14. Rész - Edző társak

187 14 0
                                    

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

- Cyan, ennek így nincs értelme. - morgott Xavier a lányra.
- Van más ötleted? - kérdezett vissza az.
- Szóval az a terved, hogy bezársz ide, és addig hergelsz amíg át nem alakulok? - rázta meg a fejét a hím.
- Röviden és tömören. Igen. - ült le a lány.
- Cyan már két napja ezt csináljuk és semmi haszna. - rázta meg a fejét ismét Xavier. - Csak az időnket vesztegetjük. - morgott.
- Rendben. - fújt a lány. - Akkor valami javaslat? - vakarta meg az oldalát. - Mi okozta eddig az átváltozásod? - kérdezte.
- Hát... az, hogy ideges voltam meg ilyesmi... - feküdt a hasára a hím.
- Erre építünk most is, de nem működik. - morgott Cyan.
- Amúgy se biztos, hogy jó ez. - szólalt meg Miyu oldalról. - Ha felidegeljük akkor a démon formája is tombolni fog. - rázta meg lassan a fejét. - És ezt nem igazán szeretnénk. - mondta.
- Szóval nyugodtan kellene. - halkult egy Xavier. - Fogalmam sincs hogyan. - mondta.
- Először az is tökéletes lenne ha idegesen átváltoznál. - morgott ismét Cyan.
- Te nem ápolsz túlzottan jó viszonyt a bátyáddal nemde? - kérdezte Miyu. Xavier megrázta a fejét. - Akkor tehetünk ezzel is egy próbát. Idehozom. - morgott Miyu.
A két sárkány utána nézett.
- Mikor akarjuk elmondani? - kérdezte a lány.
- Micsodát? - kérdezett vissza a hím.
- Azt, hogy Tora rohadtul tud rólad. - fújt a lány.
- Azután, hogy mégegyszer találkozom vele. - mondta.
- Komolyan? Lehet, hogy a következő eset után már halott leszel. - sóhajtott.
- Majd kiderül. - morgott vissza Xavier.
- Mire vagy kíváncsi? - kérdezett Cyan.
- Kíváncsi? - forgatta a fejét a hím.
- Tora nagyon érdeklődik irántad, de látom te is iránta. - forgatta a szemét Cyan.
- Mit kéne tennem szerinted? - rázta meg a fejét a démon sárkány. - Soha nem láttam még semmi hozzám hasonlót. Ő tudja milyen ez... - morgott halkan.
- Ennyire rossz? - kérdezte a lány.
- Gyűlölöm azt, hogy semmit sem tudok róla, hogy mit tesz. - morgott a hím. - Legszívesebben vízbe folytanám magam abban a formában ha képes lennék rá. - mondta.
- Kénytelen vagy együttműködni vele. - mondta halkan Cyan.
- Tudom. - nyüszített Xavier. - Csak nem igazán megy. - rázta meg lassan a fejét.
- Legyél türelmes, ez nem fog egyik napról a másikra menni. - mondta halkan a lány.
- Csak sikerülne legalább egyszer. Már két napja próbálkozunk. - fújt a hím.
- Ne aggódj, menni fog. - kelt fel Cyan.
Xavier nagyot sóhajtott, és lassan megrázta a fejét.
- Mégis mire kellek én itt? - hallották Ryo hangját ahogyan közeledett Miyuval együtt.
- Fel tudod dühíteni Xaviert?! - fújt rá a királyné.
- Minek dühítsem fel? - rázta meg a fejét az.
- Hogy változzon át. - válaszolt Miyu. Ryo megtorpant.
- Ez a tervetek? Hogy legyen mérges és akkor átváltozik? - rázta meg a fejét ismét.
- Gondolom nincs jobb ötleted? - morgott rá Cyan.
- Ez nem fog működni. Nagyon ritkán változott át miattam. - mondta.
- Akkor mi legyen? - lépett előrébb Miyu.
- Amúgy is ha mérgesen változik át akkor a démon sárkány is mérges lesz. Na ezt ne akarjátok. - fújt a herceg. - Legutóbb nem azért változott át, hogy megvédjen téged? - vakarta meg az oldalát.
Cyan felnézett.
- De. - válaszolt.
- Akkor induljatok ki ebből. - morgott Ryo.
- Egy próbát megér. - ült le Miyu.
- Mégis hogyan? - nézett anyjára Cyan.
- De azzal is mérges lesz úgy készüljetek. - morgott a herceg.
- Először az is tökéletes lenne ha mérgesen sikerülne... - nyüszített a lány, majd felkelt és kiment. A három ott maradt sárkány meglepetten nézett utána.
- Mehetek? - morgott Miyura a herceg. Az bólintott, majd Ryo is eltűnt. Xavier halkan lefeküdt a hasára.
- Neked nincs semmi ötleted? Te vagy aki tapasztalta mikor változol át. - lépett hozzá közelebb Miyu.
- Csak ugyanazt tudom mondani amit már két napja próbálunk. - rázta meg lassan a fejét.
- Csodás. - ült le Miyu. - De majd úgyis sikerül. - nyújtózott el.
Pár percen belül Cyan visszajött Kireinaval együtt.
- Ura vagyok a helyzetnek nincs szükség a segítségedre. - morgott rá a természet sárkány.
- Pont úgy fest, na hányszor sikerült átváltoztatni? Egyszer sem? Micsoda teljesítmény. - nevetett a másik.
- Fogd már be és hagyj engem dolgozni. - fújt vissza rá Cyan.
Xavier felkapta a fejét a két nőstény veszekedésére. Miyu halkan kiment a barlangból, sejtette mi Cyan terve, hagyni akarta, had oldják meg. Xavier nem hallotta mit mondott Ryo, így volt esélyük.
- Csak az időt pocsékolod. Használhatatlan vagy! - morgott rá Kireina.
- Én? - fújt vissza rá Cyan. - Te mégis mit csináltál eddig? Semmit! - mordult.
- De így is jobb vagyok nálad! - morgott rá Kireina.
- Nem! - vicsorgott már rá a természet sárkány.
Kireina elrugaszkodott majd nekiugrott Cyannek. A két sárkány morgott és harapta egymást. Végül Kireina lenyomta Cyant, és elkezdte ugyanúgy folytogatni mint legutóbb. Xavier ki volt kötve így hiába is erőlködött nem tudott odamenni. Cyannek ez volt a terve, máshogyan nem tud rajta segíteni csak úgy, ha átváltozik. A terv működni látszott. Kireina erősen nyomta le a természet sárkányt, de ügyelt arra, hogy nem az a cél, hogy megölje. Pár másodperc múlva már a szájában érezte Cyan vérét.
Egy szempillantás alatt a lány terve sikeres lett, Kireina oldalra vágódott, ahogyan egy hatalmas sárkány nekiugrott.
- Menj ki! - kiabált utána Cyan. A sötét sárkány elhátrált majd kiszaladt.
Most következik a természet sárkány legnehezebb feladata. Minél hosszabb ideig marad a hím démon sárkány annál jobb.
Lassan felkelt. Xavier még mindig vicsorgva nézett a lány után de nem követte. Cyan megrázta magát, majd rámordult a hímre. Az hátrafordította a fülét, majd a fejét is.
- Figyelj már ide! - morgott rá Cyan. Próbált a lehető legmagabiztosabb lenni, és nem mutatni semmiféle félelmet. Xavier lassan teljesen megfordult. Cyan sóhajtott egyet.
- Rendben, menni fog ez. - mondta neki halkan. - Maradj ott ahol vagy egyelőre. - mordult rá a hímre, aki nem úgy tűnt, hogy akármennyire is foglalkozna azzal, hogy mit mond a lány. Amikor Tora mellett átváltozott akkor sem volt mérges, most sem igazán tűnt annak. Cyan remélte, hogy minél tovább így marad.
- Ne változz vissza, rendben? - nyüszített halkan. Xavier elkezdett szaglászni, majd közelebb lépett a lányhoz.
- Nem, nem! - morgott felé a lány. - Ott maradsz! - mondta neki. Xavier megállt de közelebb hajolt hozzá. A természet sárkány tudta, hogy nem szabad elhátrálnia. A hím semmi mást nem tett csak megszagolta, majd elfordult és tovább szaglászott.
- Mit kéne kezdenem veled? - ült le a lány. Xavier még mindig szaglászott, és járkált a barlangban. Kimenni nem tudott, mivel eltorlaszolták a bejáratot. Mindent előkészítettek arra, hogy a démon sárkány tombolni fog. De nem tette, kifejezetten nyugodt maradt.
Majd egyszer csak fogta magát és lefeküdt. Cyan úgy gondolta, hogy ez a legmegfelelőbb alkalom arra, hogy közel kerüljön hozzá.
Óvatosan elkezdett közel sétálni a hímhez. Az nem foglalkozott vele, majd amikor nagyon közel ért akkor felkapta a fejét, és csak nézte Cyant.
- Nem akarlak bántani, remélem tudod. - hajtotta le a fejét a lány. Xavier lassan felkelt, majd ismét közelebb ment a lányhoz és megszagolta. Most viszont elkezdett körözni körülötte és végigszaglászta mindehol. Cyan nagyon zavarban volt de hagyta neki, egészen addig míg a hím nem ment mögé. A lány ekkor meglendítette a farkát és fejbe vágta vele.
- Na! Azért akármit nem tehetsz meg! - morgott rá. Xavier megrázta a fejét, majd morogni kezdett. Cyan fogta magát és leült. A hím kérdően nézett rá.
- Annyira nem is vagy te rossz. - rázta meg lassan a fejét a lány. - Szépen haladunk. - mondta.
Xavier ismét közelebb ment a lányhoz majd leült előtte.
Cyan gondolkodni kezdett. Most mit csináljon? Valahogyan ki kell belőle hozni ugyanazt a sárkányt mint Xavier. Felkelt és megrázta magát, majd elkezdett ügetni körbe úgy hogyan Xavier ügetett Toraval. A hím felkelt és csak nézte ahogy a lány körözik. Néhány lépést tett előre, majd tett egy kört. Végül Cyan után kezdett ügetni, gyorsabb volt mint ő, így bőven lehagyta a lányt. Hirtelen megtorpant, Cyan pedig lendületetesen nekirohant. Xavier hátranézett majd arrébb ugrott. A lány már végképp nem értette mit csinál. Párszor még ugrott egyet majd abbagyta. Cyan közelebb ment majd lefeküdt a hasára. A him lehajtotta a fejét és közelebb lépett hozzá. Szépen lassan ő is lefeküdt a hasára nem messze a természet sárkánytól.
Cyan pár centit közelebb kúszott hozzá.
Xavier ekkor teljesen odamászott a lányhoz és megszagolta az orrát. Az elmosolyodott.
- Nem gondoltam volna, hogy ez ennyire jól fog menni! - mondta vigyorogva. Xavier nyüszített egyet, de olyan hangon amit még Cyan nem hallott. Nagyon félelmetes volt még mindig ez a sárkány, mind kinézetre mind viselkedésre, de nincs annyira messze attól, hogy szelíd legyen mint azt eddig hitték.
Cyan sóhajtott egyet, majd felkelt és arrébb ment. Xavier felkapta a fejét és követte a tekintetével. A lány megfordult amikor a hím felkelt.
- Ülj le kérlek! - mondta neki nyugodtan. Xavier forgatni kezdte a fejét, majd leült. Cyan borzasztóan meglepődött. Valamilyen szinten érti amit mond. Vagy csak rohadt véletlenül pont most volt kedve leülni.
- Remek. Most feküdj le! - mordult a lány. Xavier nem mozdult. Valószínűleg csak véletlenül ült le, tisztázta magában Cyan.
- Na! Kérlek! - próbálkozott még. Xavier ránézett majd lefeküdt. Ennyi. Érti, hogy mit mond.
A hím a hátsó lábával megvakarta az oldalát. Cyan leült. Xavier felnézett a lányra majd tovább a barlang teteje felé. A lány követte a tekintetét.
- Oh, nem nem nem! - ugrott fel. A barlang tetején volt egy rés Xavier azt szemelte ki magának.
A hím felkelt majd a barlang oldalához ment, és megpróbált felmászni. Cyan utána ugrott, és a hátába harapott.
- Azt mondtam nem mész sehová! - morgott, de Xavier nem zavartatta magát. A lány továbbra is a hátán kapaszkodott. Beleharapott ezúttal a hím nyakába, erre az már hátramordult. Megpróbálta lerázni magáról a természet sárkányt.
- Aucs! - végül sikerült is neki, és Cyan a földre zuhant. A démon sárkány felé fordult, majd lassan lemászott a falról és a lány felé ment. Ezúttal morogva.
- Menj innen! - morgott rá Cyan.
- Cyan! - hallotta a lány Xavier mögül. Miyu hallotta a lányát, és tudni akarta mi történt. Xavier lassan hátra fordult, és meglátta a másik sárkányt.
- Menj el tőle! - kiabált lányára Miyu miközben rámordult Xavierre. A hím viszonozta ezt. Cyan elhátrált, de nem akarta, hogy beleszóljanak a dolgaiba.
- Meg tudom oldani! - morgott anyjára végül.
- Nem kockázatatunk ennyit! - fújt vissza az, miközben rávicsorgott a hímre.
Xavier lehajtotta a fejét majd nekiugrott Miyunak, aki időben arrébb tudott ugrani előle.
- Xavier! - kiabált rá Cyan de a démon sárkány nem figyelt rá, inkább ismét támadásba lendült Miyu ellen. A természet sárkány nőstények nem tudnak harcolni, így sem Cyan sem az anyja nem volt képes semmire Xavier ellen.
Miyu amennyire tudott elugrott Xavier elől, de örökké nem tudják ezt folytatni. Végül Cyanhez hasonlóan a vállába harapott a hímnek. A démon sárkány ettől nagyon dühös lett és lerázta magáról Miyut majd a földre nyomta. Cyan ekkor értette meg igazán azt, hogy mennyire egyszerűen le tudják őket győzni, Xaviernek egy mozdulatába telt az, hogy legyőzze anyját. Őt is ugyanilyen egyszerűen le tudja gyűrni. Már nagyon régóta meg akar tanulni harcolni, de most már végképp szükségesnek érezte ezt.
Xavier rávicsorgott a királynére. Az próbálta eltolni magától amennyire csak tudta, de hím egy lépést sem tett akárhogyan erőlködött.
Cyant oldalra rántotta valami. A lány odanézett és a bátyja volt az.
Pár pillanatal később Cyan észrevette apját is aki Xavierre vicsorgott.
Másodpercek múlva már nekiugrott a démon sárkánynak, aki így elengedte Miyut. Haru párja fölé emelkedett és onnan morgott Xavier felé. A démon sárkány szintén morgott. Az uralkodó ismét nekiugrott a démon sárkánynak, és pár métert gurultak miközben tépték egymást, majd Haru arrébb ugrott előle.
Xavier ugrott utána, de párjához hasonlóan a király is mindig arrébb ugrott amint Xavier neki akart ugrani. Végül felmászott a falra és megvárta míg a démon sárkány utána megy.
Amint közel ért kihúzott egy követ és oldalra leugrott. Az az egy kő ahogyan kikerült onnan, a barlang fala omlani kezdett, majd rengeteg kő hullott le.
Haru párja mellé ugrott.
- Ennek a sárkánynak nem sok esze van. - morgott. Cyan odasétált anyja mellé. Mindenfelé szállt a törmelék és a kosz.
Cyan előrébb sétált, hogy jobban lássa merre van Xavier. Miyu mellé sétált amikor a lány megtorpant. A démon sárkány visszaváltozott sötét sárkány formába. Egy jó adag szikla és kő hullott rá, beterítve az egész hátsó felét deréktól lefelé.
- Xavier! - rohant oda hozzá a lány. A hím nyüszített és a mellső lábaival kaparta a földet ahogy az oldalán feküdt. - Ez mégis mire volt jó? - üvöltött hátra apjának a lány.
- Te egyáltalán nem látod mennyire veszélyes? - mordult rá vissza apja.
- Tudtam kezelni! Nem tett volna semmi rosszat! - kiabált tovább.
- Ezt az egészet abba kell hagynod! Túl veszélyes! - morgott tovább Haru. - Addig húzod amíg meg fog ölni! - kiabált már ő is.
- Nem bántott engem! - fújt vissza a lány.
- Még nem, de nem leszek mindig itt, hogy megvédjelek tőle! - mondta az uralkodó.
- Talán ha akkor engedtél volna, hogy megtanuljak harcolni, akkor nem lennék én is és az összes nőstény természet sárkány halálra ítélve védelem nélkül! - vicsorgott már Cyan.
- Mégis mit tudnál ellene tenni ha harcképes lennél? Senki nem tudja legyőzni a démon sárkányokat! - morgott apja.
- Legalább esélyünk lenne! De amíg ennyire önző vagy csak azért, hogy te vigyázzhass ránk addig esélyünk sincs! - üvöltött majd kiszaladt otthagyva a többi sárkányt.
- Cyan! - kiabált utána Miyu.
- Hagyd. - mordult hátra Haru. - Borzasztóan makacs. - mondta.
- Igazad van, hagyom. Neked kéne utána menni. - fújt rá Miyu.
- Mi? - nézett párjára az uralkodó.
- Gyerünk. - mordult egyet halkan a királyné. - Én foglalkozom addig Xavierrel. - mondta.
Haru nézte párját, majd elindult a kölyke után.
- Cyan várj már! - ügetett utána.
- Minek jössz utánam? - morgott hátra a lány.
- Muszáj megértened, hogy óvatosabbnak kell lenned. - fújt apja.
- Rendben, ez minden amit akartál? Dolgom van. - morgott majd eltűnt a fák között. Apja némán nézett utána majd visszatért a sárkányok közé.

A démoni sárkány (Átírás Alatt)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang