𝟜.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

146 8 0
                                    

Miutàn Olgaék kimentek, Dave megfogja finoman a csuklóm és az asztalig húzz. Értetlenül nézek rà. Rosszul èrzem magam, ahogy hozzám ér ahogy ràm nèz. Nagyot nyelve próbálok szemkontaktus lètre hozni vele, de nem megy.
-Nehèz volt elsimítani ezt az ügyet, de sikerült.-az arcomat kezdi tanulmányozni.
-Ès most az vàrod hogy köszönetet mondjak ugye?-nèzek teljesen bele a kèk szemeibe. Megsimítja az arcom ès egyre lejebb megy karom mentén.
-Elèg ne érj hozzám.-fogom meg a vígig tetóvàlt kezèt.-Undorodom magamtól egy gyilkos vagyok megöltem és te pontosan tudtad mire kèpes ès itt hagytàl vele!-Nagyot Sóhajtva hàtrèbb àllnèk ,de nem hagy.
-Meg értettem hogy nem kedvelsz Dràga, de itt vannak szabàlyok, amiket nem szegünk meg. Mindenki ehezz tartja magàt. Probàltam finoman kezelni a téged ért helyzetet, úgy tűnik te csak a csúnya szóból èrtesz. Nem tehetek róla magadnak köszönheted, engedèkenyebb vagyok igy is . Egyszer majd megérted mit miért csinàltam. Ha megnyugtat az a tèny Rob innen nem tette volna ki a làbàt èlve, igyis ugyis meg kellet volna ölni csak diszkréteben.
-Menj a pokolba!- Taszítóm el magamtól.
-De te akkor velem jössz.-mosolyogva tovább folytatja a mondandóját.
-Nem különbözük egymàstól semmenyire Personen talàn elfelejtettèl mindent, de ez nem jelent semmit màr nem egy 15 èves kislàny vagy!-nagyot nyelve hallgatom ahogy beszèl.-Tisztában kell lenned azzal hogy tudtuk hol vagy kivel minden mozdulatodat figyeltèk vagyis "ha meg is mozdultàl volna" csak ott jobban biztonsàgban voltàl mint most itt, de nem engedhetlek el, itt vagy mellettem akàr tetszik akàr nem. Nem fogsz nèlkülem egy lèpèst sem tenni. Azzal is tisztàban kell lenned hogy nem állt szándekomban bántani, ami a napokban történ azt pedig sajnálom. -sóhajt egyet ès bele túr a hajába gondviselt az arca mèg így is àmulatba ejt .
-Nem tudok veled is ès a munkàval foglalkozni, Az egész Olasz és Mexikói kartell a te fejed akarja és az én birodalmam ezt meg kell èrtened muszàj lesz.
Most mondjam az hogy értsen meg engemet is ? Vagy hogy mondjon el mindent vagy minden kérdèsemre válaszoljon úgyis azt fogja válaszolni hogy nem. Tudom hogy mèg mindig valami közöm van hozzá, valamilyen formàban fontos vagyok neki.
Konyhából kifutva az udvarra veszem az írányt. Nem jön utánam amièrt áldom az eget. Az ajtótt becsapom. Kora dèlutàn lehet csak a fák sokaságát lehet látni a madarak csiripelést lehet hallani annyira gyönyörű az egész.
A kapunàl 2 fegyveres áll őrt, ami nagyon zavarta a látásom.
Házban legalàbb 3-szor ennyi. A hàz akkora mint egy palota és én csak pàr helyiséget csodàlhatok meg. A medencéhez sètálok amit mèg Mel említett nekem.Bele lógatom a lábam.
-Callie úgy kirohantál Olga majdnem szívrohamot kapott.-lassan oda jön hozzàm ès mellèm guggol.
-Most nem akarok beszélgetni.-ègre emelve a tekintettem a madarakat kezdem tanulmànyozni.
-Nem tudom meddig fogsz ràm haragudni, csak adj egy esèlyt.-Felsóhajtva megdörzsöli a halàntékàt.
-Nick.-nemleges meg rázom a fejem. Kis idő múlva felnèzek rá.
Mit akarasz?
-Nem tehetem semmit Dave mindenkit ki küldött a hàzból ,én elleneztem ezt a legjobban, de nem hallgatott rám sajnálom, nem így akartam ezt az egèszet. Nézd!-füle mögè mutat és ott kandikál a nevem gyöny betűkkel.-Nem èrtem miért van az ott ?-hunyorgok rà.
-A te füled mögött is van jobban mondva az èn nevemmel Callie.-zavarodott leszek és oda nyúlok "mintha éreznèk is valamit".
-Nekem van egy tetóvàlásom a te neveddel!-szedem össze az újonnan szerzet infót.
-Nem egy!-Szólal meg.-Gyere a szobámba.-kell fel és kezèt nyújtja.-vacillálva nèzek a kézére.
-Nyugi ott van tükör meg nézheted őket ott.-bólintva elfogadom. Egèsz végig a kezemet fogva vezet egy tágas fürdőszobába. Itt látok először tükröket és magamat is. Meglepődők az éj fekete hajam csak ugyan olyan mint Nické. A nyúzott arcom, mintha 3 napja nem aludtam volna, ami igaz is. A sötét zöld szemeim csak üveges tekintettel néznek vissza rám a tükörből.Borzasztóan nézek ki.

-Igazából hátadon is vannak tetoválások, nem tudtam hogy nem tudok ezeket, de gondolom kíváncsi vagy rájuk.-Leül a kád szélére és onnan figyel. Furcsa érzés kap el. Hogy nem vettem ezeket észre egyáltalán?

Felhúzom a bő pólót, ami alatt ott van a tetoválásom egy hatalmas angyal szárny rajzolódik ki és nekem ismeretlen nyelven vannak ott valami szavak körülötte . Sokadszorra pislogva mérem fel a helyzetet, az ülő srácra vezetem a tekintettem.

-Spanyol! Imádtál Spanyolországba járkálni mindig legalább minden évben 2 hónapot ott töltöttél. Van is ott egy házad még Davetől kaptad Szülinapodra. Mellesleg azok a spanyol szavak lényegében téged írnak le és a körülötted lévőket.

Csapot megnyitom és hideg vízzel megmosom az arcom.

-Nick kérlek legyél velem őszinte.-Csapnak támaszkodom két kezemmel. Tükörből figyelem őt.

-Van élő rokonom még, mièrt nincsenek itt?-Sóhajtva feláll és közelebb jön hozzám.

-Callie nézd...

-Tudni akarok mindent az életemmel kapcsolatba.-fordulok vele szembe .

-Nem szokványos emberek vagyunk tisztában kell lenned ezzel. Sok mindenkit veszítünk el nap mint nap. Nem lehetünk engedékenyek vagy te húzod meg a ravaszt vagy ők .-elhúzza a száját majd folytatja.-Az apád az egyik legnagyobb kartell feje volt sok mindenki félt tőle sokan meg akartak ölni, de az ő hatalma nagyobb volt elért a keze minden hova. Volt egy hiba benne, Csak hogy volt egy még nagyobb ember befolyásosabb volt, mint az apukád az Dave apja volt . Hadban álltak az apáitok versengtek azon ki tudja hamarabb megölni egymást ki tud jobban terjeszgedni a maffiával. Később apád kezei közül kicsúszott az irányítás, jobban mondva ő többet tartozott másnak mint ők neki. Segítséget kért Dave apjától, amit nem tudott vissza fizetni. Anyukád egyik volt neki sok közül, csak mivel felcsinálta ezért elkellet vennie. Nem fiút szült ezért apád kiborul, megölte az anyád. Egyességet kötöttek hogy téged Davehez adnak akkor törlődik az adósság Dave akkor már 3 éves volt te meg csak pár hónapos ,de el volt döntve hogy egymásé lesztek . De apám akkor él?

Szaporán véve levegőt kicsit össze esek a csempén koppanok.

-Megölte az anyám.-Nick habozás nélkül megölel szorosan.

-A saját apám eladott.-jobban belebújok a mellkasába.

-Ez már nagyon rég volt nehezen, de túl tudtad magad tenni rajta, erős vagy.-megfogja az àllam kènyszeríti hogy a szemèbe nèzek.-Te erősebb vagy mint mi sokkal.  Elfelejtettèl többnyire mindent az ég vilàgon, de màsok nem felejtettek el téged és a bőröd se mert látod.-Megint a füle mögé mutat.-ez itt van.

A torkomban lévő gombócot lenyelem. Elhúzódom tőle.
-Ne fényesíts engem baszki. Nem vagyok szent és itt senki se az. Ez egy mártírokkal teli helyiség.Aminek részese vagyok.

Nem Tudom, Ne Kérdezz.Where stories live. Discover now