Bir haziran günüydü hava sıcak yakıcı ve bunaltıcı. Los Angeles taki en uzun caddede nefes almalar herseyi özetliyordu. Caddenin sonunda Dreamhouse lokantasinin hemen karşısında ki eğik evde kardeşiyle yaşayan Tom herzamanki gibi öğle vaktine kadar yatakta pireleri kovalarcasina daha yeni başlamış uykunun verdiği tadı alircasina uyuyor Pauline ise kalkalı epey olmuş ağabeyini uyandırmak için odaya yönelmiş abisinin uyumasina kıyamasa da artık sıkıldığı için yanağına öpücüğü mmmahh sesini çıkara çıkara kondurmus...
Tom kalkmada zorluk çekse de kardeşinin ısrarlı davranışına karşı koyamamis ve kardesini derin bir oh çekerekden öpmüş ardından elini saatine uzatmis ve saate bakmasiyla yataktan firlamasi bir olmuştu.Iki dakika içinde hazırlanıp evden çıkmış Tom hayatında dakik olmayı bir türlü basaramamis bu yüzden çok iş kaybetmiş çok kişiden ayrılmış eğer biraz daha gecikirse istasyondan arkadaşlarını karşılamayı kaçıracak ve ayıp olacaktı yerden pat pat seslerini caddeden geçen herkes işitiyor ve soluk alışverişi hizlanip azalıyor...
İstasyona vardığında ise kimseyi göremeyen Tom'dan olamaz sesleri geliyor ve cok geçmeden eve doğru yönelen Tom'a seslenen bir kız sesi kim acaba dercesine arkasını dönen Tom döner dönmez eski sevgilisi Carrie ve kuzeni Finn'in koştuğunu görüyor tom'un yüzünde hafif gülümseme ve oh be ifadesi beliriyor çok geçmeden Tom'un boğazına sarılan Carrie hasret gideriyor Tom ile Finn ile de selamlaşan Finn elini Tom'un omuzuna atmış ve kahkaha ataraktan çıkış kapısına doğru hızlı adimlarla yönelen üçlü tom'un tavsiyesi üzerine arada bir gittiği balık evine gitmek için yola çıktılar.
Balık evine vardiklarinda aldıkları koku burunlarini ekşitmiş ve mideleri adeta gerçek anlamıyla bulanmis arka masalara doğru gittiklerinde ise çılgın ve eğlencenin doruğunu yaşamayı seven deli dolu kız Hayley'e rastlarlar .Hayley Carrie,'yi gördüğünde sevinmis fakat aynı şeyi Finn için söylemek herkes için doğru olmayabilir Hayley üçlü ye
-Aksamda beraberiz itiraz istemiyorum der
Milletin suratından olumlu bir cevap alacağını anlayınca hepsinin ortak kararı olan sinemaya gitme kararı alırlar. ..
Hayley oradan havalı bir sekilde ayrıldıktan sonra
Carrie ve Finn hazırlanmak için Tom'un evine taksiyle aceleci bir şekilde giderler ve Pauline ile sarılmacadan sonra yaklaşık bir saat hazırlanmadan sonra kapının önünden gelen korna sesini işittikten sonra pencereden bakıp hayley ve tom'un arabada beklediklerini görüp kapıya doğru hızlıca yürüdü ler merdivenleri hızlı bir şekilde topuk sesleri ile inleten carrie ve önden giden finn kapıyı açar ve arabaya kayarak atlar ve önden carrie'ye nazikçe kapıyı açar ve hayley gaza bir Gergedanin fareyi gördüğü gibi hızla basıp los Angelas'in en büyük sinemasına doğru yola koyulurlar....