4.

152 4 0
                                    

....ležela jsem na zemi, nevím co se se mnou dělo. Nebyla jsem při vědomí. Po chvíli jsem se probrala a viděla jsem Justina, jak se pere s mým otcem. Šíleně mě bolela hlava. Zase jsem stratila vědomí.

Probudila jsem se v nemocnici, vedle mě na židli seděl Justin. "Co se stalo Justine?". "Čekal jsem tě před domem a najednou jsem slyšel křik a jak spadlo sklo. Naštěstí jste měli trochu otevřené okno, abych to slyšel. Přišel jsem tam a viděl jsem, jak ty ležíš na posteli a on ti sundával sukni. Zbil jsem ho a zavolal policii, odvedla si ho a bude tam sedět pěkně dlouho. Jsi v bezpečí Kim a jsem moc rád, že jsi v pořádku. Nastěhuješ se ke mě, žiju sám", rozbrečela jsem se a objala ho jsem ho.
Ještě v ten den mě Justin odvezl domů a pomohl mi zbalit věci. Matka doma nebyla, nechala jsem jí vzkaz. Zbalila jsem se a Justin mě zavezl k němu domů. Měl luxusní vilu. Přijeli jsme tam, provedl mě, a pak jsem si šla vybalit věci. Když jsem skončila, tak jsem šla za ním do obýváku. "Máš moc krásnou vilu, ale Justine, proč to děláš?". "Nemůžu tě nechat samou, nezasloužíš si to. Kdo ví, jak by to dopadlo s tvojí matkou". Mluvil vážně, co pro mě udělal bylo od něj hezké. Byla jsem unavená, tak jsem si šla brzy lehnout. Usla jsem velmi rychle.
Ráno jsem se probudila a nemohla jsem věřit svým očím. Justin mi........

HappierKde žijí příběhy. Začni objevovat