Film
Žánr: Drama/ Rodinný
Hlavní postavy: Akkie, Joep, Doktor Snor, Juf Ina, Elise, Laurens...
Obsah: Akkie je studentka 8. ročníku. Ve svém volném čase ráda hraje fotbal. Má pár dobrých přátel a má ráda většinu dětí ve třídě. Je však jeden chlapec, kterého nenávidí, jmenuje se Joep. Oba dva se slovně urážejí a dělají si naschvály, ovšem jednoho dne, když třída hraje fotbal během přestávky na oběd, Joep zajde příliš daleko a uhodí Elise, nejlepší kamarádku Akkie. Akkie se chce pomstít a proto se s Joepem sejde po škole, aby mohli bojovat. Boj však skončí brzo, protože se o tom dozví učitelé. Akkie krvácí nos když se vrací domů. Později toho večera jí však začne znovu spontánně krvácet. Její matka má strach a proto svou dceru vezme za lékařem. Věci se stávají tragickými, když Akkie zjistí, že má leukémii. Navzdory tomu se Akkie snaží zůstat silná a připravit se na další fotbalový turnaj. Její přátelé jí podporují, avšak Akkie je odrazována, když musí strávit několik dní v nemocnici. Přesto se zoufale snaží jít na školní výlet, kde hraje různé hry. Když hrají na schovávanou, schová se Akkie na stromě, ze kterého nemůže sama slézt. Nakonec jí najde Joep a vyleze na strom, aby jí pomohl dostat se dolů. Od té chvíle jsou přátelé. Tentýž den však Akkie zkolabuje a musí do nemocnice.
Akkie začíná chemoterapii, ale protože je leukémie tak agresivní, začíná si Akkie uvědomovat, že pravděpodobně nepřežije. V emocionální scéně se Akkie dozví, že se rakovina rozšířila do jejího mozku a že má terminální onemocnění. Žádá svou nejlepší kamarádku Elise, aby za ní hrála na fotbalovém turnaji, protože ví, že se jej sama nebude moci zúčastnit. To vede její spoluhráče hrát improvizované hry v nemocnici, kde nastaví Akkiinu postel k oknu tak, aby mohla sledovat hru. Akkie je šťastně sleduje....
Můj názor: Pěkný film. Ani nevím co jsem od toho čekala, možná něco víc? To je vážně jeden z mála filmů u kterého mám totálně vymeteno a nevím co napsat 😅. Prostě opravdu pěkný a dojemný film.
Hlasování: 3/5
-Mitchezoy 🥀💔
ČTEŠ
Filmy, seriály....
RandomBerte tohle jako takové tipy na filmy, seriály atd... Jako ne každý má můj vkus (nikdo nemůže mít tak dobrý vkus jako já 😎), ale tohle by vás mohlo inspirovat abyste se podívali na nějaké seriály nebo filmy od odborníka .....😎😏♥ Proto.... TY, JE...