5.

120 5 0
                                    

......připravil mi snídani do postele.

připravil mi snídani do postele

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo to moc romantické. Snědla jsem ji, vzala růži do ruky a šla do obýváku. "Dobré ráno Justine, děkuji za snídani. Proč jsi mi ji udělal? Takovou romantickou?". "Na nic se neptej a jdi se obléknout, mám pro tebe překvapení". Šla jsem do koupelny. Udělala jsem si hygienu a šla se obléknout.
Nasedli jsme do auta jeli neznámo kam.
Přijeli jsme k nějakému rybníku. "Proč jsme tady?" zeptala jsem se. Vystoupili jsme z auta. "Miluju tě Kim a nedovolím, aby ti znovu někdo ublížil"řekl Justin. Políbila jsem ho.
Justin si začal sundávat oblečení. "Kim pojď! Kdo tam bude později tak je padavka!"začal na mě pokřikovat. Začala jsem se taky svlékat a šla do vody. Byli jsme tam stejně. Nikdo nebyl padavka:)
"Jsi moc krásná"řekl. Začali jsme se líbat.
Chvíli jsme byli ve vodě, pak jsme se šli obléct a nasedli do auta. Jeli jsme domů.
Když jsme přijeli domů tak jsem si říkala: "Můj život je teď šťastnější s Justinem. Dal mi střechu nad hlavou a pocit, že mě někdo miluje". Tohle jsem si říkala, dokud jsem nenašla anonymní dopis na stole. Začala jsem ho číst a v tu chvíli mě přepadl veliký strach. Bylo tam napsané.........

HappierKde žijí příběhy. Začni objevovat