Aşk

95 6 1
                                    

Hemen hikayeye başlıyorum canlarım :D vote verin yaa yoksa yazmayacağım.

Aradan tam 1 hafta geçmişti. Ve annem sürekli ''Konuştunuz mu ? '' gibi sorular soruyordu. Ama konuşmamıştık. Utançtan yüzüne bakamıyordum bile. Sahi yüzü demişken. Yüzü çok güzeldi. Biliyorum, erkekler güzel olmaz derler ama; güzeldi işte. Her neyse sabah kalktım ve okula gittim. Kapıda bekliyordu. Artık konuşmalıydım. Bütün kızlar onun etrafında değildi en azından. Şanslıydım bu konuda. Kızlarla arası olmadığı sınıftaki halinden belli oluyordu. Yanına gidip tatlı görünmeye çalışarak ''Merhaba'' dedim. ''Aa günaydın !!'' dedi enerjik bir sesle. Tanrım sesi o kadar büyüleyiciydi ki. Elimde olsa o sesi kimsenin duymamasını sağlardım. Konuşmam gerekiyordu ve ne diyeceğimi bilmiyordum. Ben onun sesinin büyüsündeyken bir anda kendime geldim. Bana bakıyordu. Ne dedim alaycı bir tavırla. ''Çok güzelsin.'' dedi. Tanrım! Bunu o mu demişti gerçekten. İnanamıyorum. Şimdi ne diyecektim. Lanet olsun flört konusunda hiç iyi değilim. Sadece gülümsedim ve gözlerimi devirdim. ''Ne?'' dedi. ''Bu utandırıcı'' dedim. Yüzümün kızardığını tahmin edebiliyordum. ''Daha çok kızarmadan gitsem iyi olacak zil çalmak üzere''. Dedi. Eve gidince anneme olanları anlattım. Daha çok telaşlandı. ''Anne ne oldu artık söyleyecek misin?''. Dedim ''Hiç'' dedi. ''Bir şeyler olduğunu biliyorum.''Dedim. ''Bak tatlım. İnsanlar ve ölüler arasındaki gelişen böyle durumlar çok iyi sonuçlar çıkartmayabilir.''Dedi. Ne demekti bu ? Cevap vermemi beklemeden devam etti. ''Biraz açacak olursak onunla öpüşmen gibi olağan durumlarda eğer gerçek aşk değilse ikinizden birisine bir şey olacak.''Dedi. ''Nasıl yani?'' dedim. ''Kim sevmiyorsa o yok olabilir.'' Dedi. Buna inanamıyorum! Bu düşüncelerle tam 1 hafta geçirdim. Artık onunla daha yakınız. Kimseyle anlaşmadığı kadar anlaşıyoruz. Herşeyini anlatıyor. Ve en kötüsü de birini sevdiğini biliyorum. Bu gerçekten iğrenç. Ona hayran bakışlarımı kaçırmama gerek yok. Çünkü artık o da bana öyle bakıyor. Sanırım korkudan bu bakışların ne ifade ettiğini asla soramayacağım. En azından hayatımda iyi bir şeyler var. Chloe! artık bir sevgilisi var ve çok mutlu. Bu arada sevgilisi de Lucas'ın kuzeninin arkadaşıydı. Bu biraz karışık gibi değil mi. Bu sayede hep dörtlü takılabilirdik. Umarım öyle olurdu. Bu arada size biraz bahsedecek olursam. 1987'de bir hastalıktan dolayı öldükten kısa bir süre sonra. Şu anki babamın görev yaptığı hastane morgunda kalıyormuşum. Babamın hastanede yaptığı gizli deneyler sonucu vücudumun kan üretmeden de yaşayabileceğim sonucuna ulaşılmış. Babam da bunun üzerine beni deneylerde keşfettiği şeylerden bir kaçını uygulayarak yeniden kansız yaşayabilmeme neden olmuş. Bu mutasyon gibi bir şey aslında. Her neyse ben hala Lucas konusunu düşünüyordum çok karışık değil mi ? 

Ya en yakının bir ölüyseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin