18. fejezet

1.6K 88 4
                                    

~Scott szemszöge~

Épp vége volt a sulinak amikor Stiles hívott.

- Scott... gyertek... Sophi bázához...- ennyit nyögött csak a telefonba.

Éreztem hogy baj van.

Összehívtam a falkát és lementünk Sophi házához.

Az ablakok és az ajtó zárva voltak. Az ablakokban úgy látszott mintha tűz lenne bent. Nem volt mozgás, de mégis két gyara szívverést hallottam és vérszagot éreztem.

Sophi és Stiles.

Valószínüleg bajban vannak.

Gyorsan cselekedtünk.

Gondolkodás nélkül berugtam az ajtót.

Füst tereítette be az egész házat. A konyha felől jött a vérszag és a szívverést is onnan hallotuk, ezért oda mentünk.

Stiles és Sophi a földön feküdtek eszméletlenül egy nagy vértócsában. Testükből üveg- és fém szilánkok álltak ki.

A füst a sütőböl jött. Malia és Kira simán eloltották egy poroltóval.

Allison és Lydia hívta a mentőket, amég én felváltva vettem el a fájdalmat Stilestól és Sophitól. Liam is megpróbálta, de nem járt túl sok szerencsével.

A mentők hamar ki is értek és Sophit és Stilest.

Jöttek a sheriffék is.

- Scott!- jött oda hozzám Mr. Stilinski.- Mi történt?- kérdezte.

- Nem tudjuk. Stiles felhívott és csak annyit nyöszögött bele hogy jöjünk ide.- mondtam.

- Megállapítottuk hogy bomba volt a sütőben.- mondta.

Bementünk mi is a kórházba. Jött megint az ami Sophinál volt. Vártunk.

Már eldöntöttük hogyha egyszerre hozzák ki mindkettőjüket, akkor a lányok Sophihoz, én és Liam pedig Stileshoz megyünk be.

Így is történt. Kitolták mind kettőjüket.

- Nagyon sok vért vesztettek. Ez az ő esetükben mondjuk kivételesen jól jött mivel mindketten vérmérgezést kaptak. De kaptak még agyrázkódást és füstmérgezést is. Fájdalmaik vannak ezért benyugtatóztuk öket.- mondta anya.- De be lehet menni hozzájuk.

Először Mr. Stilinski és Mr. Downlope ment be, utánnuk pedig mi.

Stilesból legalább egy tucat cső lógott ki és tele volt kötésekkel. Lélegeztetőmaszk volt az arcán.

~ Kira szemszöge~

Sophi tele volt kötésekkel, raktapaszokkal. Voltak helyek ahol össze is kellet varni egy, egy sebét. Csövek lógtak ki belőle minden honnan. Egy lélegeztető maszk volt az arcán.

Rossz volt rá nézni.

Hosszú órákat vártunk arra hogy felébredjen.

***

~ Stiles szemszöge~

Amikor felébredtem egyedül feküdtem egy kórházi szobában. Fájt minden porcikám.

Azon gondolkodtam vajon Sophi jól van- e. Mivan ha meghalt... nem ilyenre gondolnj sem szabad.

A gondolat menetemből az billentett ki amikor Melissa bejött a szobába.

- Szia. Hogy érzed magad?- kérdezte és oda jött az ágyamhoz.

- Fáj mindenem.- vettem le a maszkot. Nem volt jó ötlet mert alig kaptam levegőt.-  Hogy van Sophi?- raktam fel most én egy kérdést.

- Nyugi, ő is jól van.- kivette a kezemből a maszkot és vissza helyezte az arcomra. Egy inekciós tűt vett elő és belefecskendezte az infúziómba.- Most pihenj!

Leragadtak a szemeim. Alig bírtam ébren maradni. Végül elnyomott az álom.

~Sophi szemszöge~

Amikor felébredtem a korházban találtam magam.

A karjaimból csövek áltak ki, a számon lélegeztető maszk volt és tele voltam kötésekkel.

Fájt a fejem, de nem érdekelt. Most más valami kötötte le a figyelmemet: Stiles.

Hali bököttek!

Holnap (2019. 5. 26.) Az útvesztő megy a mozi+ on 18:45 től!

FK

Az Árny farkas (Teen Wolf ff.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon