-1-

18 4 0
                                    

Bugün yaz tatilinin son günü , yarın lisenin ilk günü hayat böyledir bir şeyler bitince illa ki başka şeyler başlar.bir kapı kapanır diğeri açılır.

Ben bunları düşünürken annemin seslenmesi ile irkildim "güneş kızım napıyorsun sen orda yarın okul yok mu hadi yatağına"dediğinde ayağımı sürüye sürüye balkondan çıktım annemin öpüp odama gittim kardeşlerimi uyandırmamaya özen göstererek yatağıma yattım ve çok yorgun olduğum için hemen uykuya daldım.

Ertesi Gün

Alarmımın sesi ile yataktan kalktım banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra diğer işlerimi de halledip evden çıktım

okulun önünde selini beklemeye başladım.Selin benim dostum. 6 senedir aynı sınıftayız ve aynı liseyi tutturduk!

Ama bu sınıflarımız farklı.
Yolun aşağısında selini gördüğümde gülümsedim yine çok güzel giyinmişti.Sade ama güzel."selam fıstık ne güzel olmuşsun böyle" dediğimde hafiften güldü "sende baya güzel olmuşsun şaşırtıcı"gülerek okula girdik.konuşa konuşa ilerliyorduk ki biri seline omuz attı.

Ben refleks olarak hemen selinin elini tuttum çarpan çocukta arkasını döndü"kusura bakmayın"dedi selin gülümsedi ve önündeki bir tutam saçını arkaya atarak"sorun değil hı hı" hı hı mı? Resmen çocukla flört ediyordu."bu arada ben salih"demek adı salihmiş.Selin durur mu hemen elini uzatıp kendini tanıttı ve bana dönüp "sen git teneffüs de konuşuruz"dedi ve göz kırptı.

Bende sınıfıma gittim.Sınıfta 7-8 kişi anca vardı.bende cam tarafının en arka sırasına geçip çantamdam kitabımı çıkarıp okumaya başladım. Yaklaşık 10 dk sonra yanıma bir kızın oturması ile kitaptan kafamı kaldırdım.Sınıf neredeyse dolmuştu.Yanıma oturan kız çantasını çıkardıktan sonra bana döndü.

"Merhaba ben ilayda"dedi ve elini uzattı.Gülümsedim ve elimdeki kitabı sıraya bırakarak"merhaba bende Güneş"elini sıktım.Tatlı bir kızdı ela gözleri,omuzlarinin biraz altında saçları vardı.
"Hey kızlar buradayım"diyip iki kıza el salladı.Kızlar gülümseyerek önümüzdeki sıraya oturdular.

İlayda benim önüme oturan kızı gösterip"ece güneş güneş ece "diyerek bizi tanıştırdı gülümsedim tatlı kızlara benziyorlardı.Ece'nin saçını acayip beğendim birazda kıskanmış olabilirim çünkü saçları gür ve açık kumral tam benim istediğim gibi.ilayda bu sefer çaprazımda oturan kızı gösterip "kardelen güneş güneş kardelen"bu arada içeriye öğretmen girdi ve arkasından bir çocuk.

Ilayda beni dürtüp "çocuk ateş ediyor resmen"ama çocuğun gerçekten maşallahı vardı.en arka sıraya geçip oturdu ve direk kafasını sıraya koydu.

Omzumu silktim hoca"acilen toplantıya gitmem gerek bu yüzden serbestsiniz artık lisedesiniz saçma sapan bağırışlar istemiyorum!"
Hoca bunu söyleyip çıktı.
Ilayda bana dönüp "e bizde bişeyler yapalım ders boşsa"
Ece ve kardelen arkalarını döndüler.ilayda"buldum 2 dk bekleyin"deyip ayağa kalktı sınıftan dışarı çıktı.

Bu sırada gözüm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sana DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin