Idol Producer 18

118 12 0
                                    

Yixing
Nevím, co mě vzrušuje víc, jestli to, že na mě přede všemi vyplázl jazyk nebo to, že mi vyká tím stylem, který mi dává pocit nadřazenosti. Jakoby mi dával najevo, že ho vzrušuje to, že jsem starší, bože, proč přemýšlím nad tím, že chci, aby mi vykal i při jiných aktivitách, oh bože. Skousnu si ret a střelím na něj varovný pohled. Znovu na mě vyplázne jazyk po tom, co se rozhlédne, že se nikdo nedívá. Dojdu ke stolu a posadím se vedle Ronghaa, který pozvedne obočí, když si Xukun sedne vedle mě. Začnu jíst, ale skoro se zadusím, když mě ten malý ďáblík pod stolem pohladí po stehně. Střelím k němu pohled, ale on mě ignoruje a víc moje stehno stiskne. Ronghae si odkašle a odkašle si i Justin vedle Xukuna. Po chvíli škádlení moje stehno pustí a laškovně před sebe vyplázne jazyk. Skousnu si ret a snažím se tvářit úplně normálně. Když všichni dojí a odnesou nádobí, tak si zase odkašlu, dost hlasitě, abych na sebe upozornil a všichni se na mě otočí.
"Tak, teď bude polední klid, to znamená je jedna, v půl třetí se potkáme zase před hotelem, tak si běžte odpočinout." usměju se a všichni se zvednou až na Xukuna a, ehm, Justina.
"Hádám, že na pokoj nedorazíš, když tak budu všem říkat, že jsi na záchodě nebo že spíš." mrkne na Xukuna a pak se na mě usměje a odejde, ehm, kolik lidí už to ví? Ronghae se zvedne.
"Hlavně si zamkněte." odkašle si, když odchází. Počkáme než všichni odejdou. Pak se opařeně zvedneme i my a nastoupíme spolu do výtahu. Na nic nečekám a rovnou zmáčknu tlačítko na mé patro a čekám než se zavřou dveře. Snažím se držet, je tu přece možnost, že výtah zastaví i v jiných patrech, tak aby nebylo, ehm, překvápko. Naštěstí vyjedeme přímo do mého patra a rychlými kroky dojdeme ke mě do pokoje. Zavřu a zamknu dveře a Xukun se hned nalepí na moje záda, na mém břiše spojí ruce a opře si hlavu o moje rameno. Skousnu si ret.
"Jsi moc velký zlobidlo, víš to?" zašeptám, slyším, jak se usmál a přikývl. On to ještě přizná! Otočím se k němu čelem a on na mě zamrká, přiblíží se ke mně, že mi vtiskne pusu, ale uhnu. Nafoukne tváře a vypadá to, že by si i rád dupl. Pustím ho a sednu si na postel. Na nic nečeká, zuje se a skočí na postel vedle mě a natáhne ke mě ruce. " Chceš něco?" pozvednu obočí a on znovu nafoukne tváře.
"Chci od a VÁS objetí." vyplázne jazyk, neříkám, že mě to nevzrušilo.
"Ty zlobidlo." skousnu si ret a skoro to vydechnu, otočím se k němu čelem a lehnu si vedle něj přitulí se do mé náruče hned, jak ruce obmotám kolem jeho těla. Přikryji nás a ještě nastavím budík. Hladím ho po zádech a dokonce se přistihnu, že usínám. Ovšem do chvíle než ucítím jeho rty na mém krku, jak vzal mezi zuby mojí kůži a lehce mě kousl. Lehce bolestně syknu, ale skousnu si ret a na nic nečekám a přetočím ho pod sebe a vpiji se do jeho rtů. Prohrábne mi zuřivě vlasy a já ho začnu hladit všude po těle. Zajedu rukama pod jeho růžové triko a pohladím ho po bříšku a sten, co se mu vydral z úst, mě rozhicuje do fáze, kdy není cesty zpět. Vklouznu do jeho úst svým jazykem a znovu mě začíná obklopovat teplo. Přijde mi, že je v pokoji tak tisíc stupňů a každou chvíli teplota stoupá. Naše dechy se začínají mísit. I on zajede rukama pod moje triko a nehtíčky mi přejede po zádech. Lehce do polibku syknu a skousnu mu ret. S jistým vzrušením a hlasitým, a rychlím oddechováním se na mě z pod řas zadívá. Nosem se otřu o jeho čelist a rty se vydám na jeho krk. Zavzdychá a znovu zatne nehtíčky do mých zad. Zasténá a já mám co dělat, abych se udržel neudělat něco víc. Po chvíli líbání jeho krku se od něj odtáhnu a vrátím se k jeho ústům a po delší chvíli změním naše líbání na pusinkování a pak se od něj odtáhnu. Natáhnu se pro telefon.
"Máme ještě hodinu, tak by jsme se mohli prospat." usměji se na něj. Přikývne, ale vypadá zklamaně, zasměji se nad jeho roztomilostí. Vypadá jako štěně, kterému jste už několikrát naznačili, že mu hodíte hračku a pak jí schovali za záda. Pohled natěšeného štěňátka. Prohrabávám mu vlasy a pak se musím zasmát, když mi v náruči usne asi po pěti minutách.
Začne mi zvonit budík, tak se pro telefon natáhnu, abych ho vypnul. Něco nesouhlasně zamručí. Zasměji se a začnu ho pomalu budit tím, že mu prohrabávám vlásky, nesouhlasně mručí a víc mi hlavu zavrtá mezi rameno a krk.
"Xukun, vstávej." zašeptám mu to do ouška.
"Nechciii." zakroutí hlavou a víc mě obejme a zavrní.
"No tak." zasměji se a hladím ho o vlasech. Zakroutí hlavou a pevně sevře moje triko na zádech. Bože, to je takový zlobidlo.


Idol Producer ✓ || Zhang Yixing & Cai XukunKde žijí příběhy. Začni objevovat