Sevgili günlük ;
Bugün okulun son günü ve 3 aylık bir tatile çıkıyoruz. Ve ben her yıl ki gibi kuzenim Efe'nin Izmir'de ki evine tatile gidiyorum. Bu gece yola çıkacağım abi Izmir'e otobüsle gitmek nedir ?? Faqirliq bu olsa gerek asfsfs neyse Efe'nin bahsettiğine göre 2 tane taş arkadaşı varmış hatta bi tanesi sirketin sahibiymiş. Şanslı sürtüq Efe. Saat sabahın 7:30 u okul bence gereksiz kapatın gitsin sevap point kazanırsınız valla. Bugünkü kombinim altıma siyah şort üstüme de beyaz salaş bi t shirt giydim. Saclarima da hafif dalga verdim ve son olarak eyeliner ve rimelle hazırım. Aşağı inip kahvaltımi da yaptıktan sonra okula yürümeye başladım. Her zamanki gibi yine geç kalmıştım. Hoca sınıfta son gün ders mi işlenir ya . Kantine gidip çay alayım bari. Kantine giderken bizim sınıfın süzme salağı Ayça yi gördüm ve bana gülümsedi. Noluyo olum ben bu kızı kaç kere dövdüm. Gelmiş hala gülüyor . Neyse okulun son günü kavga etmek istemiyorum. Cayimi alıp bahçede boş bir masaya oturdum. 10 15 dakika sonra zil çaldı. Barkın ve Vera yanıma geldi.
-Kızım nerdesin ya ? Dedi Vera
-Assolistler en son gelir yavruum dedim ve gülüştük.
-Ee kanka bugün son gün ne yapıyoruz dedi Barkın
- Benim tatil için hazırlanmam lazım beni unutun gençler dedim.
-Ya sensiz olur mu hiç ? Dedi Vera
-Olur olur hadi ben karnemi alıp kaçayım dedim ve bişey demelerine izin vermeden öpücük atıp ordan ayrıldım. Karnemi almak için müdürün odasına girdiğim zaman karşımda nefesimi kesecek derecede bi adam vardı. Tam karnemi alacakken mudur ;
- Ladel yaz kursuna kalıyorsun dedi ve o anda donup kaldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Günlüğüm
ChickLitHer yıl ki gibi eğlenceli, bol gezmeli bir tatil beni bekliyordu fakat o gece olanlardan sonra hayatım tamamen cehenneme döndü.