Capitol 2

2.9K 52 5
                                    

3 a.m
•Aud bătăi in usa si durează câteva momente sa realizez ce se petrece. Le vad pe Alexia si Millie pline de un entuziasm la care nu-mi stătea gândul. Mintea-mi era numai la Sara si nu ma puteam concentra la ele.
-Tu chiar ai de gând să stai asa toată seara?
- Si cum ai vrea sa ma comport?!
-Hai sa bem!

•Vad cum scoate din rucsac două sticle de whiskey. Trag ultimul fum din țigară și încerc să o uit. Pana la urma totul e doar in imaginația mea.
-Ai de gând să imi dai sticla?

P.o.v Sara

•Toată lumea dansează blurat in jurul meu. Urc putin amețită scarile si imi aprind o țigară. Imi deschid doi nasturi de la cămașă ca sa evit căldura  din dormitorul gol. Se aud zgomotele de la petrecere și brusc alți câțiva pași. Se deschide usa.
-Ti-ar prinde rau putina companie?

•Imi dau rapid părul pe spate si ma uit lung la ea. Imi musc buza. O sărut. O împing puternic spre perete. Ii las breteaua sa alunece si ii simt unghiile înfipte în pielea mea. Si ne oprim.

P.o.v Rose

•Ies pe geam cu sticla aproape goală în mână.nu durează mult pana ii vad reflexia la geamul de vis a vis. Se dezbracă? Visez? Ma uitam pierdută la fereastra ei și speram sa nu ma observe. Intr-o fracțiune de secundă observ o altă silueta cum se apropie de ea.Si brusc se incețoșeasa totul.
-Hai la petrecerea Sarei, este Issac acolo !
 
P.o.v Issac

•O vad pe Rose intrând pe usa aproape beată. Ma fixează cu privirea si se apropie instant de mine si ma sărută. Incearca sa-mi ridice hotarat tricoul. E prima dată când o vad asa.

P.o.v Sara

•Cobor scările putin tripata si la capătul lor o vad pe Rose cu..Care era numele lui? A. Da. Isaac. Vad ca ma observă. Ceva ma împinge involuntar spre tipa blonda pe care abia o cunoscusem. O iau de mana si o împing spre canapea. O mușc de buza si ma apropii ușor de gâtul ei. Ii simt mâinile prin părul meu si fara motiv deschid ochii. Ma uit din nou in capătul scărilor și o vad pe Rose cum se uita si ea spre mine.
- Ai si tu un nume?
-Eva.

P.o.v Rose

•Ma tot gandesc cum ar fi daca in locul lui Isaac ar fi ea.
•De ce ma gandesc la asta?
•După  ce ma desprind din sărut o vad pe Sara cum se apropie de mine. Se apleacă sa ia sticla care era fix in spatele meu. Se uita fix in ochii mei, simt cum totul in jurul meu se învârte, oare este alcoolul sau ea.
•După ce ia sticla, vad pe fața ei un mic ranjet, apoi pleaca la masa prietenilor ei.
•Imi i-au o sticlă si ma duc sa dansez, după câteva melodii aud "Ride" by Somo, îmi întorc privire si vad ca Sara se uita la mine, ținea o țigară în mana, observ cum scoată fumul încet din gura, în timp ce dansez si fredoz versurile ma uit la ea.

P.o.v Sara
•O vad pe Rose cum ia o sticlă de alcool și se duce sa danseze. O vad cum fredonează melodia si se uita fix in ochii mei.Cred ca e putin beată.

P.o.v Rose
După melodie ma duc putin sa ma asez pe o canapea, si văd cu Millie se apropie de mine.
-De ce te uitai asa la Sara?
-Nu stiu,pentru ca ma atrage oarecum
-Cred esti beată, hai acasă.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡





Gay As FuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum