Capitol 3

2.4K 42 3
                                    

10 a.m
•Mă trezesc brusc auzind usa camerei cum se deschide puternic.
- Era si timpul.Te-am văzut aseara.Te- adus Millie din casa de alături.In ce stare erai..ce era cu tine?
-A fost doar o petrecere.Am 17 ani și nu vreau sa te mai comporți cu mine ca si cum as fi inca un copil.
-Bine spus.Inseamna ca esti capabilă acum sa iti asumi responsabilitatile.Esti pedepsită.Nu vreau sa ajungi ca fratele tau.
•Tyler nu stătea pe-acasă decat noaptea.Nimeni nu știa pe unde umbla si cu cine.Bine.Am auzit niste zvonuri.Dar as prefera sa nu le cred.
-Fie ca tine.

12 a.m
•Aud telefonul vibrand si ii raspund lui Millie.
-Te astept de ceva timp cu Alexia.Doar stii ca vin "The Neighbourhood".
•am uitat complet de sărbătorile orașului.
-Degeaba.Sunt pedepsită.
- Nu poti sa lipsești.Trebuie să faci cumva sa ajungi.
•apoi imi sopteste discret în telefon:
-E si Sara aici.
-De ce m-ar face asta sa ma razgandesc?
-Pai credeam ca..
-Nu-mi pasa.
•tacem ceva timp dar totusi nu m-am putut abtine.
-Și ce face ea acolo?
-Parca nu te interesa.E cu câteva persoane.Si bea.
- Nu vin.
•si inchid.stau putin pe ganduri si ma simt destul de singura.Ma gandesc la Sara si incep sa regret.Pur si simplu nu rezist.
-La dracu'!Merg!
•ma dau jos din pat.Ma îmbrac repede si in acelasi timp ma gandesc daca arat pe placul ei.Dar nu am timp de asta.Cobor ușor scările și o vad pe mama in dormitor.Trec neobservată si in pragul ușii il vad pe Tyler.Toate gândurile imi trec prin minte si deja stiu ca nu o sa reusesc sa ajung.
-Unde pleci la ora asta?Mama stie?
-Te rog.Acopera-ma.E ultima dată când fac asta.Doar sa nu ii spui mamei.Chiar trebuie să ajung la concert.
•il vad cum trece indiferent de mine si   dau sa închid usa.Ma opreste.
- Nu poti pleca.
-Dar[...]
-Fara chei.
•Imi arunca cheile mașinii și imi zâmbește cu colțul gurii.

12:48 a.m
•Nu tin cont de cat de repede conduc.Ma gandesc doar la Sara si asta ma distrage.Dupa cateva minute vad scena din spate si o multime de oameni.Parchez in spate si ies rapid din mașină.
-In sfarsit.
-Au  cantat doar câteva melodii.Stai.Unde pleci?
•Ma duc mai departe in speranta ca poate o vad.Merg in cerc de câteva ori dar degeaba.Ma rezem de un gard si imi aprind o țigară.
-De ce ma gandesc numai la ea!?strig.
•simt o mână cum imi atinge umărul
-La cine?
•ma întorc si ochii noștri se întâlnesc.Imi tremura tot corpul.E asa frumoasa.
-Buna.
•imi zice.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Gay As FuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum