Είχε τελειώσει το σχολείο, είχε σπουδάσει και τώρα έψαχνε για δουλειά. Νηπιαγωγός! Ένα επάγγελμα που ταίριαζε ακράδαντα με την μοναδική προσωπικότητα της. Κάθισε εξω στη βεράντα κρατώντας ενα γυάλινο ποτήρι γεμάτο με φυσική πορτοκαλάδα. Ακόμα δεν είχαν αρχίσει τα δύσκολα και απολάμβανε τη γαλήνη που της πρόσφερε ο ήλιος σε συνδυασμό με το ψιλό δροσερό αεράκι που χάιδευε το αψεγάδιαστο πρόσωπο της. Πήρε το κινητό στα χέρια της και άρχισε να ψάχνει...
"Ζητείται νέα κοπέλα, έμπειρη, με όρεξη για δουλειά να κρατήσει το παιδί μας. Από της 9:00 το πρωί έως της 18:00 το απόγευμα... Μέρος, Κρήτη."
"Ζητείται εσωτερική baby sitter για τη φροντίδα του παιδιού μου. Ηλικία 3 μηνών, Νομο Λακωνίας. Μισθός 800€"
"Ζητείται κυρία για την φύλαξη τριών παιδιών, ηλικίες 12 μηνών, 3 χρονών και 6 χρονών. Πρωινές ώρες, πενθήμερη στο Διόνυσο. Μισθός 650€"
"Ζητείται νέα κοπέλα, με πτυχίο νηπιαγωγού, τουλάχιστον 2 χρόνια, εσωτερική baby sitter που να παρέχει την πλήρη φροντίδα του μωρού , επιθυμητή η προϋπηρεσία στο αντικείμενο και δίπλωμα οδήγησης. Περιοχή, Αθήνα, Μισθός 850€. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου."
Τόσες και τόσες αγγελίες πέρασαν μπροστά από τα μάτια της και τώρα φαινόταν σκεπτική...
Είχε πολλά όνειρα για τον εαυτό της εκτος απο τις σπουδές αλλά της ήταν απαραίτητα και τα χρήματα. Θα θυσίαζε έστω και για λίγο την καλοπέραση της ή θα ξέφευγε αναζητώντας τα εύκολα;
Δεν ειχε τίποτα να σκεφτεί, θα το έκανε! Πήρε τηλέφωνο, το σήκωσε ένα ευγενέστατο παλικάρι, να ήταν τόσο νέος ο πατέρας; Αναρωτήθηκε... Είπαν τα τυπικά και συμφώνησαν τοποθεσία και ώρα. Έγραψε διεύθυνση, κουδούνι κλπ. Κατενθουσιασμένη που όλα κύλησαν απίστευτα γρήγορα πήγε να ετοιμαστεί. Σε μια ώρα έπρεπε να ήταν στο σπίτι του! Έβαλε στα γρήγορα ένα αέρινο λευκό μίνι φόρεμα, εμπριμέ, τα μαλλιά της ήταν ήδη όπως πάντα στην εντέλεια, ωραία και περιποιημένα, βάφτηκε ελαφρώς, φόρεσε ψηλά ανοιξιάτικα τακούνια και έφυγε.
Όμως κάτι απρόσμενο θα συνέβαινε που θα την έκανε να χάσει τη γη κάτω από τα πόδια της. Τι ήταν αυτό που έκανε την Αλίκη να μείνει στήλη άλατος;
YOU ARE READING
You Are Back! (Επέστρεψες!)
ChickLitΉταν κολλημένος στις δικές του απόψεις. Ποτέ δε θα μπορούσε να επιτρέψει σε καμία να τον πληγώσει . Όχι να κάνει το ίδιο λάθος ξανά... Μια αναπάντεχη κατάσταση θα τον φέρει αντιμέτωπο με την υπόσχεση του ιδιου του τού εαυτού. Αν επέλεγε τη μια εκδοχ...