Είμαστε στο πέμπτο σφηνάκι και νιώθω το κεφάλι μου ήδη να γυρίζει. Ο ραφαηλ έχει πιει μόνο δυο και το δευτερο με το ζόρι. Η μουσική όσο παει και δυναμώνει. Η Ιόλη έχει σηκωθεί εδώ και ωρα από την καρέκλα της και με αναγκάζει να χορέψω στο ρυθμό της μουσικής. Ο ραφαηλ είναι παντα από πίσω μου εκνευρισμένος. Που και που μιλάει με τον Jackson ενώ τις περισσότερες φορές αγριοκοιταζει όποιον μου κάνει τα «γλυκα» μάτια. Νιώθω ένα σώμα να κολλάει πάνω μου και γυρίζω και βλέπω τον ραφαηλ. Εκείνος χωρίς να χάσει χρόνο ενώνει τα χείλη μας και με φιλάει με τόσο πάθος, οργή και κτητικότητα . Νιώθω να χάνομαι μέσα στο φιλί του. Τα χέρια του τυλίγονται γύρω από το σώμα μου και με κολλάει πιο πολύ πάνω του. Τον θέλω εδώ και τωρα. Το δεξί μου χέρι είναι μέσα στα μαλλιά του και τα τραβαω ελαφρά ενώ ένας αναστεναγμός βγαίνει από το στόμα μου. Ξαφνηκα η μουσική χαμηλώνει ελάχιστα και ακουω τον Jackson να μας φωνάζει. Ο ραφαηλ σταματάει το φιλί μας και εγώ γυρίζω απότομα προς το μέρος της Ιόλης. Δίπλα της στεκοταν ένας ψηλός άντρας ντυμένος από πάνω μέχρι κάτω στα μαύρα. Το βλέμμα του έντονο κοιτάζει περίεργα τον Jackson. Εκείνος τείνει το χέρι του στην Ιόλη. Ξαφνικά το βλέμμα κου συναντάει το δικό του. Νιώθω το αίμα μου να παγώνει και την καρδιά μου να σταματάει να χτυπάει. Τα μάτια του έχουν ένα έντονο πράσινο χρωμα ενώ μέσα τους κρύβουν κάτι πολύ μυστηριώδες. Δεν μπορουσα να καταλάβω αν ο χρόνος είχε σταματισει ή οχι. Ένιωθα παγωμένη και ανίκανη να κουνηθώ και ποσό μαλλον να πάρω τα μάτια μου από πάνω του. Είναι τόσο...τόσο περίεργος.. το χέρι του Ραφαηλ με κάνει να ξεκολλησω τα μάτια μου από πάνω του μια και που εκείνος δεν με κοίταγε πλέον. Μου λέει ο ραφαηλ πως πρέπει ν α βγει έξω και δεν είμαι σίγουρη αν το ακουσα ή απλά το υπέθεσα όταν πήρε το χέρι του από πάνω μου. Μαλλον δεν κατάλαβε τι είχε συμβεί αυτή τη στιγμή και καλύτερα γιατί δεν θα ήθελα μπλεξίματα. Ο Jackson αφήνει δυο βότκες μπροστά μας και γω αρπάζω τη μια και την κατεβάζω μονορούφι. Τι μου συμβαίνει;;; Γιατί η καρδιά μου χτυπάει ακόμα πιο δυνατά από πριν;;; Ίσως επειδή το βλέμμα του μυστηρίου τύπου είναι πάνω σου και σε καρφώνει τόσο έντονα που ξεχνάς να αναπνεύσεις;; Λέει το υποσυνείδητο μου και με το που αφήνω το άδικο ποτήρι μπροστά μου παίρνω ανάσα. Πρέπει να φάνηκα πολύ ηλιθια με αυτό που εκανα. Ευτυχώς αυτός ο... ο τύπος έφυγε από μπροστά μου. Η φωνή της Ιόλης ηχει στα αφτια μου πιο δυνατά απ ότι περίμενα.Ι:Τι έπαθες κοπέλα μου;;; Μέσα σε ένα λεπτό τελείωσες ένα ολόκληρο ποτήρι βότκα και τωρα πίνεις και το δικό μου.... μέχρι να συνειδητοποιήσω τι είχα κάνει το ποτήρι της Ιόλης βρισκόταν ήδη άδειο πάνω στη μπάρα και ο λαιμός μου όπως και τα σώθηκα μου είχαν πάρει φωτιά. Τι μου συμβαίνει;;; Πρέπει να συνέλθω προτού ξανά μπει ο ραφαηλ μέσα...
YOU ARE READING
Inside his darkness [BOOK 1]
Teen FictionΑ:μου ανήκεις και όσο πιο γρήγορα το καταλαβεις τόσο το καλύτερο.. μου είπε σοβαρός κοιτώντας με βαθιά στα μάτια Γ:Κανεις λάθος ούτε εγώ ούτε το παιδι μου σου ανήκει ολα έγιναν από ένα λάθος!... του υπενθύμισα και τότε τον ειδα να αγριεύει πραγματι...