Keď konečne tí vagabundi odišli. Tak sme sa s Lenkou rozprávali o tom, že keďže sme na Slovensku už len 5 dní že zajtra pôjdeme do školy sa ešte raz rozlúčiť so spolužiakmi. No skôr hlavne so spolužiačkami. Dohodli sme sa a ja som to išla oznámiť dole rodičom a chlapcom. " Mami? Zajtra by sme s Lenkou a chalanmi chceli ísť do školy sa ešte raz rozlúčiť. A ukázať tím čo nám neverili že stretneme 1D nech veria a závidia. Plus taký bonus bude to že Liam a Zayn sú naši bratia." Povedala som škodoradostne. " Okej, ale kedy tam pôjdete." Spýtala sa ma mamka." No tak na začiatok prvej hodiny keďže majú slovenčinu a ja ich aspoň oslobodím." Povedala som mamke a išla hore do izby kde som sa osprchovala a s tými dementmi išla spať. Jasné že už spali pri mne v posteli keďže v noci by sa ku mne zase natrepali, ako stádo koní.
**********
Ráno som sa zobudila o pol ôsmej čo je celkom dobre, keďže sa mi treba len obliecť. Jesť nejdem najem sa keď prídem. " Chlapci vstavajte" nič ani s nimi nehlo. Tak a nastupuje plán B. " Zayn vstávaj došli všetky laky na vlasy." Pošepkala som mu do ucha, načo sa hneď zdvihol s postele a pozeral na mňa." Neboj máme ich dosť len som ťa potrebovala dostať z postele. " Louis vstávaj , dole máš mrkvový koláč." Zašepkala som aj Louisovi." Ten tiež vyletel z postele. Chcel ísť dolu ale Zayn ho zastavil." Ty debil, dole nemáš žiaden koláč , tuto Fai nás chcela len vylákať z postele." Povedal Zayn urazene." Takže žiaden koláč" povedal aj Louis urazene. " Nie chlapci, a Zayn? Nemusel si byť naňho taký. " Povedala som a išla som ku Harrymu. " Harry, vstávaj Louis ti práve kradne všetky šatky na hlavu." Len čo som dopovedala. Už stál na nohách. " Hej, kámo nič ti nekradne len si nechcel vstať tak som to takto vyriešila a teraz šup šup obliekať ideme do školy. " Dopovedala som a išla zobuďte aj Liama a Nialla. Už všetci nachystaný stáli v chodbe a čakali na mňa a na Lenku. Zišli sme schody a išli do Zaynovho Range Roveru. Prišli sme pred školu 5 minút po zvonení a išli na úplne horné poschodie. Zastali sme pred triedou zaklopala som a vošla dnu spolu s Lenkou a chalanmi. Všetky dievčatá začali pišťat a hádzali na mňa závistlivé pohľady. Chlapci tí zase len pozerali s otvorenými ústami. " Dobrý, takže pre tie múdre hlavičky čo mi neverili že idem na 1D tak ich tu máte osobne. A ešte niečo tuto Liam je Lenkin brat a tuto Zayn je môj. Takže môžete závidieť ešte viac." Dopovedala som a usmiala sa na nich. Hneď čo som dopovedala sa ku mne rozbehla Maťa a objala ma tak isto aj Lenku. Veľmi som videla ako ich chce vyobjímať ale sa hanbila tak som to vyriešila po svojom." Chlapci tam to pekne blonďavé dievča vás chce objať ale hanbí sa takže teraz pôjdete pekne za ňou a objímete ju jasné? Aké nie tak sa postarám že si do konca života nevrznete." Dopovedala som a to už zbesilo krútili hlavami a išli za ňou. Objali ju a ona sa od šťastia rozplakala.
******
Keď som prišla domov dozvedela som sa že odchádzame už zajtra takže som sa začala baliť a išla spať.
°°°°°°°°°°°°°°
Takže nová časť na svete dúfam že sa páči. S láskou vaša HeyAngel ❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Zayn Malik is my brother. 1D✓
Fiksi PenggemarAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...