SelenaAjung acasă și aud voci din bucătărie se pare ca părinti mei iar se cearta, ma duc în bucătărie să-i salut dar când dau se plec mama ma oprește.
— Scumpo trebuie sa îti spunem ceva, zice mama în timp ce se uita emoționată la mine.
— Spune ti va ascult, spun eu indiferenta .— Eu și tatăl tău am hotărât că este timpul să îţi oferim afacerile acestei familii ai ajuns deja la vârsta de 21 de ani și credem că ești destul de mare și responsabila pentru a te oferi afacerile noastre.
— Dar mama de unde ţi–a venit ideea ca sunt destul de matura? O întreb eu fără niciun pic de emoție în glas doar indiferenta.
— Ne-am gândit ca vei da răspunsul asta asa ca îl vei avea ca partener pe Edward Smith .
— Acel Edward Smith? O întreb pe mama nemultumita.
— Da acel Edward Smith și veti începe de luni, ai înțeles? Spune mama autoritară și punând accent pe „ai înteles” .
— Dar mama......
— Nu vreau sa aud niciun dar ne-am înțeles.
— Nu, nu ne-am înțeles, spun și fug în cameră mea.
Ma trântesc în pat îmi iau căștile și telefonul și dau drumul la muzică nu mai asta ma mai linișteste simt cum în câteva minute ma afund în lumea viselor.
Ma trezesc buimacă și mă uit la ceas și văd că este ora 20:31 decid sa fac o plimbare ma schimb în ceva lejer și îmi bag căștile în urechi și telefonul în buzunar și plec deschid ușa când o văd pe mama dar nu o iau în seamă și îmi continui drumul.
După câteva minute bune de mers vad ca am ajuns în fata unui lac ma așez pe margine și la un moment dat nu știu ce ma apuca ca îmi dau hainele jos și rămân doar în lenjerie și întru în lac ma scufund de câteva ori, stau câteva minute și decid sa ies. Ma îmbrac și plec.
Odată ce am ajuns acasă părinti mi-au tinut o morală de câteva minute dar nu i-am luat în seamă și mama dus în cameră mea miam luat leptopul și m-am uitat la câteva seriale după aceea l-am lăsat și m-am uitat câteva minute pe tavan pana sa ma afund din nou în lumea viselor
La media este Selena
CITEȘTI
Iubeste-mă
AcciónSelena Williams este studenta la o universitate de succes în New York aceasta este o fire rebelă și face totul de capul ei dar ce se întâmplă când părinti ei decid să-i lase afacerea în mâinile ei? Ei bine Selena va trebuii sa lase distractiva deop...