Idol Producer 15

132 14 0
                                    

Xukun

„Yaa." Vykřiknu, když mě zase poškádlí a udělá jako by mě pouštěl. Pevněji ho obejmu kolem krku a tím se na něj ještě víc natisknu.

„Nepustil bych tě." Usměje se a já si uvědomím, že při naší blízkosti mi to zašeptal do rtu. Naše nosy se o sebe zase skoro otírají a já cítím, jak zběsile mi buší srdce.

„Co když pustil." Zašeptám na oplátku a lehce jednou rukou zajedu do jeho vlasů v zátylku, ani nevím, jak mě to napadlo. Otře se nosem o ten můj a já cítím, jak mnou projel elektrošok. Přimhouřím oči a cítím, jak moc toužím cítit jeho rty na těch svých. Cítím jeho dech na svých rtech a zavrním, slastí i nedočkavostí. Pořád mě drží pod koleny, ale najede mě, abych obmotal nohy kolem jeho pasu což udělám a ucítím, jak jeho ruce přejedou po mých zádech, pak jeho ruce sjedou na spodní stranu mých stehen, aby mě přidržoval. Můj dech se stává čím dál tím víc zběsilejším a cítím, jak se naše rty skoro dotýkají. Cítím, jak přichází ta chvíle, ty vteřiny před tím, než se jeho rty vpijí do těch mých, ale ta chvíle nepřichází, spíš nás zchrstne větší vlna.

Jak jsme to ani jeden nečekali, tak mě Yixing pustí a já zapluju pod vodu, hned mě zpod ní vytáhne a poplácá mě po zádech, abych vykašlal vodu, co se mi dostala do plic. Když se alespoň trošku uklidním a uvědomím si, že stojím ve vodě sám, tak vyjeknu a nalepím se znovu na něj, lehce se zasměje, hned mě chytí a prohrábne mi mokré vlasy.

„Dobrý?" zašeptá a sjede rukou na můj krk, zavrním a přikývnu. Od teď asi začnu vlny nenávidět, nebýt těch vln, mohl jsem zažít ten nejkrásnější polibek. Ale nehodlám se toho vzdát, natáhnu ruce a dám si je kolem jeho krku a hned mezi námi zkrátím tu vzdálenost překonám. Lehce se usměje a pořád mě pevně drží, znovu se nosem otře o ten můj a já do ticha, které ruší jen zvuk vody, zavrním. Je to jako exploze, ten pocit v mém těle, když se jeho rty pomalu vpijí do těch mých. Oba zavrníme a on mě na sebe ještě víc přitiskne, úplně v tu chvíli zapomenu, že jsem ve vodě, je mi všechno jedno. Zajedu rukou do jeho vlasů, chvíli je prohrabávám a pak je ve své dlani pevněji sevřu.

Vezme mezi své rty můj spodní ret, zavrním a vezmu mezi své rty jeho horní ret, po chvíli se prostřídáme a já cítím, jak jeho ruce lehce kloužou po mých zádech.

„Měl bych tě učit plavat." Zašeptá do mých rtů, když se od sebe jen maličko oddálíme.

„Učíš mě líbání, učení jako učení." Zavrním a on mě pohladí po krku. Dá mi ještě pusu a pak ode mě rychle uplave kousek dál. „Yaa!" hystericky vyjeknu a najednou nevím co mám dělat.

„Vodu máš po ramena, zkus normálně chodit." Zasměje se a já nafouknu tváře a šplíchnu po něm vodu.

„Tohle není plavání." Znovu po něm stříknu vodu a on připlave ke mně.

„Jsi nádherný, když se zlobíš kvůli tomu, že tě škádlím." Zašeptá mi to do ucha a dá mi pod něj malou pusu. Na těch pár vteřin přimhouřím oči a zavrním. Začne mi vysvětlovat, co mám dělat, abych plaval, ale na mě je toho najednou až moc, navíc se skoro při všech pokusech začnu topit, tak to chvílemi vypadá, že chci, aby mi dával první pomoc.

Začne být chladno a je hodně pozdě, ani jeden z nás sice neví, kolik přesně je hodin, ale potřebujeme si oba dva odpočinout, tak mě vezme do náruče a opatrně mě odnese na břeh, kde mě postaví na nohy. Zabalí mě do osušky a sám si osušku dá přes ramena. Nějakou chvíli jen tak tiše stojíme a koukáme si do očí.

„Musíme jít." Natáhne ruku a pohladí mě po tváři. Se zavrněním přikývnu a on mi věnuje ještě jednu malou pusu.

Pobalíme věci, které přinesl a vydáme se do hotelu, než vejdeme tak pustí moji ruku a já se na něj smutně usměju a ohrnu spodní ret přes horní. „Nezlob." Skousne si ret a pohladí mě po zádech. Přivoláme si výtah a společně do něj nastoupíme, do poslední chvíle, než se dveře zavřou doufám, že v tom výtahu budeme sami. Jakmile se dveře zavřou a výtah míří přímo do 4 patra kde mám pokoj, tak si skousnu ret...neměl bych, ale...seru na to. Otočím se k němu, chytím se za jeho tričko na hrudi a natisknu se svými rty na ty jeho. Překvapeně se do polibku usměje a stáhne mě víc na sebe, ta jednoduchá pusa, kterou jsem měl nejdříve v plánu mu dát, se změní v něco nádherného a plného vášně, zavrním a pak sklopím hlavu a opřu se čelem o jeho hruď, když se ozve cinknutí, že jsme ve 4 patře.

„Dobrou noc." Skousnu si ret a pomaličku se od něj oddálím.

„Dobrou noc, Xukun." Prohrábne mi ještě vlásky a já vylezu z výtahu, smutně a se skousnutým rtem se na něj dívám, dokud se dveře nezavřou a výtah nepokračuje výš. Chytím se za srdce, které mi stále tak zběsile buší a smutně dojdu do pokoje. Justin si četl knížku.

„Kde jsi byl?" překvapeně se na mě zadívá.

„Ah, byl jsem se projít, po okolí a tak." Usměju se, abych tím zastíral svoje lhaní. Justin chápavě přikývne.

„Byls sám?" zvědavě pozvedne obočí.

„Mh, rád se procházím sám." Přikývnu, dojdu se vysprchovat, abych ze sebe dostal sůl z moře a pak si vyčerpaně zalezu do postele. Nemůžu ani spát, jak moc nad ním přemýšlím. Nad tím, jak nádherně voní, jak nádherně zní jeho hlas...ten pocit, když mě k sobě tiskne, to, jak se na mě nádherně dívá. Skousnu si ret a vezmu si jeden z polštářů, abych ho obejmul. Jak moc bych si přál usínat vedle něj, aby mě jeho ruce objímali a tiskli na jeho tělo. Po sérii povzdechů se mi podaří usnout.

„Vstávat bando, práce nepočká!" někdo nám rozrazí dveře a sebere peřiny. Zvednu rozespale hlavu, je to Ronghao, podívám se na telefon, 6 hodin ráno, nezbláznil se? Se zamrčením jakože já prostě vstávat nebudu si zahrabu ruce pod polštář, na který si hned položím hlavu. „Ale no tak Xukun, u tebe bych zrovna čekal, že už budeš dávno vzhůru, šup šup vstáváme." Začne tleskat a otevře dveře i od ostatních, všichni mrtvolně lezeme z postelí, dám si kolem čela šátek a uvážu si ho v zátylku, vlasy přes nějak přehodím a obléknu se.

„Takže nejdřív jdeme všichni ven na rozcvičku, pak bude snídaně a pak si půlku z vás vezmu do parády já a půlku Yixing," mluví tak, aby ho slyšelo celé patro. „kdo nebude venku za 5 minut, automaticky se mu snižuje hodnocení, pokud nechcete skočit v F, tak makejte!" uslyšíme vážnost, všichni vyjeknou a já se hned po obléknutí vydám ven. Nechci mít horší hodnocení!


Idol Producer ✓ || Zhang Yixing & Cai XukunKde žijí příběhy. Začni objevovat