~Ethan~
Herään puhelimeni herätykseen. Katson kelloa ja huokaisen. Olin edellis iltana laittanut väärän herätyksen ja minulla oli vielä pari tuntia aikaa ennen ekaa luentoa. Olin aiemmin päättänyt, että menisin tänään kouluun kun en siellä muutamaan viikkoon ole ollut.
Venyttelen hieman, vedän peiton paremmin ylleni ja alan selaamaan instagramia. Selaan sen nopeasti läpi, sillä seuraan siellä vain muutamaa kaveriani ja muutamaa söpöä miesnäyttelijää. Vilkaisen ohimennen omaa profiiliani ja järkytyn. "8000 seuraajaa?" minä ajattelen yllättyneenä. "Miten niitä on jo noin monta?"
Nousen istumaan sänkyni reunalle ja venyttelen jo toistamiseen. Haukottelen syvään samalla kun suljen puhelimeni ja painan sen sängylleni näyttö alaspäin. Nousen varovasti ylös ja seison hetken paikoillani huojuen odotellessani, että verensokerini tasaantuisivat. Pörrötän jo valmiiksi sekaisin olevia hiuksiani ja huokaisen suunnatessani huoneestani käytävään.
Kävelen käytävän päässä olevaa kylpyhuonetta kohti ja en jaksa välittää siitä miten lattian narina voisi herättää alakerrassa edelleen nukkuvan isäni. Avaan kylppärin oven selälleen ja kävelen sisään. Katsahdan peiliin ja katson sieltä takaisin tuijottavaa hoikkaa mutta silti hieman lihaksikasta paidatonta miehenalkua. Hänellä on tummat sekaisin olevat kiukset ja virheät silmät, joiden alla on tummat renkaat. Hänen nenässään roikkuva septum on niin vinossa kuin mahdollista. Suoristan sen, vaikka tiedänkin, että se ei auta mitenkään ja koru on vinossa taas parin tunnin päästä. Huokaisen ja otan vessan kaapista hamasharjan ja levitän sen päälle hammastahnaa. Kastelen harjan ja katson kuinka juuri harjan päälle laittamani hamastahna huuhtoutuu alas viemäristä. "VOI VITTUJEN SAATANA!" huudahdan ja tajuan heti yliregoineni. Huokaisen ja otan kaapista sen saatanallisen Pepsodent tuubin jo toistamiseen tälle aamulle.
Tällä kertaa kuitenkin alan harjata hampaitani ennen kuin se tahna kerkeää taas karata jonnekkin. Hymyilen tyytyväisenä itsekseni ja alan riisua harmaita collegehousujani hampaitani harjaten.
Astun lämpimän vesisuihkun alle hammasharja edelleen suussani. Harjailen hampaitani ja nautiskelen suihkun lämmöstä. Hetken kuluttua sylkäisen hammastahnan lattialle ja purskutan suuni suihkun lämpimällä vedellä samalla kun katselen kuinka hammastahnamössö valuu pikkuhiljaa alas lattiakaoivosta.
Suihkun jälkeen pörrötän hiuksiani pyyhkeellä yrityksenäni kuivata ne. "Miks vitussa mulla pitää olla näin saatanan paksut hiukset?" ajattelen vihaisena hiuksilleni ja vanhemmilleni siitä miten ne kehtasivatkin antaa minulle näin pirulliset geenit. Yritän vielä kammata hiuksiani jotenkin, mutta kun sekin yritys epäonnistuu päätän vain pörröttää edelleen märkiä liian pitkiksi kasvaneita hiuksiani ja toivoa että ne kerkeävät kuivua. "Pitäis varmaa taas pyytää Jessicaa leikkaan mun hiukset. Ne o päässy taas aika pitkiks." minä ajattelen samalla kun silmäilen peilikuvaani.
Suuntaan takaisin huoneeseeni pelkkä pyyhe ylläni ja heittäydyn takaisin sängylleni. Makoilen siinä puolisentuntia puhelintani selaillen ennen kuin puen ylleni mustat farkut ja hupparin. Rymistelen portaat alas ja suorinta tietä ulos. En edes vaivaudu laittamaan kenkiä jalkaan ja istuudun yhdelle kuistilla olevista muovi tuoleista. Kaivan farkkujen taskuista punaisen askin ja sytkärin. Heitän yhden sätkän huulieni väliin ja sysytän sen. Vedän savua keuhkoihini ja puhallan sen hetken kuluttua ulos samalla kun koko ruumiini täyttyy euforisesta tunteesta. Huokaisen tyytyväisenä ja polttelen röökini rauhassa loppuun.
Kun palaan sisään isäni istuu jo keittiössä ja valittaa jotakin siitä miten pidän aamuisin liikaa meteliä ja miten minä kuulema poltan liikaa. Minä vain hymähdän ja kaadan itselleni kupin mustaa kahvia jonka juon heti ennen kuin isäni kerkeäisi alkaa valittamaan vielä jostakin muustakin.
Menen takaisin yläkertaan ja otan puhelimen sängyltäni. Katsahdan kelloa ja näen että minulla on vielä reilu puolituntia ennen kuin minun pitäisi olla koulussa. Otan reppuni lattialta ja heitän sen olalleni.
Kävellessäni keittiön ohi eteiseen kuulen isäni ärtyneen äänen: "Mihin matka?" "Kouluun." minä vastaan sävyttömästi ja vedän eteisessä jalkaani mustat converset. Kuulen isäni tuhahtavan vielä ennen kuin suljen oven takanani. Pistän kuulokkeet korvilleni ja lähden kävelemään kohti rakasta opinahjoani.
Saavun koulurakennukseni pihaan ja suuntaan heti kulman takana olevalle tupakointipaikalle mistä tiedän löytäväni kaksi parasta ystävääni Noahin ja Jessican. Noahin olen tuntenut ihan naperosta asti ja Jessicaan tutustuin lukion ykkösellä. "Mitä? Suaki näkee täällä?" Noah kysyy tosissaan yllättyneenä nähdessään minut. Minä naurahdan vähän ja sytytän päiväni toisen röökin. On meidän onnemme ettei tän paskaläjän niinsanotut opettajat välitä paskaakaan siitä kuka täällä polttaaja mitä. Tarjoan askia myös Jessicalle mutta tämä kieltäytyy. Katson hätä hämmentyneenä, sillä tämä oli ennen se porukan pahin tervakeuhko. "Ekkö sä muista? En mä polta enää." tämä vastaa tyynesti hämmentyneeseen ilmeeseeni. Pyydän anteeksi ja sujautan askini takaisin taskuuni.
"Tiesikkö muute et sinä aikana ku olit pois nii tänne o tullu joku uus tyyppi?" Noah kysyy hetken hiljaisuuhen jälkeen samalla kun puhaltelee savuja keuhkoistaan. Katson häneen hämmentyneenä. "Joo sen nimi o joku Damon. Se o semmone kunno softboy, aika söpö mut iha 99,9% varmasti homo." Jessica sanoo hieman pettyneenä. "Te kaks oisitte kyl aika cc." hän jatkaa ja virnistää. Minä tuhahdan huvittuneena ja tumppaan röökini lopun kellon soidessa.
Nojailen käteeni takarivissä ja annan englannin opettajan luennointien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Annan katseeni kierrellä ympäri huonetta ja pian se kiinnittyy eturivissä istuvaan poikaan jota en ole tainnut vähdä ikinä aikaisemmin. "Toi taitaa olla se Damon." ajattelen ja annan katseeni tarkkailla tämän selkää. Katselen hänen pörröisiä lähestulkoon valkoisia hiuksia ja vaaleansinistä pitkähihaista paitaa. Poika oli erittäin kalpea, ehkä jopa kalpeampi kuin minä. Katselen kun tämä kääntää päänsä supattaakseen jotakin hänen vieressään istuvalle tytölle. Pojan poskilla ja nenänpäässä oli söpö puna, mitä luultavimmin hän oli laittanut sitä jotakin poskipunaa vai mitä se oli. Tuskin kenenkään posket voisivat olla luonnostaan niin täydellisen punaiset. Huokaisen hiljaa ja ahmin itseeni tuon suloisen pojan täydellisyyttä. Hän taisi kuitenkin tuntea tuijotukseni ja hän kääntää katseensa yllättäen minuun. Hätkähdän hiemän kun tajuan jääneeni kiinni tuijottamisesta. En kuitenkaan käännä katsettani vaan tuijotan suoraan tämän sinisiin silmiin. Katseemme kohtaavat ja minä virnistän poika kääntyy nopeasti pois ja olen näkeväni kuinka tämän jo ennestään punaiset posket punertuu vielä hieman.
------------------------------------
Joo tää oli nyt tältä erää täss. Mä tosiaan uuelleen kirjotan tätä mun tarinaa ku haluun muuttaa joitaki yksityiskohtii ja saaha tekstist muutenki parempi laatusempaa. :)
Kiitti ku oot lukenu koko osan tänne asti! :3
~J🎠
Ja viel mun pinterest board:it näille pikku boitsuille:
Damon: /https://pin.it/4778xCS
Ethan: https://pin.it/3Ozcc2s
(Juu tiiän ettei linkit välttis toimi, voitte kyl googlata ne jos haluutte)
YOU ARE READING
Kaikki On Hyvin 🏳️🌈
RomanceKaks umpihomoo lukiolais nuorta ja nikotiini riippuvuus . Loput saat selville vaan lukemalla ;p . Tarina sisältää: -päihteitä -kiroilua -boyxboy matskuu