Sok üst köşedeki yıldıza basarmısınız. Lütfen 1 oy 1 oydur. Oylayın sadece okumayın yorum falanda yapın... Seviyiyorsınız
Akşam Yamaç ve Sena geleceği için Nazlı hazırlık yapmaya başlamıştı. Nehiri uyuttuktan sonra mutfağa gidip yemekleri hazırlamaya başladı. Yemek konusunda bazen iyiydi. Ama bazen...Ateş kapıyı anahtarıyla açar ve içeriye girer
A-benim güzel karım yemek mi hazırlıyormuş.vayy be ne şanslı bir erkeğim ben...
N- neden
A - çünki... Çünki çok yakışıklıyım karızmatiğim gözlerim çok güzel... Nazlı dayanamayıp ateşin karnına yumruk attı.
N - Valla ateş bey o gözler benden başkasına bakarsa ben o maviş gözlerinizi oyarım bilirsin.
A- bilmezmiyim...ateş Nazlının belini kollarıyla kavramıştı. Nazlı kendini çok rahat hissediyordu. Nasıl hissetmesin ki sevdiği adam yanındaydı...Yammaçtan
Y- Sena kaç saattir hazırlanamadın hadi artık hazırlanda gidelim çok sıkıldım.
S - Yamaç yaa ben hamileyim. Hem kolaysa sen hazırlan...
Y- ben hazırım zaten.
S - off geldim.
Gözlerimi alamıyorum sena dan.çok güzel olmuştu. Herzamanki haliydi ama bugun dahada güzeldi...sena merdivenleri inerken Yamaç ıslık çalmaya başladı
Y- vay vay vay Bee. Bu ne şıklık sena hanım.
S - teşekkürler Yamaç bey.
Yamaç buyurunuz diye kolunu senaya uzaatı ve dışarı çıkıp arabalaya bindiler. Ateşgilin evin önüne gelince arabadan indiler ve zile bastılar. Kapıyı ateş açmıştı.
A - hoşgeldiniz.
Sy- hoşbulduk.
A - içeri geçin... Der. yamaç bu güzel masayı götür ve
Y - dur tahmin ediyim. Hiçbirini ateş yapmadı...
Ortalıkta birden kahkaha kopar. Tabi bu kahkahayla nehir uyanır. Nazlı koşarak nehiri almaya gider.
A- hadi oturalım biz.
S- olur
Ateş servis yapmaya başlamıştı çoktan. Birkaç yemeği dökene kadar iyi gidiyordu. Sena dayanamayıp ateşin elinde yemeği alır ve servise başlar... Nazlı nehire beraber aşağıya iner.
N- ateşş. Hani sen yapacaktın servisi.
A - yapıyodum. Ama Sena ben yapıyım falan deyince kıramadım.yani yoksa ben yaparım. Bilirsin
N- bilmezmiyim.
A - ver kızımı bana.
Nazlı nehiri ateşe verir ve masaya oturur. Masada çok tuhaf bir sessizlik vardı.sebebi bilinmez...
S - ee yarınki yemeğe geliyorsun demi Nazlı
N- ne yemeğine.
A- anaa o yemek Yarın mıydı.
Y- evet unutum deme.
A- unuttum.
Y - raporları hazırladınmı. Yarın sunumu yapıp yemeğe gitcez.
A - gece hazırlarım. Bu aralar kafam çok dalgındı.
N- ne yemeği?
S - heryıl düzenlenen bir yemek. Aslında yemek gibide değil daha çok parti gibi bişi ama sonunda yemekte var. Biz geçen sene yamaçla gitmiştik.
N - hıı
Y- sizde ateşle gelirsiniz bu sene
A- yok Nazlı evde kalsın.
S - neden
A - nehir var.
S - bişi olmaz. Bakıcılardan biri durur başında.
A(bağırarak) yok dedim sena.
Y- sesini yükseltme... Ortalık birden karışmıştı. Ateş ve yamaçın seslerini yükselmesiyle nehir ağlamıştı. Nazlı ateşin yanına nehiri almaya gitti.
N - ver bana... Nehire beraber yukarı odaya çıktılar. Nehir ağlarken Nazlıda kendini tutamayıp ağlamaya başladı. Ateş onu istemiyordu.oydaki o her şeyin güzel gittiğini ümit ediyordu.Nazlının ağlaması dahada şidetlenmişti. Kapı çalındı... Nazlı gözündeki yaşları silmeye çalişarak "gell"... Dedi. Gelen senaydı.
S- iyimisin
N- hıhı iyiyim.
S - emin misin nazlı. Dokunsam ağlıycaksın....nazlı daha fazla kendini tutamayarak ağlamaya başladı.Nazlı ağlayınca nehirde ağlar. Nazlı kızının başına öpücük kondurarak onu susturmaya çaliştı. Nehir sanki herşeyi biliyor gibi sustu. Nazlı nehiri beşiğne yatırdı ve beşiğindeki işiklı seyleri açtı.
S - Nazlı gel konuşalım.
N - konuşcak bişi yok sena. Ateş beni istemiyo. Zaten en başından beri istemiyor. Keşke o gün onlar yaşanmasaydı. O gün o dağ evinde olmasaydım. Ateş bana dokunma saydı. Keşke tüm bunlar yaşanmasaydı. Ben yine okuldaki en zeki kız olsaydım. Arkadaşlarımla sevdiğim çocukla takıldaydım. Ama keşke bunların hiçbiri olmasaydı... Nazlı bunları söylerken kendini tutamayıp ağlamıştı.
S- tmm ağlama olan oldu. Artık sen bundan sonrasını düşün.
N- nası düşünüyğmki... Hiçbirsey hayal ettiğim gibi olmuyor. Mesela ben kendi kızımın odasını kendim kurmak isterdim ama başka biri kurdu. Veya kızımın kıyafetlerini ben almak isterdim ama başka biri aldı...şimdi yine bişi istiycem ve yine olmuycak. Yine üzülen ben olcam...
Sena hiçbişey diyemiyorsun haklıydı Nazlı. Onu nasıl teselli etceği hakkında hiçbir fikri yoktu. Sözün bittiği yerdeydi.
S - tmm ağlama istersen birkaç gün bizde kal. Kafamızı dağıtırız. Veya yarın alışverişe faln gidelim iyi gelir. Hem nehire Bilal bişi alırız. Olurmu
N - ateş izin vermezki.
S- ben hallederim. Sen orasını düşünme. Hadi kalk yüzünü yıka. Ben nehiri alıp aşağıya iniyim
N - tmm.
Sena nehirle beraber aşağıya iner. Ateş sinirle senaya bakar
A - Nazlı nerde...o niye aşağıya gelmiyor.
S - gelicek birazdan. Hem bu ne şiddet bu celal. Sakin ol biraz.
Y - Ayn abi kızın üstüne çok gidiyorsun. Hem Nazlıda gelsin nolcsk ki nehir bahaneydi. Bunun farkındayım ama asıl sebep ne...
A - sonra knşrz.
Y - tmm sen nasıl istersen öyle olsun.Yemeklerini yeyip ateşle Yamaç dışarıya çıkmışlardı. Bişiler konuşuyorlardı.
Y- neden abi niye Nazlı gelmiyor.
A - olmaz Yamaç olmaz. Selimde orada olacak.
Y- selim kim.
A- Nazlının okulundan sevgilisi.hatta nişanlısı
Y - nee nişanlısı . Yok diye biliyordum.
A- varmış kendi aralarında yüzük takmışlar. Bende o gün nehir doğduğu zaman öğrendim. Ali hastaneye geldi. Bişiler zırvaaldı.
Y- ohaaa ben böyle olcamı hiç düşünmemiştim.
A - öyle işte. Ben keyfimden mi nazlıyı o yemeğe götürüyorum. Bende sevdiğim kadının elinden tutup oraya gitmek isterim ama...
Y- ama o konuda haksızsın abi kız neredeyse 1 yıldır dışarı çıkmıyor.
A- off napıyım Yamaç napıyım.
Sena yamaçla ateşi dinlemeye çalişmiştı ama hiçbişey duyamamıştı.
S- hadi içeriye kahve yaptık.
Y- tm. Geliyoruz sen geç içeri geç. Dışarı soğuk üşütme.
S- tmm...
Nasıl buldunuz arkadaşlar. Yazım yanlışım varsa 🙏 🙏 sizleri çook seviyorum. Ama noldu oylayın yorum yapın. Ben bu yoğun hayatımda size zaman ayırmaya çalişitken sizde nolur bi oy atın. Çok zor değil... Sizleri seviyorum ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Acıtır
De TodoBebeğini korumaya çalişan bir anne... İntikam ateşi gözünü bürümüşnacılı bir baba...