Capitolul I

112 14 5
                                    

❝ Să nu te joci cu magia neagră ❞

Regele ieși în hol unde fiicele sale așteptau ca el să apară și să le spună că mama lor avea să fie bine, că vor putea petrece iarăși timp împreună cu ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Regele ieși în hol unde fiicele sale așteptau ca el să apară și să le spună că mama lor avea să fie bine, că vor putea petrece iarăși timp împreună cu ea. Când își văzură tatăl, cele două se apropiară de el vrând să îi pună numeroase întrebări, dar el le făcu semn să tacă.

— Mama voastră...

— O să fie bine, nu? fiica cea mică fu cea care vorbi prima, cea mare, doar privea cu ochi sclipitori către tatăl său.

— E posibil să moară.

Lui Fearghas îi era greu să spună acele cuvinte, dar era adevărat. Femeia, care i-a fost alături în cei 3.000 de ani de când era rege putea să nu își mai revină niciodată sau să moară, dacă zeii aveau milă de ea...

Cu câteva zile în urmă

Pașii repezi ai prințesei șatene răsunau pe holul lung al castelului. Făcuse ceva... nedemn de titlul său de prințesă și acum fugea de judecata gărzilor regale, a slujnicelor și chiar a bucătăreselor.

— Bună, Rhiannon, mama sa o salută zâmbind când prințesa trecu pe lângă ea.

— Bună, mamă, fata îi zâmbi și ea, fără să se oprească din mers.

— Ce ai mai făcut din nou? regina își puse mâinile în sân și își privi fiica, care se oprise în loc.

Regina Verdandi își cunoștea prea bine fiicele, mai alea pe cea mare, și știa când acestea făceau o prostie. Rhiannon se întoarse către ea și ridică din umeri zâmbind inocent.

— Am împins-o iarăși pe Nieves în râu, răspunse ea, făcând-o pe mama sa să râdă.

— Voi chiar nu vă înțelegeți... Mergi la prietenii tăi, înainte să apară tatăl tău și să îți țină o morală lungă.

Rhiannon nu mai așteptă ca regina să îi spună să plece a doua oară și fugi imediat în curtea castelului unde se aflau prietenii săi.

— Oare prințesa noastră iarăși și-a trântit sora în râu? întrebă un bărbat cu păr blond, făcându-i pe ceilalți să râdă.

— Vai, ce amuzant ești, Allanon, spuse Rhiannon dându-și ochii peste cap. Și da, Nieves a ajuns iarăși în râu.

— Regele va fi furios, zise o fată cu păr roșcat.

— M-am obișnuit deja să fie furios pe mine, prințesa ridică din umeri indiferentă.

De când se născuse Nieves, Fearghas îi acordase mai multă atenție decât lui Rhiannon și cea din urmă nu își dădea seama de ce. Regele era și mult mai dur cu prințesa cea mare, spunând că trebuie să învețe astfel să fie un bun conducător când va deveni regină.

Rhiannon: Originile unei vrăjitoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum