17. fejezet

1.6K 98 3
                                    

Reggel úgy döntöttünk Stilesszal hogy kiszökünk sétálni az erdőbe, vittük magunkal Newtot is. Akkor még nem számítottunk arra ami a mai nap folyamán töténni fog.

Csoda szép nap volt ez a nap. A napfény a levelek közt gyengén tört át, még is fény fürdőben tudtunk sétálni.

Nem szóltunk egymáshoz, csak kéz a kézben sétáltunk. Elfelejtettük a világ összes gondját, mint két gyerek.

Egy tisztásra értünk. Zöld fű és apró virágok voltak rajta. Olyan volt mint egy bársony szőnyeg lett volna leterítve. Leültünk és hátra dőltünk, élveztük a napot.

A csendet Stiles törte meg.

- Szép ez a nap.- mondta.

- Az.- nem akartam ki nyitni a szememet.

- Már nem is lehetne szebb.

- De, ha haza értünk sütök muffint.

- Akkor lehet.

Heverésztünk ott a fűben. Nem gondoltunk arra hogy a velünk egy korúak most suliban vannak vagy hogy nekünk most nem itt kéne lennünk. Azt a katuk ez a pillanat tartson örökké.

A gondolat menetemből az zökkentett ki amikor Newt elkezdte nyalogatni az arcomat. Kinyitottam a szememet. A nap majdnem meg vakított.

- Te csak ne nyalogasd a barátnőmet!- veszekedett a kutyámmal a fiú. A Newt értetlenül nézett rá.

Visszacsuktam a szememet és elkezdtem röhögni.

***

Úgy három körül indultunk haza.

Én ültem elöl és vezettem, Stiles ült hátul, egyik kezében Newtot tartotta, a másik kezével pedig a derekamat fogta, kapaszkodott.

Ami után hazaértünk, visszamásztunk   a házba és kerestem a neten egy muffin receptet.

Amég elkészítettem Stiles Newttal játszott. A telefonommal le is fotóztam őket.

Amint kész volt a tészta beraktam a sütőbe és odamentem hozzájuk.

- Jó fiú.- simogatta Stiles Newtot.

- Az ugye tudod hogy lány?- kérdeztem.

- Ő?- gülledtek ki a szemei a fiúnak.

- Nem, te.- vágtam rá.

- A filmben Newt pasi volt.- kerekedtek  ki a szemei.

- A könyvben is.- mosolyogtam.

- De hát...- tátota a száját.

- Ne veszekedj velem a kutyám nevéről.- emeltem fel a mutató újamat.

- Jó, jó.- tartotta fel a kezeit megadóan.

A megfogtam a vállait, magamhoz húztam és megcsókoltam. Ő erre a derekamra rakta a kezét és mélyen visszacsókolt. Alig tartott tovább mint pár másodperc, számomra mégis örökké tartott.

Fél óra múlva mentem kivenni a sütőböl a muffint.

Stiles mögém settenkedett.

Oda mentem a sütőhöz, valami nem stimmelt. A sütő kattogott.

Robbanni készült.

Stiles oda ugrott hogy elökjön, de késő volt. Robbant. Mind a ketten a földre terültünk.

Alig bírunk mozdulni.

Stilesnak még sikerült elő vennie a mobilját. Tárcsázta Scott számát.

- Scott...- nyögte fájdalmas hangon.- Gyertek... Sophiék házához.

Azzal kinyomta.

Nekem beugrott minden közben. Minden emlékemet visszanyertem Stilesszal kapcsolatban.

- Stiles...- nyötem ki a fiú nevét. Láttam hogy küzd azért hogy ne ájuljon el.- már emlékszem.

Amint kimondtam elkezdett körülöttem forogni a világ, én meg lekezdtem zuhanni. Elájultam.

Átléptük a 100 voteot és 400 megtekintést. Köszi! Szuperek vagytok.

FK

Az Árny farkas (Teen Wolf ff.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt