Раздялата е факт.......или не е

293 16 5
                                    

Калипсо беше разстроена и с Пърси отидоха в неговата хижа.
Анабет също отиде в хижата на Джейсън, като по пътя не спираше да плаче.
Джейсън: Успокой се всичко ще е наред!
Анабет: Не мога! Обичам го! Много ме боли! Не издържам!!!

Пърси: Вярно ли е, че още ме харесваш?
Калипсо: Да. Но ми е пределно ясно, че с Анабет сте заедно.
Пърси: Анабет не е искала да те нарани. Просто беше изнервена....

Калипсо целуна Пърси, а Анабет се появи. Щом ги видя света ѝ се преобърна!
Анабет: Явно имам навика да влизам в неподходящи моменти.
Пърси: Анабет, чакай...
Анабет: Пърси спри да ме преследваш ! Видях ви как се мляскахте!!! Явно вече имаш ново гадже!

Побягна с плач, а Пърси хукна след нея. Тя отиде в хижата на Джейсън.
Анабет: Пърси, върви си! Не искам да те виждам!!!

Вечерта остана при Джейсън. Сутринта обаче не събуди в хижата, а на плажа! Имаше бележка и закуска! На бележката пишеше:"Добро утро, красавице! Обърни се и виж!"
Анабет се обърна и не можа да повярва! От замразена вода във въздуха беше изписано по най красивия начин:" Аз съм най-големият идиот на света! Обичам те повече от всичко! В сърцето ми няма място за друга! "
Пърси се появи зад нея. Преди да успее да каже нещо Анабет го целуна.
Анабет: Ти си най-доброто гадже! Но е вярно и че си най-големият идиот! Но и аз те обичам!
И така останаха под изгрева....

Продължението в Лагера.... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora