נקודת מבט ג'ונגקוק
בוקר טוב שוב אותו בוקר אים בדידות ובלי יחס .הלכתי לשטוף את פניי ולצחצח את השיניים. ירדתי למטה כדי להכין ארוחת בוקר עליתי למעלה לבדוק עם אחותי הגדולה ערה בשביל שתבוא לאכול את הארוחת בוקר שהכנתי .פתחתי את הדלת ולפתע וראיתי שאחותי לא בחדר.
נקודת מבט ג'ון אחותו הגדולה של ג'ונגקוק
שיואו מה השעה אני יאחר . . .הלכתי לשטוף את הפנים שלי ויצאתי מהר מהבית בישביל לא לאחר ..
נקודת מבט ג'ונגקוק . איפה היא .התחלתי לחפש אותה בכל החדרים ולא מצאתי בשום חדר אז ירדתי למטה ואכלתי .סימתי לאכול את האוכל יצאתי מהבית לאוניברסיטה והשארתי את הדלת פתוחה למקרה שהיא תחזור. נכנסתי לתוך האוניברסיטה עליתי במדרגות ונכנסתי לתוך הכיתה ישבתי בכיסא שלי והתחלתי ללמוד . כעבור שעה וחצי יצאתי מהאוניברסיטה הלכתי לכיוון הבית ואז נזכרתי ששכחתי את המחברת שלי על השולחן באוניברסיטה. רצתי מהר וקיוויתי שלא סגרו את שער האוניברסיטה . המשכתי לרוץ ולרגע משהו גרם לי לעצור ולא סתם משהו אלא מישהו הסתכלתי מאחורי וראיתי את.
נקודת מבט ג'ין
וואו אין לי כוח ליום הזה כמה עוד אפשר ללמוד ללמוד וללמוד . הלכתי לעבר האוניברסיטה ואז לרגע נתקלתי בהוסוק .הוסוק מה קורה צעקתי בקול רם. הכל בסדר מה איתך ענה הוסוק .אתה הולך לאוניברסיטה אמר הוסוק.כן אני בדרך לשם רוצה לבוא איתי עניתי לו. כן יאללה בוא נלך שלא נאחר אמר הוסוק. הלכתי עם הוסוק נכנסנו לאוניברסיטה עלינו במדרגות את ישבנו בכיתה וחיכינו שיסתיים השיעור.
לאחר שעתיים של לימודים באוניברסיטה נגמר השיעור אני והוסןק הלכנו לכיוון הקניון ולפתע ראינו את ג'ונגקוק רצנו אליו ונגעתי בידו בשביל לעצור אותו מהריצה אבל אז הוא ניבהל.נקודת מבט ג'ונגקוק
אמאלה הבהלתם אותי סליחה אמר הוסוק וציחקק לו. מה אתם עושים פה שאלתי. אנחנו היינו בדרך לקניון רוצה לבוא איתנו אמר ג'ין אם.. סליחה אבל אני לא יכול אני צריך לעשות כמה דברים אבל תהנו שתיכם . המשחתי לרוץ לאוניברסיטה ראיתי שהיא עדיין פתוחה אז עליתי למעלה ולקחתי את המחברת .ירדתי למטה והמשכתי הביתה ..המשך יבוא
YOU ARE READING
jikook
Poetryתיאור . למה כולם מקבלים חום ואהבה ורק אני לא קיבלתי אחת כזאתי .ג'ונגקוק . ראיתי אותו בוכה ... ג'ימין