Merhaba ben Eun mi ismimin anlamı zarif ve güzel ama ben öyle olduğumu düşünmüyorum 22 yaşındayım üniversiteye giden bir öğrenciyim
_______
Yağmurlu bir gündü ders çalışıyordum sonuçta seneye artık meslek sahibi olucaktım birden annemle babam içeride kavga ediyolardı ama her zamankindende çok kavga ediyolardı.
Babam birden odama bu arada benim babam tam bi piskopat ailesini dövüyor içki içiyor her türlü şeyi yapıyor ve benim okumamı istemiyo o yüzden odamda gizli gizli ders çalışıyorum her seferinde kapıyı kilitliyorum ama bu sefer unutdum...
Babam kapıyı çok hızlı bir şekilde açtı elimde ders kitaplarını gördüki çok sinirlendi.
Annem babamı tutmaya çalıştı ama nafile babam annemi duvara fırlatdı içeri girdi.
Sen ne yapıyorsun diye bağırdı bana bi an dilim ağzıma dolandı konuşmak istedim ama yapamıyordum sanki çenem tutulmuştu.
Sana ders çalışmak yok demedim sen ne belalı bi çocuksun siktir git bu evden bi bu kalmıştı önce gizli gizli okula git daha sonra evde ders çalış ben kime diyorum bunları sen kızsın okuyamazsın!!
Bunu demesiyle birlikte birden bedenimi hissedemedim babamın arkasında ağlayan annemi gördüm bu oratmı derhal terk etmek istiyodum ona bunu ödeticektim o an içimden kendime söz verdim ona bunu ödetecektim.
Dolmuş gözlerimle ayağa kalktım ve ona şunları söyledim;
"Tamam evi terk ediyorum babam olmayan herif ama bir daha bak sakįn birdaha benim peşimden beni arama tamammı"dememle birlikte
Bana çok hızlı bir şekilde yumruk atdı ağzım kanıyordu o şişmiş gözlerimle çantamı aldım sarı botlarımı sarı cegetimi giydikten sonra kendimi dışarı atdım.
Arkamdan bana bağrıyordu ohh be ev rahatladı senin gibi bir or*spu bir evlatdan kurtulduktan sonra.
Onu takmamaya çalıştım ve apartmandan dışarıya çıktım çok yağmur yağıyordu 5 dk yürüdükten sonra bi banka oturdum ve ağlamaya başladım yağmur kuvetini arttırmıştı ve bu beni dahada güçsüz yapıyordu birden bi araba çok hızlı geçti önümden ve butün üstüm çamur olmuştu ağlıyordum böyle bir babam olduğuna lanet okuyordum.
Artık dayanamayan bedenimle bankın üzerine yatdım yağmur damlaları tek tek yüzüme yağıyordu hepsi beynimi uyuşturmuştu ve bu uykumu daha çok getirmişti ve sonu karanlık...
___________
Birden uyandım ama bankda değildim ve üstüm ıslakda değildi daha doğrusu bu üstler bana ayit değildi beyaz bi yatakta uyanmıştım yatağın örtüsü kar tanesi gibi beyazdı etrafa göz gezdirdim makyaj masası dolap ve bir koltuk vardı ayağa kalktım yer çok soğuktu benim için hazırlanmış 1 çift terlik gördüm onları giydim.
Dolabın içine baktım bir sürü güzel kıyafetlerle doluydu tek korkduğum şey benim üstüm nasıl değişti yoksa yoksa o kişimi beni giydirdi diye düşünüyordum hemen kapıya yöneldim kapıkolunu indirdim ama kapı kilitliydi bir türlü açılmıyodu birden kapıda bi not yazdığını gördüm notda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rain |ksj|
ActionTek hatırladığım şey yağmur damlalarının beni uykuya daldırmasıydı belkide o gün herşeyin başladığı gündü....