Egy csodás egy hét egy olyan személlyel akit a legjobban szeretek milyen csodás is szerelmesnek lenni mikor csak ti vagytok egymásnak .Na jó álljunk meg ez kicsit túl romantikus .Igen bár tényleg egy csodás hetet töltöttünk el itt Jejun tele szenvedéllyel és még sorolhatnám .
Éppen most pakolunk be hiszen holnap reggel indulunk vissza Szöulba .A nagy pakolásban láttam ,hogy jött egy értesítés a drága kicsi kis Mochitól.Miszerint mennek valami AMA'Sra .Miután bepakoltunk lezuhanyoztunk majd le feküdtünk aludni
Másnap épp ,hogy csak felkeltünk ettünk felöltöztünk és indultunk is .Nagyjábol egész úton zenét hallgattam majd egyszer csak minden el sötétült.
*Jungkook szemszöge *
Miután el indultunk haza Jejuról Rebekka zenét hallgatott én meg az utat figyeltem hiszen nem akartam ,hogy bármi is legyen éppen már be értünk volna Szöulba mikor egy kocsi belénk jött egyből az volt az első ,hogy Rebekkával mivan de sajnos eszméletlen volt .Csak abban reménykedtem ,hogy ne legyen komolyabb baja vagy ne veszítsem el mint anyát .Miután kijött a mentő bevittek minket enegem csak kivizsgáltak .Szerencsére csak egy kis sokkot kapatam de ami akkor történt nos az hidegzuhany ként ért mikor ki jött a doki és azt mondta Rebekka kómában van és nem lehet tudni mikor ébred fel belőle .
-Nem nem ez lehetetlen. -rogytam össze a folyosó közepén és sírni kezdtem .Egyáltalán nem érdekelt ,hogy mindeki engem nézzet csak az amit akkor azon perc hallottam .
Ott akartam lenni mellette fogni a kezét és várni amikor magához tér de a doktor nem enegedett be hozzá mondván túl sok lenne ez nekem egy napra .Persze meg értem nem lenne valami jó látvány most őt úgy látni .
Miután rá vettem magam arra ,hogy haza menjek el indultam .Amint be értem a lakásba elő vettem egyből a cigit és a piát majd fel mentem a szobámba .A fiúk látták mivel megyek fel és persze a drága Park Jimin utánam jött .
-Várj minek neked a JackDaniel's ?-kérdezte mielőtt be zártam volna az ajtót .
-Ebbe szeretném bele folytani a bánatom egyéb kérdés ?-kérdeztem .
- Igen mi történt és hol van Beki ?- kérdezte mire nekem újra könnyek gyűltek a szemeimbe.
-Najo mesélj el mindent .-mondta mire Nam oda jött .
- A Tv-ben most mondták be ,hogy te és Beki balesetet szenvedtettek.Jól vagytok és Beki vele mi van?- kérdezte ő is lehet most kéne erős legyek de nem megy .Így a legjobb báratom karjaiba bolrultam majd sírni kezdtem még jobban .Jimin a hátam simogatta mikor már nagy nehezen abba hagytam a sírást neki kezdtem annak amit majd a többieknek is el kell majd mondjak .
-Igen baleset ért minket én megúsztam egy kisebb sokkal de Beki nos ő kómában van az orvosok szerint nem tudni mikor ébred majd fel .Bár én lennék most azon a rohadt ágyon és feküdnék kómában mint Beki . -mondtam.
-Sajnálom de hidd el fel fog ébredni idő kell Jungkook .-biztatott Jimin .Na igen hinni már rég nem tudok a csodákban ,hogy miért csodák csak a mesékben léteznek ez pedig a valóság ahol egyszer boldogok vagyunk máskor pedig inkább meghalnánk én inkább az utóbbit választom .Király mi?
-Jiminnek igaza van fel fog ébredni csak bíznod kell és várni .-mondta Nam nekem pedig újra előjöttek a könnyeim.-Kookie tudom nehéz nem csak neked hanem a szüleinek is de most kérlek próbálj meg koncentrálni a combackre mi itt vagyunk ránk bármikor számíthatsz hiszen egy család vagyunk .-ölelt meg Nam majd Jimin is csatlakozott .
-Köszönöm fiúk azt,hogy rátok mindig számíthatok .-mondtam majd magamra erőltettem egy mosolyt .
-Ugyan semmiség .-mondták egyszerre .
A beszélgetés után végül be menetem a szobába elővettem a régi barátom értitek mire gondolok amitől össze estem a színpadon .Majd néhány nyugtatót és persze egy üveg whisky na meg cigaretták . Rá gyújtottam egy cigire majd kimentem az erkélyemre ,annyi emlék van itt például mikor újra le feküdtem Rebekkával a megerőszakolása után ,vagy amikor az ágyhoz kényszerültem mert össze zúztam az oldalam .Lassan le ültem inni kezdtem az üveg tartalmát elgondolkodva az emlékeken amiket mind ketten át éltünk késő este részegen nagy nehezen vissza menetem a szobába majd le feküdtem .
Másnap a telefonomra ébredtem reméltem ,hogy a kórházból hívnak ,hogy Beki magához tért de helyette az ayunkája hívott .
- Szia Laura .-köszöntem félig aludva.
-Szia a Minsung bent volt a tegnap miután te eljöttél nem tudod veled beszélni ,hogy mi történt ?-kérdezte .
-Ja igen eljöttem talán baj ?-válaszoltam cseppet sem bunkón.
-Nem de mitörtént ?
-Annyi ,hogy nekünk jött egy kocsi többre nem emlékszem .
-Oké egyébként te jól vagy nem sérültél meg ?
-Nem csak egy kisebb sokkot kaptam .
- Ennek örülök viszont hagylak neked is nehéz majd meg hívunk ha tudunk valamit.Szia.
-Szia .
Mikor le tettem vissza aludtam .
*Jimin szemszöge *
Mikor le mentem mindenki lent volt kivéve Jungkookot gondolom alszik hiszen egész éjjel kint volt az erkélyen a srácok nem tudnak róla mi is történt a tegnap egyedül én és Namjoon .Persze gondolom a sajtó már ráharpott és minden újságcikk meg közösségi oldal erről ír .Amint az asztalhoz ültem Yoongi telefonon nézelődött és meg látta a cikket na erről beszéltem az előbb.
-Hogy mi van baleset érte a fiatal énekest ?-olvasta fel hangosan a címet .-A BTS legfiatalabb tagját tegnap késő délután baleset érte miközben éppen haza fele tartott bartnőjével a BigHit ügynökség főnökének a lányával .A fiú egy kisebb sokkal megúszta viszont a lány kómában fekszik a Szöuli kórházban .-olvasta fel ekkor mindenki egymásra nézett.
-Miért nem mindott nekünk semmit tegnap erről Jungkook ?-kérdezte Taehyung .
-Mert nehéz neki van fogalmatok arról mit érez most félelmet azt ,hogy Bekit is elveszíti ahogy az anyukáját .Adjatok neki egy kis időt ,hogy fel tudja dolgozni magában ezt az egészet .-mondtam .
- De akkor is el mondhatta volna .-mondta tovább Taehyung.
-Ember te felfogod ,hogy mit mondtam az előbb időre van szüksége .-akadtam ki Tae néha nagyon nehezen tudja felfogni a dolgokat .
-Jójó értem .- válaszolta .
Reggeli után le vittem Kookiet Jungkookék kutyáját majd haza mentünk és meg etettem . Délután négy körül felmentem Jungkookhoz aki az ágyon ült cigivel a kezében szemei ki sírva és feldagadva nagyon rossz így látni . Bár csak tudnék segíteni neki valamit de olyan tehetetlen vagyok .
-Hyung .-szólalt meg hirtelen .Soha nem mondta még azt hogy hyung pedig nem vagyok idősebb nála .
-Jungkook mi ez a megszólitás nem vagyok idősebb .- mondtam picit mosolyogva .
-Nem tudom .-mondta.
-Hogy vagy ?-kérdeztem majd hozzá mentem ő bele túrt a hajába majd kifújta a füstöt .
-Meg öl a tudat ,hogy nem tudom mikor ébred fel .-mondta .
- Figyelj minden rendben lesz bizz bennem .- biztatam
-Ja csak nem tudok.-mondta halkan .
- Elhiszem csak egy kicsit próbálj meg egy kicsi kicsit.
- Ah jól van .Egyebként mi újság srácokkal?-kérdezte .
- Nagyon semmi csak nem értik miért nem mondtál nekik semmit sem a balesetről én meg annyival le rendeztem ,hogy idő kell neked míg fel dolgozod ezt az égsz dolgot .-meséltem -Na de mesélj milyen volt Jejun ?
-Nagyon jó legelső este úsztunk a medencében persze ruha nélkül és hát ö utána az ágyban kötöttünk ki és szószerint kitört belőlem a vadállat .Másnap megbeszéltük a dolgokat majd újra úsztunk bár legtöbbet az ágyban voltunk és tudod van az a Love park na elmetünk oda utána mikor haza mentünk egyből le támadtuk egymást .-mesélte .
-Hű jó kanos lehetél ha ilyen sokszor az ágyba bújtatok .-nevettem el magam mire Jungkook is nevetni kezdett.
-Ne tudd meg milyen jó teste van Bekinek .- mondta nevetve .Na ez az a Jungkook akit ismerek .
-Tudom Jungkook elég ránézni a csajod egy kész főnyeremény .De ha jól tudom ő természetes szőke ugye ?- kérdeztem
-Igen ahogy Laura is az édesanyja .-mondta .
Még jó sokáig beszélgettünk örültem annak ,hogy arra a néhány órára el felejtette mi is történt a barátnőjével .Jugkook egy erős srác sok mindenen ment keresztül lázadt voltak rendőrségi ügyei de itt van velünk a Bangtannal mi segítettünk neki , hogy túl tegye magát a problémáin .Sokan azt hiszik mi csak csapattársak vagyunk de nem mi annál többek vagyunk egymásnak mint egy társak mi egy család vagyunk ,össze tartunk jóban rosszban ,ott vagyunk a másiknak bármiben és végül együtt csinálunk minden hülyeséget .
* Három héttel később *
*Jungkook szemszöge *
A baleset óta három hét telt el mikor a fiúk meg tudták el mentünk a kórházba meglátogatni Bekit . Rossz volt látni ahogyan mesterségesen lélegeztetik a szívem fájdult meg .Most itt vagyok a próbán hiszen hamarosan ComeBack nagyba próbáljuk a koreot amikor megcsörren a telefonom szaladtam fölvenni a doktor száma villogott aki Beki mellé rendeltek ki.
-Háló -vettem fel a telefont .
-Jó napot ön Jeon Jeong Guk ?- kérdezte a harmincas éveiben járó férfi .
-Igen én vagyok miben segíthetek ?-kérdeztem .
-Nos van egy jó hírem Rebekka magához tért .-mondta mire hirtelen nem tudtam felfogni a hallottakat .
-Ez most komoly.-jött ki az egyetlen értelmes mondat amire gondoltam .
-Igen komoly kérem ha tud jöjjön be majd . Viszontlátásra .-köszönt el .Komolyan olyan boldog voltam hogy random elkezdtem táncolni .A fiúk csak bámultak ,hogy ebbe mi a fene ütött .
-Jungkook minden oké?-kérdezte Yoongi .
-Igen képzeljétek Beki magához tért .-mondtam ki boldogan.
-Látod Kookie meg mondtuk .-mondta Nam. Na igen csodák tényleg vannak csak hinni kell bennük .
-Nem lehetne az ,hogy elmenjek meglátogatni ?-kérdeztem vigyorogva .
-De menj csak nyugodtan .-válaszolta Nam .
Én pedig fel kaptam a táskám és rohantam a kórházig .Komolyan úgy éreztem magam mint egy fangirl aki éppen nem akarja le késni az idoljának a koncertjét .Rutinosan mentem a folyosón majd be a kis szobába ahol a barátnőm feküdt immáron ébren .Oda mentem hozzá és egy lágy csókot lehettem kiszáradt ajkaira.
-Szia szerelemem .-mondta mosolyogva .
-Szia jagiya .-köszöntem vissza.
-Hogy vagy ?-jött az első kérdés .
-Most már jobban hogy itt vagy .-fogtam rá a kézére.Viszont az ő szabad keze le vándorolt a kis Jungkookhoz.
-Ennek örülök viszont neki sikerült teherbe ejtenie újból .-mosolygott
-Na ne ez komoly ?-kérdeztem vissza .
-Igen ma mondta a doki három és fél hetes babának van .-jelentette ki mire én ajkaira tapadtam és hevesen csókolni kezdtem őket .
Rebekka egyből vissza csókolt nem sietünk minden pillanatot ki akartam használni vele igyis egy olyan dolgot akarok meg tenni mikor ki enegedik amire almában sem gondolt volna „meg kérni a kezét"
-Szeretelek .-váltam el tőle .
-Énis téged .-mondta és össze kulcsolta kezünket .
-Meddig trartanak bent ?- néztem rá .
-Még ez az egy hét .-mondta.Tökéletes pont van időm meg szervezni a lánykérest .
-Rendben de megyek mert próbáról rohantam ide . -nevettem .
-Mintha nem is te lennél .-nevetett velem ő is .
Lassan el indultam haza boldogan viszont a babát az meg nem mondom el fiuknak hiszen közösen fogjuk megtenni majd .Be érve a lakásba senki sehol biztos próbálnak még na nem baj addig van időm rá gyújtani egy cigire . Az elmúlt három hétben naponta egy dobozzal biztos el szívtam na meg ittam drogozni nem drogoztam volt anyagom de inkább azt hagytam .Na de lényeg a lényeg miden újra a régi engem illetve nem hiszen újra fel vettem a rosszfiús énem de se baj ez az én sármom nem de ?Na halihó nyuszik itt az utolsó előtti rész .Koszönök mindent nektek remélem ez a rész majd tetszeni fog .Hamarosan jön a befejező rész .
Sziasztok 🐰❤️
YOU ARE READING
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
FanfictionHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.