyormuş gibi,ki dün pek istekli buraya oturduğunu sanmıyorum en arkaya geçti.
Önünde oturan Kiba ve Lee onunla konuşmadılar.Onun bu tavırlarına tepkiliydiler.(bu ponçikleri seviyorum)

Shikamaru'nun horlamasından rahatsız olmamak için onunla sohbet etmeye karar verdim.

-Nasıl gidiyor Shikamaru-san ?
-... iyi
-Üzgünüm benimle oturmak istemiyor olabilirsin,sensei dediği için buraya geçmem gerekti.
-Çok resmisin,bu çok zahmetli.
-Tanımadığım kişilerle lambur lumbur konuşamam ya
-Bak şuan zahmetsiz konuştun işte
-Duvarları kırabildiysek sorun yok.
Ee peki Temari hakkında ne düşünüyorsun?(Tenten'in Temari ile arası kötü diye dışarıdan birisinin görüşünü merak ediyor.)
-Hmm...sinir bozucu
-Pek açıklayıcı olmadı ama yapabilecek bir şey yok.
-Bu tür insanlarla uğraşmayı sevmem.

Çaktırmamaya çalışarak Temari'ye baktım bana kötü bir ifadeyle bakmayı çoktan kesmiş,yerini mutsuz bir yüz ifadesine bırakmıştı.Dersi dinlemiyor sadece bir şeyler karalıyordu.Shikamaru ona karşı ön yargılıydı.Sanki ben çok farklıymışım gibi konuşuyorum ama yalnızlığı iyi bilirdim..
...

Teneffüs zili çaldı ve ben üç dakikadır düşündügüm gibi Temari'nin yanına oturdum.
Löp diye oturmadım tabii,bağcığım çözülmüş onu bağlamam gerek bahanesini kullandım.
Bağladıktan sonra ona döndüm
-İyi misin Temari?
-..evet
-Shikamaru ile çok sıkıldım, arkamızdaki sıraya gelsen olur mu?
Senin bir konuda fikrine ihtiyacım var.
-Benim için sorun yok.Gelebilirim
-Çok teşekkür ederim.
Temari'nin kalemlerini ve kitaplarını taşımasına yardım ettim ve Shikamaru'nun durumu garipsememesi için Temari'yle havadan sudan konuşmaya başladım.

*Ders sırasında*
Temari'ye hobilerimden falan bahsettim ve kitaplar filmler gibi konulardan sohbet etmeye başladık.
Daha sonra sohbete Shikamaru da dahil oldu.
Hatta onların konuşması için fırsat verdim.Ön yargı kötüydü,birisini dışlayarak yalnız bırakmak dünyanın en zalimce şeylerinden birisiydi.(Bugün de profesyonel yalnız Moon'a yakıyoruz.)

*Gün sonunda*
Temari bize kısa bir veda ederek kardeşleriyle beraber eve doğru yola çıktı.
Kitaplarını dolaba ve çantasına fırlatan Shikamaruya laf attım;
-Temari kötü değilmiş, haksız mıyım?
-Sanırım haklısın.Ve bunu sana borçluyuz.
Hafifçe güldüm.
Ona el uzattığımı anlamıştı ve bundan memnun gibiydi :)

Temari sorunsalını çözdüğümüze göre,Shikatema'yı sahneye davet edebiliriz. :)


Konoha High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin